צפייה בגרסה מלאה : נזילת סולר - איסוזו טרופר דיזל 2003
חברים יקרים,
מספר דקות לאחר שאני מדומם מנוע, אני מגלה טפטוף של סולר באיזור שמתחת לפלטת המיגון הקדמי (על המדרכה).
הטפטוף מצטבר על גבי פלטת המיגון ולאחר מכן נוזל לרצפה (מפסיק לאחר כמה דקות)
הכמות היא לא גדולה אך מעצבנת ומלכלכת.
האם נתקלתם בתופעה זו ומה הפתרון לתקלה מוזרה זו
תודה לכל המשיבים ושנה טובה,
רוני 0546929063
לפי ההודעה השניה שלך, יש מצב שזה קשור לטיפול שעשו לך במוסך.
במקרה הרע זה גם יכול להסתיים במשאבת סולר. חסרים יותר מידי נתונים בשביל לאפיין את המקור לנזילה.
בהצלחה
אין ספק שיש לך נזילת סולר מהאזור של החלק הקדמי של הרכב,(היכן שמותקן המנוע).
מעבר לכך קשה להרחיב על סמך התאור שסיפקת.
המלצה שלי אליך היא לגשת למוסך במהרה, לאיתור וטיפול בבעיה.
טל.
בדוק את הצנרת החיצונית למנוע בו זורם הסולר, באיזור המסנן ובחלק האחורי של המנוע ליד קיר האש.
אם לא רואים נזילה,
יש מקום מועד "לפורענות" - בכניסת הסולר לבלוק.
יש שם צינורית מתכת שיתכן והשתחררה קצת מהתנודות או ההברגה נהרסה
ואז ינזל הסולר. הוא יספג ע"י הגומי\ספוג העוטף את הבלוק והנזילה נראת
למטה במקום רחוק מהצינורית.
ראה תמונה של מיקום הצינורית (רואים בתמונה מצד ימין את המחשב ומשמאל למטה את בית מסנו האויר)
אם זו הבעיה, דרוש לחזק או להחליף את הצינורית והשייבות.
49385
תודה על התגובה וההכוונה.
התקלה אותרה וסודרה.
הוחלף צינור מתכת המוביל סולר למנוע.
בדיוק על פי הדיאגנוזה והמיקום שתאר רונלדו בשרשור מעלה.
שנה טובה וחג שמח,
רוני
בדוק את הצנרת החיצונית למנוע בו זורם הסולר, באיזור המסנן ובחלק האחורי של המנוע ליד קיר האש.
אם לא רואים נזילה,
יש מקום מועד "לפורענות" - בכניסת הסולר לבלוק.
יש שם צינורית מתכת שיתכן והשתחררה קצת מהתנודות או ההברגה נהרסה
ואז ינזל הסולר. הוא יספג ע"י הגומי\ספוג העוטף את הבלוק והנזילה נראת
למטה במקום רחוק מהצינורית.
ראה תמונה של מיקום הצינורית (רואים בתמונה מצד ימין את המחשב ומשמאל למטה את בית מסנו האויר)
אם זו הבעיה, דרוש לחזק או להחליף את הצינורית והשייבות.
49385
הי,
גם אצלי נזילה ואני לא מצליח לפתוח את התמונה שצירפת,
יש מצב לתמונה או הסבר איפה לחפש?
תודה
וסליחה שהעלתי פוסט מהאוב..
הי,
גם אצלי נזילה ואני לא מצליח לפתוח את התמונה שצירפת,
יש מצב לתמונה או הסבר איפה לחפש?
תודה
וסליחה שהעלתי פוסט מהאוב..
מהצד של הנהג, מתחת לEGR, שמאלה (לכיוון קדימה), יש צינור מתכת שמסתיים באום כיפה.
בזהירות עם האום כיפה ומה שמאחוריו, איפה ש"מולבש" הבנג'ו עם הצינור מתכת, זה בורג חלול(בוקסה 17 עמוקה אם אני זוכר) ארוך שמתחבר בהברגה ישירות לראש מנוע (חיזוק של 15n/m אבל תבדקו בספר ליתר ביטחון)מאלומיניום, יש שם גם אטם נחושת בתוכו.
בזהירות עם האום כיפה ומה שמאחוריו, איפה ש"מולבש" הבנג'ו עם הצינור מתכת, זה בורג חלול(בוקסה 17 עמוקה אם אני זוכר) ארוך שמתחבר בהברגה ישירות לראש מנוע (חיזוק של 15n/m אבל תבדקו בספר ליתר ביטחון)מאלומיניום, יש שם גם אטם נחושת בתוכו.
++1
מהצד של הנהג, מתחת לEGR, שמאלה (לכיוון קדימה), יש צינור מתכת שמסתיים באום כיפה.
עוד קצת הכוונה, בבקשה, כי לא ממש מצאתי...
מצ"ב הדף הרלוונטי מהמנואל (כולל מומנט סגירה).
אני מציע להתחיל בקצה של חלק 5 (חלקים 1,2,3).
החלק (Adapter) מוברג לחלק הקידמי שמאל עליון של המנוע, והקצה שלו נראה כך:
146850
שמרימים מכסה מנוע וניגשים מגלג שמאל, האזור נראה כך:
146851
והמיקום המדוייק מסומן כאן
146852
הסופית של הצינור יושבת על המתאם וסגורה עם הכיפה.
תזהר עם הסגירה. יש שם שני אטמים מנחושת (אם אני זוכר נכון).
עדיף לקנות חדשים ולסגור איתם.
מקווה שעזרתי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.