צפייה בגרסה מלאה : כיוון פרונט - עבדו עלי?
מעשה שהיה כך היה: האוטו (טרנו 2004) נכשל בטסט על כיוון גלגלים קדמיים. משכך, שמתי פעמי למכון כיוון פרונט גדול ומסודר שם עבדו על האוטו שעה וחצי עם כל הפירוטכניקה של מחשב, הבהובים אפילפטיים וספוטניקים מעופפים. משם נסעתי ישירות למכון הטסטים עם הרבה בטחון עצמי רק בשביל להיכשל כישלון חרוץ. הבוחן שראה שאני בשוק, ביקש שאעבור שוב על המתקן ושוב נכשלתי. התוצאות היו 8.8 ו 10 אל מול ערך רצוי של 0.0, מה שזה לא אומר.
חזרתי למכון לכיוון פרונט, כולי זעם וטענות ונעניתי בחיוך, להלן התשובה בציטוט ישיר "אה, היית בטסט? חבל שלא אמרת. אנחנו מכוונים לפי יצרן ובטסט הם בודקים לפי 0.0. אין בעיה, תיכף נסדר את זה" עוד הוסיף משהו שהכיוון "לפי יצרן" מכוון להתנהגות במהירויות גבוהות וכו'.
לקצר את הסיפור, 3 דקות על הבור במכון כיוון פרונט, 20 דקות נסיעה(חוזרת) למכון הטסטים, 10 שניות מול הבוחן ועברתי.
ושאלתי היא: יש דבר כזה "כיוון לפי יצרן" להבדיל מכיוון 0.0 או שזו תשובת החירטוט הקבועה של בעלי מכון כיוון פרונט בכל פעם של רשלנות מקצועית?
איציק - 4X6ZH
09-09-11, 22:06
לצערי בדרך כלל הרשלנות היא של המכון הטסטים ולא של מכוון הפרונט
מפרט הבדיקה של משרד התחבורה רחוק ממפרט היצרן
ולא פעם יש צורך בהתאמות רק על מנת להעביר את הרכב טסט
וכל זה מתגמד ליד בדיקות זיהום אויר
אבל זאת מדינת ישראל
איציק
במדינת ישראל המדינה דואגת לספק עבודה לאזרחים (בניגוד לאובמה החרא)
זה עובד ככה:
הולך לטסט , נכשל ומשלם
הולך למכון פרונט, מכוונים לך לעבור את הטסט, משלם
חוזר למכון טסט, עובר ומשלם
חוזר למכון הפרונט שיכונו כמו שצריך, משלם
וכול זה על משהו שלא היה צריך לנגוע מתחילה.
הבנת?
אתה יכול להרגע, כנראה שלא עבדו עליך, הפעם.
המידה 0-0 עליה מדובר מתיחסת לכיוון התבדרות הגלגלים הקדמיים ("שפור", toe in,toe out )
מכוני הרישוי דורשים 0-0 באופן גורף לכל רכבי 4X4.
לפעמים זה קרוב לנתוני היצרן ולפעמים לא.
גם אני נוהג ללכת לבדיקת פרונט לפני טסט ולכוון כדי לעבור, ואז חוזר וכוון כדי לנסוע.
בברכה,טושי
נרגעתי והשכלתי. תודה.
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.168154,34.797353
אתה יכול להרגע, כנראה שלא עבדו עליך, הפעם.
המידה 0-0 עליה מדובר מתיחסת לכיוון התבדרות הגלגלים הקדמיים ("שפור", toe in,toe out )
מכוני הרישוי דורשים 0-0 באופן גורף לכל רכבי 4X4.
לפעמים זה קרוב לנתוני היצרן ולפעמים לא.
גם אני נוהג ללכת לבדיקת פרונט לפני טסט ולכוון כדי לעבור, ואז חוזר וכוון כדי לנסוע.
בברכה,טושי
אם נדייק, התקן של מכון הרישוי להתכנסות הוא -4 עד +4 מטר לקילומטר, שזה די מכסה את רוב הדגמים של הרכב המוכיילים ל 0 או 1+. יש כאלו שמכווונים להתכנסות מעט גבוהה יותר של 3+ מ"מ התכנסות (לא מטר/קילומטר) כמו רכבי שטח ולכן עלולים לצאת מהתחום המוזר אותו הגדיר משרד הרשוי.
