צפייה בגרסה מלאה : עזרה במידת בוכנות וחריטות, והכנה לבניית סטרוקר
שלום לכולם. היום הורדתי טת המנוע בסופה ובבוכנה רשום FRT 50.
מישהו יודע מה הפירוש?
בלאגרים רשום a15.
האם זוהי מידה סופית? התחלתית?
הכיוון הוא למנוע סטרוקר
תודה
six 4 life
07-09-11, 19:04
הבוכנות סטנדרט
לגבי המיסבי קראנק לא יודע לא נתקלתי בa15
אם תיגש אם החלקים לחרט הוא יוכל לאמר לך את המידות באופן חד משמעי.
יש לך מושג בדיוק מה המידה שצריכה להיות?
למה לא רשום std?
זן בוכנה סטנדרט.
למה כתוב עליה 50 אין לי מושג, אבל זו מידה סטנדרט.
כמה בוכנות כאלו היו לך? כל השש, או רק בצילינדר 2?
כל ה-6!! FRT 50 רשום.
יופי אם זה סטנדרט אז הדרך לסטרוקר יותר קצרה, פחדתי כבר שצריך להחליף בלוק!
אם אתה מתכנן סטרוקר, אני מציע שתשפוך כל מה שאתה מתכנן, וניתן יהיה לכוון אותך, שלא תעשה טעויות שיעלו ביוקר.
ראשית תודה.
קודם כל אני יצטרך עזרה בבחירת הבוכנות. מאיזה סוג לשים? יש המלצה כלשהי לסטרוקר?
לכמה לחרוט את הצלינידר בשביל סטרוקר? יש הגבלה? 0.40? 0.60?
אחר כך מתארגן על וסת דלק מתכוונן עם שעון, קראנק וטלטלים סיקס, ומזרקים 24LB (יש אפשרות לרכישה בארץ?)
בעיקרון אני הולך להחליף כך:
טיימינג ה-כ-ל.
משאבת מים,
משאבת שמן החלפתי לפני 1000 ק"מ והיא חדשה אז תישאר. (יש צורך בשינוי בסטרוקר?)
בוכנות
ראש ישלח לשיפוץ קומפלט.
פקקים.
אטמים,
ועוד כמה שמעייפות בטח שכחתי.
יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון?
את ההתאמה של הקראנק והטלטלים החרט יעשה לא? יש איזה נקודות שצריך לציין?
תודה
יש לך שם? יהיה לי הרבה יותר נוח להשתמש בו.
הכל שאלה של כמה כ"ס אתה מכנן לקבל.
קרא כאן: http://www.ajeepthing.com/stroker-motor.html
תחליט מה בדיוק אתה רוצה, וגם כמה אתה מוכן להשקיע.
אחרי שתדע מה אתה רוצה, נמשיך.
מכל מקום כמה הערות קטנות:
קודם כל אני יצטרך עזרה בבחירת הבוכנות. מאיזה סוג לשים? יש המלצה כלשהי לסטרוקר? קרא
לכמה לחרוט את הצלינידר בשביל סטרוקר? יש הגבלה? 0.40? 0.60? קרא, אח"כ תבין יותר..
אחר כך מתארגן על וסת דלק מתכוונן עם שעון, קראנק וטלטלים סיקס, ומזרקים 24LB (יש אפשרות לרכישה בארץ?)
בעיקרון אני הולך להחליף כך:
טיימינג ה-כ-ל. שים לב שיש טיימינגים חדשים, עם מספר שונה של שיניים ושל חוליות שרשרת, ואז תהליך ההרכבה שונה.
משאבת מים,
משאבת שמן החלפתי לפני 1000 ק"מ והיא חדשה אז תישאר. (יש צורך בשינוי בסטרוקר?)
בוכנות קרא
ראש ישלח לשיפוץ קומפלט.
פקקים. אם מישהו יגיד לך שהפקקים אצל ינוביץ לא מתאימים במידה תגיד לו שהוא מבלבל במוח. עדיף מכל מקום, פקקי נחושת.
אטמים,
ועוד כמה שמעייפות בטח שכחתי.
יש עוד משהו שצריך לקחת בחשבון?
את ההתאמה של הקראנק והטלטלים החרט יעשה לא? יש איזה נקודות שצריך לציין? יש שלושה סוגים של קראנק סיקס, כולל אחד מהם שהוא עם אורך אף שונה. שים לב
תודה
אתה מתכוון לעשות עבודה עצמית או לתת למישהו שיבנה וירכיב לך?
במילה אחת: מדהים..... 300 סוסים מושכים את הכירכרה.... נשמע פגז. הקיט בטח יקר בטרוף נכון??
איזה קיט?
קראת מה כתוב בשרשור?
יש תאור מדוייק למה שצריך.
שמיל, תתפלא אבל תלוי מאיזה שנה הבלוק מנוע שלך. אצלי הבלוק משנת 92 והפקקים שאצל יאנוביץ' פשוט לא רצו להכנס, או שאם הם כבר נכנסו הם התעוותו ונזלו, וזה אחרי נסיונות עם שני סטים.
אחרי בירור ברשת התברר שבשנים הראשונות הייתה מידה שונה, הזמנתי בסוף פקקים מחו"ל. נכנסו כמו שצריך בול ולא נוזלים כבר 5 שנים.
מקפיץ לטובת עזרה לגבי אינג'קטורים.
יש למשהו המלצה איזה סט 24LB לרכוש? (אפשר גם לשים לינק מאיביי.)
ווסת דלק מומלץ לרכישה
תודה
six 4 life
26-09-11, 00:59
יש לי סט מזרקים (שמינייה) של 24LB משופצים במחיר בדיחה.
שלח ה"פ אם תרצה.
כך זה התחיל..... ואחרי הרבה עבודה עצמית...
http://img.tapatalk.com/574570ee-1aaa-712d.jpgוכך זה נראה רגע לפני ההרכבה על הגיפ.
בהמשך אעלה תמונות של כל התהליך.
six 4 life
27-12-11, 21:30
מברוק תתחדש וסע בדרכים טובות!
GodsFather
28-12-11, 05:27
איפה תוצאות הדינמו, איפה ? :)
תודה חברים בינתיים ההרכבה נמשכת לאט ובטוח ....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.