צפייה בגרסה מלאה : זקוק לפרופיל מתכת
זקוק למטר של פרופיל 60x120 עובי דופן 3.25. ברזל שחור.
ספקי מתכת מוכרים בשש מטר בלבד ואין לי צורך בכך.
בחינם זה נהדר אבל גם בתשלום זה יהיה מצויין. אני מכפ״ס, כמובן שצריך מישהו מהאיזור פחות או יותר.
למי שבא לו לעזור תודה.
צחי 0547988744
צחי ערב טוב
כמה כבר הם רוצים על 6 מטרים?
יוסי
240 ש"ח + מע"מ. העניין שאין לי איך להוביל את זה ועל הובלה רוצים ממני 100 ש"ח + מע"מ, ויותר מזה, לא יהיה לי מה לעשות עם זה אח"כ.
דבר איתי, אין לי בעיה להוביל בשבילך אם זה משהו פה באזור הקרוב...
איתי
צחי דבר איתי
אפתור לך גם את בעית ההובלה וגם את 5 המטרים המיותרים
יוסי
תודה רבה לעוזרים, נמצאה שארית של מטר וחצי אצל שלייסנר.
נו, העיקר שהקפצת חצי ג'יפולוג שיעזרו לך... :p
שמח שהסתדרת.
חג שמח
איתי
חג שמח :) לא התכוונתי להקפיץ, רק לשאול אם למישהו יש זרוק במחסן. לשלייסנר אתמול לא היה (לפחות זה מה שאמרו בטל׳), החלטתי היום בבוקר להכנס בכל מקרה והפלא ופלא.
בכל מחסן ברזל יש שאריות. צריך רק ללכת לחטט. בטלפון לעולם לא תקבל תשובה כי הם לא ילכו לחטט עבורך. הכי טוב זה להגיע ולחפש לבד.
חוץ מזה, בפעם הבאה תחפש במסגריות ולא מחסני ברזל.
עשיתי סיבוב מסגריות ולא היה פרופיל כזה לאף אחד. לא חשבתי ללכת לחפש שאריות כי אמרו לי שאין ולא מוכרים. להבא אני אדע אחרת.
צחי
ואני כבר חשבתי להכין בית נייד מעץ עם מסגרת מתכת לנכדה שאולי תיוולד לי עוד כמה שעות
יוסי
שיהיה במזל טוב. כפיצוי אני מבטיח לבוא לתת יד בבניה אם תצטרך.
אתה בונה פגוש?
אם כן יש לי אחלה פנסים בשבילך, כמו בכתבה של אלון קסלר על בניית פגוש אחורי לסמוראי, חדשים בקופסה.
סתם שאלה ראית פעם סרן כזה מתעקם איפה שבנית את החיזוק הנ"ל ?
טל
סרן מחייך? כן זה קורה בסמוראים אפילו לא מעט
עידו לוריה
17-10-11, 21:33
ואני סתם שאלה למה פרופיל?
עידו
זמין וזול. מסקרנות, מה היית מציע?
פרופיל U בכיפוף עובי דופן 5 מ"מ .
טל
אני מניח שזה לסמוראי שלך? איזה צמיג אתה שם עליו?
ריתכת את ההאוזינג עם אלקטרודת ניקל? אני מניח שזה כמו סרן דנה כלשהו, זרועות מפלדה וביצה מיציקת ברזל?
אני הייתי הולך על פלאח עובי 8-10 מ"מ במרכז עם חורים להורדת משקל והוספת מראה קרבי יותר.
טוב אין עריכה...
לא היית צריך אלקטרודת ניקל, זה קייס באנג'ו ככה שכולו מפלדה. לא שמתי לב בהתחלה.
עידו לוריה
17-10-11, 23:43
זמין וזול. מסקרנות, מה היית מציע?
פח חתוך לצורה בלייזר ומכופף , כמו שבאמת בונים את זה .
לפי מה שראיתי גם ריתכת את החלק של הפרופיל עם התפר מה שמחליש מאוד את הסיפור .
מיכה/טל לא הגזמתם 5 מ"מ 8-10 מ"מ מה זה טנק או מפלצת עבירות :D
עידו
חבר'ה כמו שעידו כתב, לא טנק ולא מפלצת עבירות, סה"כ רכב טיולים שגם החיזוק הזה הוא די אובר קיל. על התפר אתה צודק חשבתי על זה רק לאחר מעשה אבל עדיין המבנה המשולש יעשה את העבודה כדי לשמור את הסרן ישר.
פח 5 מ"מ חתוך בלייזר זו הדרך האמיתית, כמו אצל הדוד סם, אבל באמצעים הנוכחיים זה יעשה את העבודה.
בסרן האחורי אני אשים לב לעניין התפר. עובי הפרופיל דרך אגב 3.25, אני מאמין שזה יספק, אצל חבר קיים חיזוק מאותו פרופיל בדיוק.
מיכה, לשאלתך אני על 235/75/15
עידו לא התכוונתי לקופסא של 8-10 מ"מ אלא לפלאח שטוח עם חורים שיהיה במרכז הסרן. משולש חיזוק אם תרצה ולא פרופיל חיזוק.
בסרן מקורי קדמי של טיוטה הילקס עובי החיזוק הוא 5 מ"מ לכן המלצתי לו 5 מ"מ, יהיה לו יותר קל לרתח אותו. ההבדל בין 4 מ"מ ל5 מ"מ במשקל זניח במקרה זה כי החיזוק קטן יחסית.