זה גם מסביר למה רכב תקין לגמרי שנוסע ישר לגמרי בכל מהירות עם אפס חופשים בכל מערכת ההיגוי, ובכל זאת נכשל בטסט על תפוחים וכו', פשוט כי הוא רכב שטח וככזה הם ממש מחוייבים להכשיל אותו, ואחרי שמתקנים ומחליפים המון חלקים שלא צריך בכלל, ועושים כיוון פרונט והוא עובר את הטסט בהצלחה, הוא משייט כמו שיכור... עד שמכוונים אותו שוב לנתוני היצרן שהם הנכונים...
כמו שאמר ג'ו - מישהו צריך לדאוג שתהיה פרנסה שוטפת לשורה ארוכה של בעלי מקצוע. זאת מדינת ישראל. מדינת הטימטום.
motorica.net
10-09-11, 18:01
לצערי אני וחבריי סופגים את ההתעללויות האלה גם ברכבי כביש ספורטיבים וגם ברכבי שטח.
גם בטסט השנתי וגם מחוצה לו, מעבר לקיטורים בפורומים השונים אולי נעשה עם זה משהו לשם שינוי ?
כמו כתבה מצולמת, רכב לפני ואחרי טסט שנתי, תיעוד של כל הזובורים שהחארות האלה מכניסים לנו.
יש מספיק מסגרות שאפשר להכניס אייטם כזה, ואם צריך עזרה אני בפנים.
דיוויד
באיזה עמדה בטסט בודקים כיוון פרונט???
איציק - 4X6ZH
11-09-11, 08:33
קודם כדאי שמי שעושה את הכתבה יהיה כתב שמבין
זה שעורך את הכתבה יערוך וישאיר מספיק חומר שניתן יהיה להבין
ובסוף הבמאי ישדר את כל הכתבה
כל פעם שאני רואה כתבה מקצועית מתחום שאני מבין בו
אני מבין עד כמה התקשורת אשמה .....
איציק
לצערי אני וחבריי סופגים את ההתעללויות האלה גם ברכבי כביש ספורטיבים וגם ברכבי שטח.
גם בטסט השנתי וגם מחוצה לו, מעבר לקיטורים בפורומים השונים אולי נעשה עם זה משהו לשם שינוי ?
כמו כתבה מצולמת, רכב לפני ואחרי טסט שנתי, תיעוד של כל הזובורים שהחארות האלה מכניסים לנו.
יש מספיק מסגרות שאפשר להכניס אייטם כזה, ואם צריך עזרה אני בפנים.
דיוויד
לצערי אני וחבריי סופגים את ההתעללויות האלה גם ברכבי כביש ספורטיבים וגם ברכבי שטח.
גם בטסט השנתי וגם מחוצה לו, מעבר לקיטורים בפורומים השונים אולי נעשה עם זה משהו לשם שינוי ?
כמו כתבה מצולמת, רכב לפני ואחרי טסט שנתי, תיעוד של כל הזובורים שהחארות האלה מכניסים לנו.
יש מספיק מסגרות שאפשר להכניס אייטם כזה, ואם צריך עזרה אני בפנים.
דיוויד
דיוויד, ואם תהיה כתבה, אתה חושב שמשרד התחבורה ישנה מקצה לקצה את נהלי הבדיקה ואת מה שבודקים ואיך בודקים? ואתה חושב שפתאום הם יוציאו חוזר מיוחד למכוני הרישוי שמחיב אותם להתייחס לג'יפ או למכונית ספורט בצורה עניינית כמו למשפחתומטית-ליסינג?
הכתבה תעלה. מדוברות משרד התחבורה איזו מזכירה תשלח לך מייל ש"הנושא בבדיקה" וש"מכוני הרישוי עושים כמיטב יכולתם על מנת לבדוק את כלי הרכב כמתחייב בחוק ועל מנת לשמור על בטיחות בדרכים", וכאן זה ייגמר. שלא יהיו לך ציפיות מוגזמות. גם אחרי התחקיר של ידיעות אחרונות על מס הכנסה שחשף פקידי מס מושחתים שממציאים שומות ופשוט שודדים את הציבור, ושכל אחד מהם סוחב על מצפונו כמה חפים מפשע שהתאבדו בגללו - עדיין לא נעשה דבר כדי למצות את הדין עם הנבלות האלה.
