צפייה בגרסה מלאה : שינוי ברקס אחורי לדסקיות CJ7
CJ7 1983
מעוניין לשנות מתוף לדסקיות בציר אחורי.
1. האם יש קית לקניה?
2. איזה רכב מתאים לפרוק והעברה?
3. יתרונות אם בכלל?
תודה
ראיתי באתרים בארה"ב שישנם קיטים מוכנים להרכבה...
ע"פ הסרטון שהיה מצורף ההרכבה לא ניראת מסובכת....
לגבי בלם יד.. ישנם קליפרים שמשולבים בבלם יד ..(סובארו...סיטרואן....ועוד..)
six 4 life
20-10-11, 13:16
יש קיטים, יכול להגיע ליותר מ1000$ לקיט שלם כולל הנדברקס.
יריב קלר ברוך
20-10-11, 13:20
ברקס קידמי של סוברו
CJ7 1983
מעוניין לשנות מתוף לדסקיות בציר אחורי.
1. האם יש קית לקניה?
2. איזה רכב מתאים לפרוק והעברה?
3. יתרונות אם בכלל?
תודה
אני מבין שזה שינוי לא פופולרי ואין בו הרבה תועלת.
תודה לכל המשיבים.
יש בו המון תועלת. הבעיה היא שלהביא קיט מוכן ובדוק מחו"ל זה בעיה. גם בגלל שזה חלק בטיחותי וגם בגלל שזה יקר.
AvigdorAharon
27-10-11, 23:17
אני מבין שזה שינוי לא פופולרי ואין בו הרבה תועלת.
תודה לכל המשיבים.
שינוי לא פופולרי - נכון
תועלת - יש המון.
כתבו לך ברקס קדמי של סובארו, שווה לבדוק.
ד"א, אם יש לך מאחורה סרן 44, אז אולי להתאים של גראנד שירוקי?
אביגדור
ד"א, אם יש לך מאחורה סרן 44, אז אולי להתאים של גראנד שירוקי?
אביגדור
מעגל החלוקה והחור שונים בגודל
אם כבר, דיסקים קדמיים מסמוראי
קליפרים מניסאן 300ZX או פורד טאורוס SHO, בשנייהם הבלם חרום בנוי לתוך הקליפר
האופציה של הסוברו אפשרית, אבל הקליפר גדול מדי (נועד לקידמי), אוברקיל.
הסיבה לחוסר התעניינות בהסבה היא חוקית בלבד, (טסטים הורדות וכולו)
תאורטית, אפשר לעשות הסבה כזאת בסביבות ה1000 שקל, או פחות מחצי זה בארה'ב. תלוי ביכולת מאיפה להוציא את החלקים הנחוצים והיכולת בבניית התושבות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.