צפייה בגרסה מלאה : היכן קונים מטען מצברים CTEK MXS 3.6 או XS3600
מחפש מקום בארץ שמוכר את המטען הנ"ל און ליין ובמחיר סביר.
אני קניתי את ה XS3600 באיביי ממוכר בריטי ב 280 ש"ח לפני חודש בערך.
קוראים לו deamon tweeks.
לא ממש עשיתי השוואת מחירים, אבל זה נראה לי מחיר טוב.
מיכאל
קינן אנרגיה
http://www.generator.co.il/50367/CTEK
המלצה שלי לרכוש את הדגם 7000
רענן
חבל שאי אפשר לערוך.
רק אחרי שכתבתי את ההודעה ראיתי שאתה מחפש לקנות בארץ.
אני קניתי את ה XS3600 באיביי ממוכר בריטי ב 280 ש"ח לפני חודש בערך.
קוראים לו deamon tweeks.
לא ממש עשיתי השוואת מחירים, אבל זה נראה לי מחיר טוב.
מיכאל
אין לי בעיה לקנות גם מאיביי, במיוחד מאנגליה שם המשלוח לישראל אורך לא יותר משבוע, החשש הוא מהמכס, לאור המחיר. השאלה אם הבחור מציין את עלות המטען על גבי האריזה?
כן, הוא מציין. ולא מוכן להתגמש בנושא.
על החבילה היה כתוב שערכה 47 פאונד, אולי במכס לא שמו לב וחשבו שזה דולר ולכן פטור, או שסתם היה לי מזל. בכל אופן, זה עבר חלק.
זה באמת הגיע אליי מהר, קצת פחות משבוע.
כיום 55 פאונד:
http://www.ebay.com/itm/CTEK-MXS-3-6-12-volt-Battery-Charger-Replaces-XS3600-/200638069612?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2eb6f5fb6c
כן, אבל זה הדגם החדש.
יש את זה, קצת יותר זול.ממוכר אחר.
http://www.ebay.com/itm/CTEK-XS3600-12V-Battery-charger-reconditioner-XS-3600-/180551245755?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_O ther_Commercial_Vehicles_ET&hash=item2a09b15fbb#ht_5065wt_952
סופת המדבר
03-11-11, 23:15
גם אני נתקל בבעיה הזאת הרבה בזמן האחרון
לא תמיד מטיילים כל שבוע ולפעמים אחרי שבועיים מנוחה (של הגיפ) לא בא לו להניע
בעיקרון אין לי בעיה להניע כל פעם עם כבלים (וגם טוב נגד גניבות) אבל הבעיה שזה ''גומר'' את המצבר
המטענים שהועלו פה (האחרון) אני רואה בקישור שיש לו גם תנינים (למצבר) וגם חוטים עם סופיות למה הם?
ולפי מה שאני מבין שהמטען הזה רק ''שומר'' על המצבר ואין לו יכולת של טעינה מלאה
האם הוא יודע לעשות גם דה סולפיזציה?
אני רכשתי כזה לפני חודש וחצי מקינן אנרגיה , הכוונה לדגם 3600 , מתפקד מעולה , אני מטעין איתו מצבר של 100 אמפר ללא בעיה .
לפני טיול אני מטעין את המצבר - תענוג . שווה את ההשקעה , לדעתי בסכום של 300 ש"ח , הייתי קונה בארץ , יש אחריות , וזמין על המדף
בהצלחה.
motorica.net
04-11-11, 00:24
תשקיע עוד כמה גרושים (פאונדים) ותקנה לך את ה 4003XS הוא מהסידרה החדשה יותר (8 תוכניות טעינה).
גם אני הזמנתי מאיביי UK, מרוצה מאד מהמוצר.
סופת המדבר
04-11-11, 17:55
מה אני יעשה ב8 תוכניות?
או יותר נכון מה הן עושות ה8 תוכניות האלה?
המטענים שהועלו פה (האחרון) אני רואה בקישור שיש לו גם תנינים (למצבר) וגם חוטים עם סופיות למה הם?
החוטים עם הסופיות הם לחיבור קבוע להדקים של המצבר. בקצה השני יש מחבר מהיר לחיבור המטען.
