PDA

צפייה בגרסה מלאה : צרצורים בסמוראי !! עזרה דחוף לפני שאני נכנס לבוץ הבא עלינו לטובה..



matanhillel
06-10-11, 19:33
שאני אני מתחיל נסיעה אני שומע צרצורים מאיזור הטרנספר (כמעט בטוח) הם לא חזקים במיוחד אבל מרגיזים כי זה לא היה.
הצרצורים נשמעים בתחילת הילוך ראשון שני ולפעמים שלישי..
שאני מרפה מהגז ולוחץ שוב לפעמים זה נעלם
מילאתי שמן חדש בטרנספר ועדיין נשמעים הצירצורים
נכנסתי מתחת לרכב לראות אם יש משהו שנוגע בחלקים זזים כמו למשל דריישאפט.. הכל נקי ונראה טוב ואין נזילות.
שילבתי את הטרנספר למצב ניוטרל והתחלחי לשלב הילוכים והצירצורים לא נשמעו.
מדובר על סוזוקי סמוראי '94 פתוח.

מה זה יכול להיות??

תודה לכל העונים וגמר חתימה טובה לכולם!!

GodsFather
06-10-11, 19:51
אהלן וברוך הבא

1. תבדוק חופשים בדרייבשאפט המרכזי, צלבים משוחררים וכד'. וכך גם לאחורי.
2. אבן שנתפסה בין לבין יכולה לצרצר במצבים מסויימים. יכול להיות שאתה לא שומע ב3-5 כי המהירות והרעשי רקע גוברים על זה.
3. פונקציית החיפוש תניב לך תשובות רבות בנושא.

nir.samo
06-10-11, 19:59
סיכויים טובים לפי מה שרשמת שזה הציר של הטרנספר, הוא נשחק ודורש החלפה.
על הדרך מחליפים את כל המייסבים (נדמה לי 5), ניתן גם בעבודה עצמית.
החדשות הטובות הן שאם האוזן שלך סובלת את הרעש אפשר לנסוע ככה.
מדריך להתקנת קיט הנמכה (http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1025-jeepolog-archive) - רלוונטי גם לפירוק

הכוכב הכחול
06-10-11, 20:21
עוד כיווןשהייתי בודק,

בגל הנע שמקשר בין הגיר לטרנספר,
בחלק שמתחבר לצד של הגיר יש פחית שעוטפת את הגל הנעה (מסומנת בתמונה המצורפת) 49669
היא מרותכת עם פיקים.

תבדוק שהיא לא השתחררה לך...

הכוכב הכחול
06-10-11, 20:25
למה אי אפשר לערוך הודעה אחרי שהיא נשלחה??
:mad:

matanhillel
06-10-11, 23:16
לאיזה ציר בטרנספר אתה מתכוון? לחלק המשונן של הדריישפאט שנכנס אליו?
ואיפה המיסבים שדיברת עליהם, עוד לא יצא לי לפתוח או להוריד טרנספר..
אני רוצה לטפל בזה עכשיו לפני שזה יחמיר
נ.ב
הקישור שצירפת כל הטקסט שלו משום מה מבולגן!
תודה על הכיוון

afi1981
07-10-11, 01:59
גם אצלי היו רעשים כמו שאתה מתאר פתרתי אותם על ידי קיבוע מחדש של הפחיות שמתחברות לטרנספר \ ביצה קדמית \ אחורית

תראה את התמונה ששלח לך כוכב כחול

matanhillel
07-10-11, 02:05
תודה לכולם!
מחר נזחל שוב ונבדוק את העניין..

הכוכב הכחול
07-10-11, 10:22
סיכויים טובים לפי מה שרשמת שזה הציר של הטרנספר, הוא נשחק ודורש החלפה.
על הדרך מחליפים את כל המייסבים (נדמה לי 5), ניתן גם בעבודה עצמית.
החדשות הטובות הן שאם האוזן שלך סובלת את הרעש אפשר לנסוע ככה.
מדריך להתקנת קיט הנמכה (http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1025-jeepolog-archive) - רלוונטי גם לפירוק

בד"כ הרעשים שמזוהים עם הציר של הטרנספר באים לידי ביטוי כ"שריקה" יותר מאשר כ"צרצור".
לפתוח את הטרנס' זו האופצייה האחרונה שהייתי בודק.

בהצלחה.

ishc
07-10-11, 11:20
אני עם גני, אצלי היה אותו צירצור.

MR BIG
07-10-11, 12:52
אני גם הייתי הולך לכיוון של ציר הטרנספר ומתחיל לפתוח אותו.
גם לי היה את זה, התעלמתי וחטפתי!!
באמצע טיול במדבר הציר פשוט נשבר ופוצץ את הטרנספר.
לא נעים, הורס טיול, וכואב בכיס...
טפל בזה ואל תזניח!
אייל.

matanhillel
10-10-11, 19:00
טוב זה בדוק הטרנספר!!
מה העלויות של מיסבים/ציר טרנספר והיכן ניתן להשיג ?
מה העלות של טרנספר משופץ ?

אם יש מישהו שמכיר מישהו אשמח לקבל הצעות ועזרה!! תודה
מתן - 0545932803

reuvenk
10-10-11, 19:53
דבר עם מורי בדרך כלל יש לו חלקים 0575535353
והוא מומלץ באופן כללי

nir.samo
10-10-11, 20:51
את הציר אתה חייב לקנות מקורי ממכשירי תנועה (או אולי להזמין מחו"ל).
מייסבים אפשר לקנות מקורי אבל אפשר גם ללכת עם הדוגמאות לחנות מייסבים ולקנות כאלה איכותיים - יעלה פחות.
יש גם מייסבי סיכות על הציר אבל לא חייבים להחליף אותם.
אפשר להזמין מהאינטרנט קיט שיפוץ מוכן.
תצטרך גם צריך אטם חדש - ניתן גם לגזור מקרטון מיוחד אבל זה הרבה עבודה.
כלים - חולץ מייסבים ופטיש גומי.
העלות של כל החלקים היתה לי כ-700 ש"ח לפני כמה שנים טובות.
מעבר לזה לפרק את הטרנספר עצמו מהרכב זה לא קשה אבל גם לא נעים והרכב כמובן יהיה מושבת לכמה ימים.

אה - ואם חשבת על קיט יחסי העברה זה הזמן.

-->