בני
20-09-11, 12:49
בוקר טוב לכולם,
ובכן הענין הוא כזה, אני לא חבר פעיל משנת 2008, בשנה זו מכרתי את הסמוראי שלי - סמוראי ארוך סרנים רחבים וקיט הגבהה מהמתלם.
הרכב נקנה במצב גרוע ואת השיקום המכני + השדרוגים אני עשיתי דבר שעלה לי בהמון זמן יזע ולפעמים גם דם על הידיים,
הרכב הזה איפשר לי להיכנס כמעט לכל מקום ולכל שלולית, רק מה איכות החיים ברכב ביום יום היתה זועתית וכך לאחר שלוש שנים הסמוראי נמכר.
סמוך למועד המכירה רכשתי קאפה חמישה צילינדרים טורבו ידנית, בעקבות הלקח שנלמד מהסמוראי הפעם קניתי רכב מאוד שמור (אני מניח שהיה לי לא מעט מזל).
הלאנצ'יה הזאת למי שמכיר פשוט מכונית מדהימה, מכונית נדירה מאוד בארצנו ובאותה נשימה יש לרכב הזה את כל החלקים בארץ + שרות מאנשי מקצוע ברמה גבוהה.
הלאנצ'יה מצידה מציעה כיף יום יומי ואחזקה מאוד זולה. לכל מי שהגיע עד לכאן ותודה על כך בטח הבין שאני חובב מכוניות ולא רק רכבי שטח.
אז איפה ההתלבטות אתם שואלים?
חיידק השטח תמיד נשאר שם ובתקופה האחרונה ממש בא לי לחזור לשטח, תוסיפו זה את הענין שלמצות את המכונית הזאת בארצנו ממש לא מומלץ, כך יוצא שרוב הנסיעות שלי הן עד 2000 סל"ד.
וכך התחלטי לסרוק את הפורומים השונים במטרה למצוא suv בתקציב של 40k, ומה שמצאתי היה די עצוב.
תקלות בגירים אוטומתיים, חיישנים וצמות חשמל בכולם והתשלום יקר. בהתחשב בזה שאני אוהב בוץ גיר אוטומט ירד מהפרק. כמובן שאין לי בעיה אם זה רק שזה משאיר לי הרבה פחות מבחר.
טראנו, לא בא לי עליו.
טרופר, מעולה בשבילי רק שהדגמים האמינים הם הישנים ואלו רכבים אם קילומטראז' מאוד גבוה - 300k ולפחות ב 100k האחרונים אני כנראה לא אדע איך טיפלו ומי טיפל.
פאג'רו, אותו סיפור רק יותר יקר.
לנד רובר, ירד מהפרק עקב עלויות אחזקה גבוהות, גראנד מעבר לתקציב שלי.
................................
בשורה מלמטה קשה לי להיפרד מרכב כל כך מיוחד מתגמל ואמין, בשביל רכב שייתכן וכל התקלות הכבדות ייפלו עלי.
ובכן הענין הוא כזה, אני לא חבר פעיל משנת 2008, בשנה זו מכרתי את הסמוראי שלי - סמוראי ארוך סרנים רחבים וקיט הגבהה מהמתלם.
הרכב נקנה במצב גרוע ואת השיקום המכני + השדרוגים אני עשיתי דבר שעלה לי בהמון זמן יזע ולפעמים גם דם על הידיים,
הרכב הזה איפשר לי להיכנס כמעט לכל מקום ולכל שלולית, רק מה איכות החיים ברכב ביום יום היתה זועתית וכך לאחר שלוש שנים הסמוראי נמכר.
סמוך למועד המכירה רכשתי קאפה חמישה צילינדרים טורבו ידנית, בעקבות הלקח שנלמד מהסמוראי הפעם קניתי רכב מאוד שמור (אני מניח שהיה לי לא מעט מזל).
הלאנצ'יה הזאת למי שמכיר פשוט מכונית מדהימה, מכונית נדירה מאוד בארצנו ובאותה נשימה יש לרכב הזה את כל החלקים בארץ + שרות מאנשי מקצוע ברמה גבוהה.
הלאנצ'יה מצידה מציעה כיף יום יומי ואחזקה מאוד זולה. לכל מי שהגיע עד לכאן ותודה על כך בטח הבין שאני חובב מכוניות ולא רק רכבי שטח.
אז איפה ההתלבטות אתם שואלים?
חיידק השטח תמיד נשאר שם ובתקופה האחרונה ממש בא לי לחזור לשטח, תוסיפו זה את הענין שלמצות את המכונית הזאת בארצנו ממש לא מומלץ, כך יוצא שרוב הנסיעות שלי הן עד 2000 סל"ד.
וכך התחלטי לסרוק את הפורומים השונים במטרה למצוא suv בתקציב של 40k, ומה שמצאתי היה די עצוב.
תקלות בגירים אוטומתיים, חיישנים וצמות חשמל בכולם והתשלום יקר. בהתחשב בזה שאני אוהב בוץ גיר אוטומט ירד מהפרק. כמובן שאין לי בעיה אם זה רק שזה משאיר לי הרבה פחות מבחר.
טראנו, לא בא לי עליו.
טרופר, מעולה בשבילי רק שהדגמים האמינים הם הישנים ואלו רכבים אם קילומטראז' מאוד גבוה - 300k ולפחות ב 100k האחרונים אני כנראה לא אדע איך טיפלו ומי טיפל.
פאג'רו, אותו סיפור רק יותר יקר.
לנד רובר, ירד מהפרק עקב עלויות אחזקה גבוהות, גראנד מעבר לתקציב שלי.
................................
בשורה מלמטה קשה לי להיפרד מרכב כל כך מיוחד מתגמל ואמין, בשביל רכב שייתכן וכל התקלות הכבדות ייפלו עלי.