סופת המדבר
04-11-11, 23:43
עוד שאלה למה (אני) צריך לקנות את המטען של ה3600 אם ה800 מספיק בישביל עד 100 אמפר? נכון שעדיף לקנות באיביי את ה3600 מאשר את ה800 בארץ אבל בארץ זה על המדף וגם יש אחריות ובמה הם שונים בינהם?
עוד שאלה למה (אני) צריך לקנות את המטען של ה3600 אם ה800 מספיק בישביל עד 100 אמפר? נכון שעדיף לקנות באיביי את ה3600 מאשר את ה800 בארץ אבל בארץ זה על המדף וגם יש אחריות ובמה הם שונים בינהם?
ההבדל בזרם הטעינה המכסימלי שמשפיע על זמן הטעינה .
דגם 800 - זרם טעינה מכסימלי 0.8 אמפר
דגם 3600 - זרם טעינה מכסימלי 3.6 אמפר
עכשיו תעשה חשבון תאורטי פשוט ,
נניח שיש לך מצבר 100AH שנפרק לגמרי. אתה רוצה להטעינו .
עם דגם ה 800 יקח לך 125 שעות (יותר מ 5 יום )
עם דגם ה 3600 יקח לך 28 שעות ( קצת יותר מיממה )
עם דגם ה 7000 יקח לך 14 שעות .
כמובן שאלה זמנים מכסימליים ובפועל כמעט איננו מתחילים טעינה במצבר "מת". אבל זה נותן מושג פחות או יותר לגבי זמן טעינה.
אני בחרתי בדגם ה 7000 בזכות :
א. זרם הטעינה (מבחינתי הטענה בלילה למצבר "מת" ובבוקר הנעת הרכב זה קבוע הזמנים שאני אסתדר איתו).
ב. יכולת "חידוש" מצבר ומספר גדול יותר של שלבי טעינה (הסבר בשרשור http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=55405&highlight=ctek )
ג. יכולת אספקת זרם לשמירה על זכרונות הרדיו והמחשב בזמן החלפת מצבר (יש מוד SUPPLY ) כשנעלי הכבל מחוברים אצלי קבוע לקטבים.
רענן
ה800 תומך במצברים הגדולים יותר אבל רק למצב תחזוקה. מצבר גדול שנפרק יותר מ 5 טו 10 אחוזים, הוא לא יוכל לטעון ע0 0.8 אמפר. המשמעות היא שהוא אכן שימושי למצבר הג'יפ, אבל בתנאי שתמיד הוא מגיע טעון, והוא שומר עליו טעון. ה3600 יאפשר לך לטעון את מצבר הג'יפ גם אחרי שהוא עבד קשה ופרק קצת יותר, אפילו 20%. זה אמנם מצב הרסני למצבר רגיל, אבל עם טעינה נכונה הוא יכול לשרוד כמה פעמים כאלה.
אסף.
סופת המדבר
05-11-11, 19:10
אם אני לא טועה כל המטרה של המטענים האלה שהם לתחזוקה של המצבר
ז'תומרת לשמור עליו טעון תמיד
אם אני צריך לקנות מטען ''גדול''' ויקר (7000 \3600) בשביל להטעין את המצבר ליפני כל טיול אז מה עשיתי בזה
אני כבר יכול לקנות מטען כזה http://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=905973830&sog=h-handicrafttools
אבל כל הקטע זה מטען קטן שישמור על המצבר טעון לא?
כן, אתה צודק.
יש מקרים של מצברים שמתרוקנים יותר מהמינימום - למשל אצלי בקמפר, מצבר ה"בית" יכול לעבוד ולהתרוקן יותר מהמינימום כשהקמפר חונה, ואז צריך לטעון אותו חזרה. מצבר הרכב לא אמור לרדת יותר מאחוזים בודדים אף פעם. חזרת מהטיול, אתה מחבר את הג'יפ למטען, משאיר אותו מחובר עד הטיול הבא - תחזוקה בלבד.
כמה עולה ה 800 ב"קינן" ?
אסף.
יורם-דרומי
05-11-11, 19:23
אני רכשתי כזה לפני חודש וחצי מקינן אנרגיה , הכוונה לדגם 3600 , מתפקד מעולה , אני מטעין איתו מצבר של 100 אמפר ללא בעיה .
