התחברות

צפייה בגרסה מלאה : השפעת נעילה קידמית אוטומטית על קרקושים מהנעילה האחורית



omri_t
29-09-11, 11:33
מדובר בסופה נעולה קדימה בלוקרייט אחורה בנו-סליפ.
לצערי תוכניות הטיול לחג בוטלו.
ניסיתי לאתר סיבה לרעש קירקוש שנשמע בעת פניות חדות מרגיש כאילו הוא מגיע מהסרן האחורי.
לא מדובר בריצ'וט הסטנדרטי של נעילות, אלא משהו פחות נעים..
כאשר פירקתי את הדרייבשאפט הקידמי ויצאתי לסיבוב- הרעש נעלם.
אני מייחס את העסק לנעילה הקידמית.
מזכיר שבסופה אין לוקרים בסרן הקידמי.
ההיגוי רגיל לחלוטין ולא מורגש שיש נעילה מלפנים.
היו פה המון דיונים שנעילה קידמית אוטומטית לא מורגשת אם לא נוסעים ב 4X4.

הנעילות הותקנו על ידי, והמרווחים היו תקינים.
גם הבדיקה של הנעילה (כמו בחוברות) על סיבוב הגלגלים לכיוונים שונים- תקינה.

האם משהו אצלי בנעילות לא תקין?
מה יכול לגרום לתופעה הזו?

תודה.

raanan
29-09-11, 11:53
מדובר בסופה נעולה קדימה בלוקרייט אחורה בנו-סליפ.
לצערי תוכניות הטיול לחג בוטלו.
ניסיתי לאתר סיבה לרעש קירקוש שנשמע בעת פניות חדות מרגיש כאילו הוא מגיע מהסרן האחורי.
לא מדובר בריצ'וט הסטנדרטי של נעילות, אלא משהו פחות נעים..
כאשר פירקתי את הדרייבשאפט הקידמי ויצאתי לסיבוב- הרעש נעלם.
אני מייחס את העסק לנעילה הקידמית.
מזכיר שבסופה אין לוקרים בסרן הקידמי.
ההיגוי רגיל לחלוטין ולא מורגש שיש נעילה מלפנים.
היו פה המון דיונים שנעילה קידמית אוטומטית לא מורגשת אם לא נוסעים ב 4X4.

הנעילות הותקנו על ידי, והמרווחים היו תקינים.
גם הבדיקה של הנעילה (כמו בחוברות) על סיבוב הגלגלים לכיוונים שונים- תקינה.

האם משהו אצלי בנעילות לא תקין?
מה יכול לגרום לתופעה הזו?

תודה.

כשאין לוקרים אז הדרייב שאפט הקידמי מסתובב (אומנם לא תחת עומס כמו שאתה משולב ב 4X4 )
מכיוון שהורדת דרייב שאפט ויש שקט, אז הבעיה יכולה להיות :
הצלבים שלו
איזון דרייב שאפט
יציאה מהטרנספר

בהצלחה ושנה טובה
רענן

omri_t
29-09-11, 12:27
רענן, תודה.
נראה לי שלא הבנת את כוונתי.

הרעד לא מגיע מהדרייבשאפט- זה מאוזן והצלבים חדשים.
הרעש מגיע מכיוון הנעילה האחורית, וכאשר פירקתי את הדרייבשאפט הקידמי נטרלתי את ההשפעה של הנעילה הקידמית על כל העסק...

מה שלא ברור לי, האם אחת הנעילות האוטומטיות שלי אינן תקונות, שכן כששתיהן מחוברות יש רעש בפניות חדות.
וכשהדרייבשאפט הקידמי פורק, והנעילה הקידמית נוטרלה- הרעש נעלם....

תודה.

talw
29-09-11, 13:10
עומרי שלום,יש לי הרגשה שתיבת ההעברה שלך נמצאת במצב 4X4 (דיפרנציאל מרכזי נעול),יכול להיות שהיא סתם תקועה שם.
אם הבנתי נכון ,כנראה הדפיקות משם.
אם הדרייבשפט הקידמי מפורק,נסה לסובב (ביד) את היוק הקידמי של התיבה.
חג שמח

raanan
29-09-11, 13:16
רענן, תודה.
נראה לי שלא הבנת את כוונתי.