ישראל היא ארץ נפלאה, מדינת ישראל ממש לא כזו. אבל זה מה יש, זו המדינה שלך. השתרשו בה נורמות שאתה כאזרח לא יכול לשנות בדרכים דמוקרטיות וחוקיות. השאלה היא עם מה אתה מוכן לחיות ועל מה אינך מסוגל לסלוח ולעבור לסדר היום. מלחמה בטחנות הרוח תהיה קצת פאתטית וחסרת תועלת - מי שיכול (בעל אזרחות זרה מתאימה), טוב יעשה אם ייקח את עצמו, ילדיו, חפציו, ויילך מכאן למקומות שמתייחסים אחרת וביתר כבוד לאזרחים שלהם. עצוב לי שאני אומר את זה אבל ככה אני מרגיש.
דרור, רועדות לך הידיים מעצבים, או שנדפקה לך המקלדת מהתמונות של ה-TJ ברוביקון? :)
דרור, רועדות לך הידיים מעצבים, או שנדפקה לך המקלדת מהתמונות של ה-TJ ברוביקון? :)
בוא'נה, אני הייתי צריך להתמודד עם העריכה של זה. ריירתי עם קצף כמו חולה כלבת.... אני על מקלדת שלישית כבר...:)
אבל כתבתי מה שכתבתי כמו שאומרים "מדם לבי". לא בעצבים, אבל בעצב גדול.
זה לא עניין הטסטים, זה לא המשטרה, זה לא רק מס הכנסה ולא רק אפסות המנהיגים, ולא רק מלחמה או-טו-טו כל חודשיים בערך ולא רק שאין איפה לגור ולא רק ה"חינוך חינם" לילדים שאתה צריך עדו משכורת בשבילו, ולא רק שלא נשאר כסף לגמור חודש. זה פשוט הכל ביחד. מקום שרע לחיות בו.
להרבה אנשים ואני ביניהם, נוצר הרושם שהמערכת המגעילה הזו שנקראת "מדינת ישראל" לא קיימת בשבילנו, אלא שאנחנו קיימים כדי להיות העבדים החרופים שלה.
היה כאן נסיון לשינוי, נסיון מגוחך, מנומס מדי, חלבי מדי. מהפכה שבסופה לא מושלכים פוליטיקאים רעים לרחוב מהחלון שבקומה עשירית, אינה מהפכה. השיטה מנצחת כי אנחנו אדישים, וכלום לא ישתנה כאן, גם לא נוהל בדיקת האוטו שלך בטסט, למי שזה מפריע לו. לי אגב, זה לא מפריע בכלל. אני מכין את האוטו לטסט כמו שצריך, יש מי שמעביר לי את הטסט "ראסמי", האוטו נכנס למסלול הבדיקה כדת וכדין וכחוק. זה עולה כמה שעולה, 200 שקל פלוס מינוס, אבל לא מטריד אותי.
יש המון אנשים, בוזי, ממש המון, עשרות אלפים רבים אם לא מאות אלפים, שזה מבהיל, שעובדים על אזרחות זרה שיש באפשרותם לקבל, כדי לשמור לעצמם ולילדיהם את האופציה ללכת מכאן בעתיד למקומות אחרים, שמתייחסים לאזרחיהם ביתר כבוד והתחשבות, כאשר כאן כבר יהיה בלתי אפשרי לחיות. לדעתי האישית ולצערי הרב ה"כאשר" הזה הרבה יותר קרוב ממה שאנחנו חושבים, ואני אגלה לך סוד לא סודי בכלל - גם אני אחד מהם.
motorica.net
11-09-11, 15:00
דיוויד, ואם תהיה כתבה, אתה חושב שמשרד התחבורה ישנה מקצה לקצה את נהלי הבדיקה ואת מה שבודקים ואיך בודקים? ואתה חושב שפתאום הם יוציאו חוזר מיודח לכמוני הרישוי שמחיבי אותם להתייחס לג'יפ או למכונית ספורט בצורה עניינית כמו למשפחתומטית-ליסינג?
הכתבה תעלה. מדוברות משרד התחבורה איזו מזכירה תשלח לך מייל ש"הנושא בבדיקה" וש"מכוני הרישוי עושים כמיטב יכולתם על מנת לבדוק את כלי הרכב כמתחייב בחוק ועל מנת לשמור על בטיחות בדרכים", וכאן זה ייגמר. שלא יהיו לך ציפיות מוגזמות. גם אחרי התחקקרי של ידיעו תאחרונות על מס הכנסה שחשף פקידי מס מושחתים שממציאים שומות ופשוט שודדים את הציבור, ושכל אחד מהם סוחב על מצפונו כמה חפים מפשע שהתאבדו בגללו - עדיין לא נעשה דבר כדי למצות את הדין עם נבלות האלה.