לפני טיול אני מטעין את המצבר - תענוג . שווה את ההשקעה , לדעתי בסכום של 300 ש"ח , הייתי קונה בארץ , יש אחריות , וזמין על המדף
בהצלחה.
מצטרף להמלצה
גם אני רכשתי בקינן
אחריות ושירות מתחת ליד - זמין
סופת המדבר
05-11-11, 19:45
ב'קינן'
ה800 עולה 300 ש'ח
ה3600 עולה 450 ש'ח
ה7000 עולה 800 ש'ח
זה מפתה לקנות באי ביי את ה3600 במחיר יותר זול מה800 בארץ
אבל מה בנוגע לאחריות?
ועוד שאלה
האם חייבים לנתק את המטען ליפני נסיעה או שיש לו איזה דיודה או איזה 'אל חזור' שהאלטרנטור לא ''יטעין'' אותו?
סופת המדבר
05-11-11, 19:48
אני רכשתי כזה לפני חודש וחצי מקינן אנרגיה , הכוונה לדגם 3600 , מתפקד מעולה , אני מטעין איתו מצבר של 100 אמפר ללא בעיה .
לפני טיול אני מטעין את המצבר - תענוג . שווה את ההשקעה , לדעתי בסכום של 300 ש"ח , הייתי קונה בארץ , יש אחריות , וזמין על המדף
בהצלחה.
למה אתה מתכוון שאתה אומר 300 ש'ח? (ה-3600?)
ולמה אתה מטעין ליפני כל טיול? אתה לא מחבר אותו קבוע?
ועוד שאלה
האם חייבים לנתק את המטען ליפני נסיעה או שיש לו איזה דיודה או איזה 'אל חזור' שהאלטרנטור לא ''יטעין'' אותו?
המטען יכול להיות קבוע ברכב, מחובר קבוע למצבר.
אצלי בקמפר זה הסידור, וכשמחנים בין טיולים, מחברים לחשמל. כך זה ברוב הקראוונים והקמפרים.
אסף.
BackDoorMan
05-11-11, 22:53
אוניוולד ביבנה (כן, כן , אלו שמוכרים את הרתכות של פרוניוס) משווקים גם של חברה דנית בשם אינלקו במייצרת בין השאר מטענים מהמתוחכמים בעולם.
boaz avrahami
06-11-11, 06:06
כאחד שקונה המון באיביי, דווקא הפעם משתלם לקנות בארץ.
המחיר באיביי כולל משלוח כ360 שח.
אם אם יעצרו אותו יעלה לפחות עוד מעמ שזה כבר 420 שח לא בדקתי אם יש גם מכס...
ונשארת בלי אחריות...
שווה?
ממש לא!
נקנה דגם חדיש יותר, CTEK MXS 5.0 כפי ששמו מרמז, מספק 5A.
המוכר בגרמניה (http://www.ebay.com/itm/CTEK-MXS-5-0-Ladegerat-12V-5A-0-8A-Motorrad-PKW-/230689460235?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item35b629d00b) ולכןן התקע אמור להיות זהה לזה הישראלי.
http://www.ebay.uk-motors.de/Ebay/MXS5.0%20Anschlie%C3%9Fen.JPG
http://img59.imageshack.us/img59/3383/mxs50ladeprogramm.jpg
המטען הבא כנראה טוב יותר אבל מחירו כפול מהCtek:
http://img812.imageshack.us/img812/3512/keepowermedium1.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/8213/keepowermedium3.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/3722/koffer1.jpg
אני קניתי לפני שבוע בשנפ... לטענתם הם היבואנים של המטענים ועולה דגם 3600- 350 שקל ודגם 7000- 700 שקל. אחלה מטען
BackDoorMan
06-11-11, 14:37
המטען הבא כנראה טוב יותר אבל מחירו כפול מהCtek:
http://img812.imageshack.us/img812/3512/keepowermedium1.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/8213/keepowermedium3.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/3722/koffer1.jpg
על זה כתבתי קודם.
זה המטען של חברת אינלקו הדנית, המיוצגת בארץ ע"י אוניוולד ביבנה, הם מוכרים את הגריינדרים לאלקטרודות טונגסטן שלהם וכנראה גם את המטענים.