הרעד לא מגיע מהדרייבשאפט- זה מאוזן והצלבים חדשים.
הרעש מגיע מכיוון הנעילה האחורית, וכאשר פירקתי את הדרייבשאפט הקידמי נטרלתי את ההשפעה של הנעילה הקידמית על כל העסק...

מה שלא ברור לי, האם אחת הנעילות האוטומטיות שלי אינן תקונות, שכן כששתיהן מחוברות יש רעש בפניות חדות.
וכשהדרייבשאפט הקידמי פורק, והנעילה הקידמית נוטרלה- הרעש נעלם....

תודה.

לפי מה שאתה מתאר אז הבעיה בטרנספר .
תבדוק שאין לך חופש (מעלה-מטה ולצדדים) ביציאה לדרייב שאפט קידמי.
עוד אפשרות בדיקה , תפרק דרייב שאפט אחורי,תרכיב קידמי , תנסה להריץ (נעול 4X4 ) על ליפט ולחפש את מקור הרעש.

בהצלחה
רענן

six 4 life
29-09-11, 13:23
רענן, תודה.
נראה לי שלא הבנת את כוונתי.

הרעד לא מגיע מהדרייבשאפט- זה מאוזן והצלבים חדשים.
הרעש מגיע מכיוון הנעילה האחורית, וכאשר פירקתי את הדרייבשאפט הקידמי נטרלתי את ההשפעה של הנעילה הקידמית על כל העסק...

מה שלא ברור לי, האם אחת הנעילות האוטומטיות שלי אינן תקונות, שכן כששתיהן מחוברות יש רעש בפניות חדות.
וכשהדרייבשאפט הקידמי פורק, והנעילה הקידמית נוטרלה- הרעש נעלם....

תודה.
1. הנעילה ממש לא מנוטרלת גם כשאתה מוריד דרייבשפאט. היא שם, היא מרצ'טטת, רק שהסרן לא מעביר תנועה אל הטרנספר.
2. כמו שקודמיי אמרו, בדוק שאתה בכלל יוצא ל2X4 והיוק הקדמי מסתובב חופשי. יתכן שאחרי ההתעסקות האחרונה שלך איתו הידית זזה קצת מכיוון והשילובים בטרנספר חלקיים.
תעדכן.

דרור ברלי
29-09-11, 20:20
אני יודע שזה כיוון מפתיע ובכלל לא קשור, אבל מנסיון אישי עם תופעה זהה בדיוק בסופה הקודמת שהיתה נעולה מלפנים בלוקרייט - תבדוק צלבים בציריות הקדמיות.
כשהם גמורים הם מרעישים.
בנסיעה, בין שלל רעשי הרקע שסופה מייצרת, קצת קשה לך להבחין ולבודד כל רעש מאיפה מגיע בדיוק.

זה בדיוק רעש כמו שהיה אצלי, חשדתי בנעילה האחורית, חשדתי בטרנספר, ובסוף זה היה שני הצלבים מלפנים.
זהירות!! - אם הם ממש גמורים, ההגה עלול להיתפס לך בנסיעה. מסוכן!!!

omri_t
29-09-11, 21:26
לגבי הטרנספר- היוק של הדרייבשאפט הקידמי מסתובב לו בכיף. כמו שצריך
אין בו חופש לצדדים והוא מרגיש תקין.

דרור, מה שאתה אומר כאן מדליק נורה גדולה.
לפני כמה חודשים במסגרת טיפול הוחלף אחד הצלבים מלפנים,
לפני כן למיטב זכרוני הלא מוצלח- לא היתה התופעה.

ניתן לבדוק צלבים בלי לפרק את הציריה?

תודה-רבה חברים.

דרור ברלי
29-09-11, 22:00
תרים את החלק הקדמי של האוטו על בוקים. סובב גלגלים ותוכל לראות אם יש חופש או לא.
אני מהמר שכן.

סופת המדבר
30-09-11, 08:37
או שיש חופש או שהצלב תפוס
תרים את הגלגל באויר תסובב את ההגה עד הסוף ואז תסובב את הגלגל אם הצלב תפוס זה יקשה על גילגול הגלגל
כמובן שההגה מסובב עד הסוף
גם חופש ניתן לבדוק ככה תגלגל את הגלגל אחורה קדימה קצר ומהר ותיסתכל על הצלב ותראה מה קורה

omri_t
30-09-11, 12:09
קמתי חרוץ, לפני שהאישה פוקחת את עיניה ותופסת אותי שוב מתעסק עם הסופה...
הרמתי על בוקים, הצלבים מלפנים תקינים, לא תפוסים וללא חופשים.
גם הנעילה מלפנים ניראת תקינה, מרצ'טת בקלות לכל הכיוונים.