ישראל היא ארץ נפלאה, מדינת ישראל ממש לא כזו. אבל זה מה יש, זו המדינה שלך. השתרשו בה נורמות שאתה כאזרח לא יכול לשנות בדרכים דמוקרטיות וחוקיות. השאלה היא עם מה אתה מוכן לחיות ועל מה אינך מסוגל לסלוח ולעבור לסדר היום. מלחמה בטחנו תהרוח תהיה קצת פאתטיתו חסרת תועלת - מי שיכול (בעל אזרחות זרה מתאימה), טוב יעשה אם ייקח את עצמו, ילדיו, חפציו, ויילך מכאן למקומות שמתייחסים אחרת וביתר כבוד לאזרחים שלהם. עצוב לי שאני אומר את זה אבל ככה אני מרגיש.
אני לא מצפה שכתבה או סידרה של כתבות יפתרו ביום אחד את ההתמודדות של האזרח הקטן מול הנבזות והרשעות של משרד התחבורע.
אבל ! זה לא אומר שאנחנו צריכים לשבת בשקט (וכן, להוציא קיטור בפורומים שלנו זה לשבת בשקט) ולקבל את הגזירות כמובן מאליו.
הכי קל זה לוותר, ואני מכיר לא מעט אנשים שכבר לא מחזיקים כלים ספורטיביים ולגמרי וויתרו על התחביב לא מעט בגלל הרשויות.
צריך להכנס בהם והתקשורת אם רותמים אותה נכון למשימה היא הכלי לזה וגם פה בפורום יש נציגים מהעיתונות שיכולים לעזור בזה מעבר לתיאור מרתק של נפח תא המטען של הפוקוס החדשה.
ולהכניס אייטם, זה לא לצלם חבורה של ג'יפים מטפסים בחורשן או מכוניות ספורטיביות בכבישי הצפון כי זה מענין את הת*ת לרוב האנשים במדינה.
זה לעשות אייטם על מחיר חלקי חילוף למשפחותיות בחו"ל ואיך המחיר קופץ פי 4-5 עד שהוא מגיע לאזרח.
זה לעשות אייטם על שוק חלקי החילוף מסין שפורח בגלל מחירי החלקים המופקעים.
זה לעשות אייטם על תופעת המעכרים בכל הקשור לרישוי.
זה לעשות אייטם על מקצועיות המוסכים ואמינותם.
זה לעשות איים על כבישים אדומים שנהרגים בהם מדי שבוע אבל המדינה בוחרת להקצות מילארדים לפרויקט מצלמות מהירות במקום גדרות הפרדה שיצילו חיים.
ואחרי שכל זה נאמר אני חייב לאמר שאם בשיאה של המחאה הגדולה בישראל, המדינה הצליחה להעלות את מס הבלו על הדלק כשהוא מראש גזל ומגיע עם המע"מ ל 3.30 ש"ח, אז אני מראש מאד סקפטי.
אתה סקפטי ובצדק.
על כל הנושאים שמנית כבר נכתבו כתבות, והועלו אייטמים, ונצעקו צעקות. ועם ישראל כמנהגו נוהג. עוילם-גוילם. את רוב הציבור זה פשוט לא מעניין כי יש להם דברים חשובים יותר לחטט בהם כמו כדורגל, וכוכב נולד, ומרגול, ו-24/7 והישרדות, ומי יוצא עם מי, ומי שוכב עם מי, ומי זיין את מי, ומי בגד במי.
ואתה, שאוהב מכוניות ותרבות מוטורית, נמצא במיעוט. יותר מזה? אתה במיעוט איזוטרי. מסתכלים עליך כמו על מטורף, פסיכי, סוטה. מסוכן לציבור.
הפיתרון שלי בשבילך - "לחיות מתחת לרדאר" או במילים פשוטות - להיות קצת עבריין. זה לא אידיאלי, אבל אין ברירה.
להיות עבריין - או ללכת מכאן.
ואם תהיה מספיק עבריין - בשלב מסויים כבר תפסיק לפחד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.