hadtomer
10-09-11, 07:22
היי. בעוד כמה זמן אני אהיה בקוריאה-ואחד הדברים שבכוונתי לרכוש שם הוא סט יחסי העברה לסרנים (אפטרמארקט). אך אני לא יודע האם זה כדאי לי.
הסיפור הוא כזה- במקור הקיה שלי באה עם 205/70.ג'אנט 15. כעת יש עליה 235/75. יחס ההעברה המקורי בסרנים הוא 4.77. היחס שהקיט מציע הוא 5.38.
מטבע הדברים, בגלל הצמיגים , מעל 80 קמ"ש האוטו עגלה-וזה בעיקר מה שאני רוצה לפתור. אחת הבעיות היא ששיוט מתבצע בגלל הצמיגים בסלד מאוד נמוך. 100 לדוגמה מתבצע להערכתי ב2000 סל"ד.
כאן אני זקוק לעזרה-בעיקר חישובית- אני לא רוצה שיווצר מצב שאני מתקין את יחסי ההעברה (אני מדגיש-בסרן-לא בטרנספר) ומגלה שהקיט יותר מדי "עצבני"- כלומר השיוט יבוצע לי לפתע ב4000 סל"ד או השד יודע מה. בקיצר-אשמח לעזרה תחשיבית-האם בהתחשב ביחסי ההעברה שציינתי ובגדלי הצמיגים כדאי לי להרכיב את הקיט הזה?
נ"ב- בבקשה בלי תשובות מומחים בסגנון "ידוע לכל ששימוש בשופין פוזיטרוני מחוסם של סיגנט על רכבים שיש להם RTCD גבוה מביא לבלאי של יציקות הדיפלריום וזה, חשוב לציין, מניסיון של בעלי רכב כזה בחובזה הדרומית"-אני זקוק כאן למידע על כמה בערך הסל"ד שלי בשיוט יעלה והאם זה כדאי לי.
הסיפור הוא כזה- במקור הקיה שלי באה עם 205/70.ג'אנט 15. כעת יש עליה 235/75. יחס ההעברה המקורי בסרנים הוא 4.77. היחס שהקיט מציע הוא 5.38.
מטבע הדברים, בגלל הצמיגים , מעל 80 קמ"ש האוטו עגלה-וזה בעיקר מה שאני רוצה לפתור. אחת הבעיות היא ששיוט מתבצע בגלל הצמיגים בסלד מאוד נמוך. 100 לדוגמה מתבצע להערכתי ב2000 סל"ד.
כאן אני זקוק לעזרה-בעיקר חישובית- אני לא רוצה שיווצר מצב שאני מתקין את יחסי ההעברה (אני מדגיש-בסרן-לא בטרנספר) ומגלה שהקיט יותר מדי "עצבני"- כלומר השיוט יבוצע לי לפתע ב4000 סל"ד או השד יודע מה. בקיצר-אשמח לעזרה תחשיבית-האם בהתחשב ביחסי ההעברה שציינתי ובגדלי הצמיגים כדאי לי להרכיב את הקיט הזה?
נ"ב- בבקשה בלי תשובות מומחים בסגנון "ידוע לכל ששימוש בשופין פוזיטרוני מחוסם של סיגנט על רכבים שיש להם RTCD גבוה מביא לבלאי של יציקות הדיפלריום וזה, חשוב לציין, מניסיון של בעלי רכב כזה בחובזה הדרומית"-אני זקוק כאן למידע על כמה בערך הסל"ד שלי בשיוט יעלה והאם זה כדאי לי.