סופת המדבר
06-11-11, 21:52
אני קניתי לפני שבוע בשנפ... לטענתם הם היבואנים של המטענים ועולה דגם 3600- 350 שקל ודגם 7000- 700 שקל. אחלה מטען
איפה הם יושבים? (שנפ)
למה אתה מתכוון שאתה אומר 300 ש'ח? (ה-3600?)
ולמה אתה מטעין ליפני כל טיול? אתה לא מחבר אותו קבוע?
אני לא חיברתי אותו באופן קבוע . למרות שהגיפ לא בשימוש יום יומי , אני מניע אותו כל שלושה ימים , לפני טיול אני נותן הטענה של 24 שעות
בשביל השקט הנפשי .
אני רכשתי אותו ב- 350 ש"ח , אם אני זוכר נכון היה עליו מחיר קצת מוזל באותו הזמן .
דרך פ"ת, ליד צומת מעריב.
אסף.
סופת המדבר
06-11-11, 22:24
ליד גשר מעריב? (ת'א?)
בינתיים הדבר היחיד שמונע ממני לקנות כזה זאת המחשבה
והידיעה שכל פעם אני יצטרך לחבר אתו לחשמל ולמשוך כבל מהבית
אז חשבתי על דבר כזה ואם זה יכול להספיק לא להטענה מלאה אלא רק לשמירה על המצבר
http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2597%2B%25D7 %25A1%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2590%25D7 %25A8%25D7%2599%2B12V&source=web&cd=7&ved=0CHIQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.solarcenter.co.il%2 F%3Fview%3Dproducts%26id%3D485912&ei=ZOq2TrHYB8ScOr6I2e0B&usg=AFQjCNHWxr631gkp82yoJrsIo_-VjayC2w
החסרון במטענים זה הצורך לתת להם חשמל קבוע.
למי שגר בעיר ואין ברשותו חניה- זו בעיה לא פשוטה.
ולמי שיש סופה ולא רוצה שהגנב יגיע רק עם דיסק 9" כי חשמל כבר יש.... זו גם בעיה...
אגב, בסופה שלי יש מצבר קטן ייחסית ישן ועלום שם.
גם אם אני משאיר אותה 3-4 שבועות ללא הטענה היא מניעה במכה.
שווה לבדוק זליגת מתח ברכב אם המצבר מתרוקן מהר ייחסית.
בנוסף יש מנתק ראשי שכשמו כן הוא מנתק את המצבר מהמערכת כך שגם אם יש זליגה היא נמנעת.
(ברז 24 כמו שקראו לו פעם בצהל)
בפועל אני משתמש במטען 6AH גרמני "סטנדרטי" שיודע לעבור למתח תחזוקה שהמצבר התמלא.
מטען כזה זול מהסכומים שאתם מדברים עליהם.
אני משאיר אותו כמה שעות כל שבוע. וכך שומר על חיי המצבר.
הייתרון מבחינתי שהוא מסוגל למלא את המצבר בזמן סביר ולא מצריך להשאיר אותו מחובר עם חשמל באזור כשאני לא בבית.
סופת המדבר
07-11-11, 07:49
מזה מטען גרמני סטנדרטי?
מאיפה קונים? איזה גודל הוא? אפשר להשאיר אותו מחובר קבוע? כמה עולה?
תאמת אין לי בעיה לחבר ''ברז 24'' ולנתק את המצבר כל פעם אבל אין לי כח כל פעם לכוון את הרדיו
לידיעת המעונינים, מטען המצברים הגיע, MXS 5.0, במחיר כולל של 394 ש"ח.
מחירו של XS3600, שאינו מיוצר עוד, בחנויות שנפ 350 ש"ח.
המטען הגיע עם שקע אירופאי, כלומר זהה לזה שבישראל, וללא ציון פרטים מיותרים על גבי האריזה.
תרשו לי להתעלק על השירשור.
קניתי מקרר לרכב שצורך כ 50 וואט.
המקרר היגיע ללא מטען 220.
האים יש הגיון בלחבר אותו קבוע לרכב ולחבר סיטק 3.6 למערכת הרכב?
בעיקר מדובר בלילה לפני הטיול או בחאן בלילה.
עדיף מטען/ספק כוח יותר פשוט. שיודע לעצור טעינה כשהמצבר מלא וזהו. החכמים מדי האלה פחות עמידים בשימוש קבוע או בזרמים גבוהים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.