טל
עידו לוריה
18-10-11, 18:34
עידו לא התכוונתי לקופסא של 8-10 מ"מ אלא לפלאח שטוח עם חורים שיהיה במרכז הסרן. משולש חיזוק אם תרצה ולא פרופיל חיזוק.
אין ל "חיזוק" בצורה הזו שום חיזוק , סרן צריך חיזוק בשלושה מימדים כך שברזל שטוח לא נכנס להגדרה של חיזוק בשלושה מימדים רק מבנה של קופסה.
עידו
עידו לוריה
18-10-11, 18:41
בסרן מקורי קדמי של טיוטה הילקס עובי החיזוק הוא 5 מ"מ לכן המלצתי לו 5 מ"מ, יהיה לו יותר קל לרתח אותו. ההבדל בין 4 מ"מ ל5 מ"מ במשקל זניח במקרה זה כי החיזוק קטן יחסית.
טל
טל חשבון פשוט בין 4 מ"מ פלדה ל 5 מ"מ פלדה יש 25% תוספת משקל זה הרבה מאוד ולא זניח (ולא משנה מה גודל החלק) ,בנוסף 3 מ"מ מספיק לגמרי כך שבין 3 מ"מ ל 5 מ"מ יש קצת יותר מ 66% תוספת משקל .
עידו
עידו קודם כל אני חושב שזה רק 20% ולא 25% . תנסה לשקול חלק כזה ותבין שההבדל זניח מאד, במיוחד למטרה שזה משמש חיזוק לסרן קידמי בסמוראי . אם היתה אומר לי שזה לבאגי חדש שאתה מתכנן את עובי כל חלקיו על מנת לקבל משקל נמוך ככל שניתן הייתי אומר לך שאתה צודק פה מדובר על משהו שונה.
טל
עידו לוריה
18-10-11, 23:41
טל בבית הספר שאני למדתי למדו אותי ש - 1 מתוך 4 זה 25% ולא 20% :eek: ואת זה אני לא חושב את זה אני יודע :p
אולי בבית הספר שאתה למדת זה אחרת ;)
משקל מיותר לא רק שלא מוסיף הוא לרוב גם מפריע וזה בכול רכב שתבחר , ולא רק בתעשית החלל/מטוסים/רכבי מרוץ /וכו' ,והסיבות הן דלק/שברים/משקל עודף/בלאי .
מסגרות רפתנים זה ברפת שם תשים ברזלים וכמה שיותר , עם אני זוכר נכון פותח השרשור לא בונה מכון חליבה לפרות:D
עידו
עידו אם אנחנו בקטע של להסטלבט אז כנראה אתה היתה הרבה ברפת שלמדת, אצלי יוצא מעבר מ5 מ"מ ל4 מ"מ 20% ומעבר מ4 מ"מ ל3 מ"מ הוא 25% תשאל את כל המלומדים פה !
ונסביר לך לאט בשביל שתבין מהר נגיד חלק ששוקל 50 ק"ג תוריד ממנו 10 ק"ג באחוזים זה 20% תקרא טוב מה כתבתי בתגובה 25 , אבל כניראה שאתה יותר חכם מכולם וממהנדסי טויטה ועוד כמה, ולכן אצלך חיזוק מסוג כזה הוא רק 3 מ"מ מה שאצלהם הוא 5 מ"מ.
טל
עידו לוריה
19-10-11, 08:52
עידו אם אנחנו בקטע של להסטלבט אז כנראה אתה היתה הרבה ברפת שלמדת, אצלי יוצא מעבר מ5 מ"מ ל4 מ"מ 20% ומעבר מ4 מ"מ ל3 מ"מ הוא 25% תשאל את כל המלומדים פה !
ונסביר לך לאט בשביל שתבין מהר נגיד חלק ששוקל 50 ק"ג תוריד ממנו 10 ק"ג באחוזים זה 20% תקרא טוב מה כתבתי בתגובה 25 , אבל כניראה שאתה יותר חכם מכולם וממהנדסי טויטה ועוד כמה, ולכן אצלך חיזוק מסוג כזה הוא רק 3 מ"מ מה שאצלהם הוא 5 מ"מ.
טל
אפשר ללמוד המוווווון מהפרות , מומלץ :D
חס וחלילה סטלבט , חוש הומור
אנחנו מסכימים על הכול , זה רק תלוי מאיפה לוקחים את האחוזים מלמעלה או מלמטה .
ברור ש- 100% חלקי 5 הם 20% , וגם ברור ש - 100% חלקי 4 הם 25% כך שאין בינינו חילוקי דעות , זה רק סמנתיקה .
נהוג בהנדסת חלקים לראות את העניין הזה בכמה אחוזים החלק היה יותר כבד כך שאני מסביר מן הקל אל הכבד וכך בעצם בין 4 מ"מ ל-5 מ"מ יש 25% תוספת משקל , מה גם שאתה כתבתה את סדר המספרים כך בפוסט המקורי שלך והתיחסתי בהתאם .
18-10-11, 09:30
טל חסיד
תגובה: זקוק לפרופיל מתכת
בסרן מקורי קדמי של טיוטה הילקס עובי החיזוק הוא 5 מ"מ לכן המלצתי לו 5 מ"מ, יהיה לו יותר קל לרתח אותו. ההבדל בין 4 מ"מ ל5 מ"מ במשקל זניח במקרה זה כי החיזוק קטן יחסית.
טל
עידו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.