ואז הגיע ממצא מאוד מעניין- הרמתי גלגלים אחוריים באוויר, ניסיתי לסובב כדי לבדוק הנעילה- ומסתובב קצת קשה...
לתדהמתי גיליתי שהברקסים האחוריים מעט תפוסים.
על פניו זה יכול להסביר למה הנעילה לא התנהגה כרגיל.
מה שלא ברור לי, איך העובדה שפירקתי את הדרייבשאפט הקידמי העלימה את התופע?? מישהו יודע להסביר?



בנוסף גיליתי שהכבל של בלם היד שוב "התפרק" כמה חוטי מתכת מהעטיפה החיצונית רצו קדימה בצד הקידמי.
זה לא פעם ראשונה... כנראה שהסחורה של יאנוביץ לא להיט... איפה משיגים כאלו מתוצרת קצת יותר טובה?

תודה.

raanan
30-09-11, 12:29
מה שלא ברור לי, איך העובדה שפירקתי את הדרייבשאפט הקידמי העלימה את התופע?? מישהו יודע להסביר?



שאני אבין, שחררת הברקסים, חיברת דרייב שאפט קידמי ויצאת לסיבוב והכול בסדר (שקט) ?

רענן

omri_t
30-09-11, 17:10
הרגע חזרנו הביתה, התקנתי את הדרייבשאפט הקידמי ועשיתי סיבוב.
הרעש המדובר פחת משמעותית,
אני שומע אותו רק כאשר אני עושה סיבובים במעגלים על המקום.
אני לא יודע לזהות בדיוק אבל הוא לא מגיע בברור מהסרן האחורי כמו שנדמה היה לי קודם.

snirjeepdreamer
02-10-11, 02:08
עמרי,
כפי שקודמי כאן אמרו,
היות ומדובר בנעילות קבועות, פירוק גלי ההינע לא ישפיעו על תפקוד הנעילה.
היא מתפקדת היות והיא חלק ממכניזם הסיבוב של הגלגלים. היא קבועה משמע מכנית נטו
ולכן כפי שארז אמר אתה יכול להוריד את הנושא הזה מהפרק לעת עתה.

דבר נוסף, אתה לא יכול לאבחן את מקור הרעש כאשר אתה נוהג. ישנם כפי שדרור אמר המון רעשים
שונים שמגיעים מכל מיני מקומות, לצערנו כשמדובר בסופה כל פעם זה מגיע ממקום אחר.
אם אתה רוצה אני יכול לקפוץ אליך בניסיון לאבחן את מקור הרעש.
אני ממליץ שתתקן ראשית את כל הממצאים שמצאת: ברקסים, בלם יד וכו' ואז תתחיל לבדוק שנית מהתחלה.

האם הנעילות חדשות או שכבר נסעת איתם תקופה ?
אם הם לא חדשות וכבר עשו איתך מרחק מסויים הייתי מנטרל את תקינות הנעילות.

תבדוק ותעדכן
שניר

shahav
03-10-11, 14:39
אין ספק שזה משפיע.. לא צריך בגרויות (http://www.tostudy.co.il/findlimudim.asp?example=2&stage2=11&stage3=0&ezor=0) כדי לדעת כזה דבר ולא בניית אתרים (http://www.unicon.co.il) וגם לא להיות עורך דין עבודה (http://www.lawfind.co.il/landingpage.asp?rama1=2)

זה כבר מוגזם, כבר ראיתי אוטומטים פורצים ומקדמים אתרים, אבל ככה, בכזה אלגנטיות?
אני בעד שכולנו נזמין שירותים, אבל בסרק , מהאתרים שאוטומט הזה קידם.
בתוך שלוש דקות המישתמש ofirit_3 , ליתר דיוק האוטומט, הצליח להחדיר כמה וכמה הודעות פירסומת...

לא היה איזה חוק נגד ספאם?
רבין

-->