PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך מתפטרים ממפתחות עם אימובלייזר



tzagi
09-11-11, 04:51
השירשור נועד לאלה שמעוניינים לעשות כך,
כידוע המפתחות והתכנות יקרים עד יקרים מאד,
ולפחות לדעתי, לאדם שאין לו צורך באימובליזר (רכב לא גניב, אזור גאוגרפי וכולו) יתכן שירצה להפטר מזה ולעבור למפתחות רגילים וזולים.
הפרוצדורה פשוטה וקלה.
1. לוקחים את המפתח לשיכפול, בקש מפתח רגיל בלי צ'יפ, כמובן שיתווכחו אז תגיד, זה לדלת בלבד.
2. לחתוך את הפלסטיק מהמפתח בעזרת סכין גילוח
http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/IMAG0642.jpg
חלץ את הקפסולה מהמפתח
http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/IMAG0644.jpg
3.להוריד את הפלסטיק מהמוט הגה ולחלץ את האנטנה, הוא תמיד מסביב למפתח, טבעת פלסטיק עם קונקטור 2 חוטים.

http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/IMAG0645.jpg

3. למקם את הקפסולה לא בתוך, אבל טיפה מחוץ לאנטנה, אני הושתמשתי בעיגול שחתכתי מקרטון, הקפסולה מודבקת עלין, כול העסק עטוף באיזוליר באנד

http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/IMAG0646.jpg

אני מבקש לא להתחיל פה דיון כמה זה מסוכן ומה יקרה אם, כידוע, גנבים באים עם מחשב שעוקף את זה גם ככה אז תישמרו על השירשור עם ערך טכני בלבד וכול אדם יעשה מה ראוי בענייו ולפי עומק כיסו.

מויש
09-11-11, 18:56
תודה רבה , באמת מועיל.
אני רוצה לנצל את השרשור לספר על פתרון לבעיית אימובילייזר שרדפה אותי הרבה זמן .
גרנד ויטרה דיזל, מדי פעם כשניסיתי להתניע סליל החימום היבהב, היה סטרטר אבל המנוע לא נדלק ורק לאחר מס' נסיונות ניפתח משאבת הדלק. פניתי לחשמלאים, מנעולנים, מכונאים, ואין פתרון. הבעיה החריפה עד שבסופו של דבר הגעתי על גרר למוסך המרכזי בפ"ת, כעבור 4 ימים ולאחר שניסו להחליף מחשב אימובי' ואת האנטנה, הם עלו על הבעיה במחשב המנוע (בתוכנה שקשורה לאימובי'). שבוע במוסך ו2400 ש"ח והעניין סודר....
אם נתקלתם בבעיה דומה מומלץ לגשת ישר למעבדה לבדיקת מחשבי רכב ( גם המוסך שולח למעבדות) ולחסוך את הזמן ודמי התיווך.

איציק - 4X6ZH
09-11-11, 21:30
בצרור המפתחות חייב להיות רק מפתח אחד עם אימובלייזר
במקרה שיש כמה מפתחות ( של כלי רכב אחרים ) או אפילו מפתח נוסף של הרכב . הדבר משבש את מחשב האימובליזר .

ishc
09-11-11, 22:13
גדול!!! פעם היה באחת מתכניות התחקיר (כלבוטק או משהו...) על משכפל מפתחות שהיה עושה את זה ללקוחות וגובה על שכפול מפתח עם אמובילייזר

razzamataz
09-11-11, 22:21
יפה
באמת לא מבין למה עולה כל כך הרבה לשכפל, לחיות עם יהודים קשה קשה...

טלטולי
10-11-11, 06:51
גדול!!! פעם היה באחת מתכניות התחקיר (כלבוטק או משהו...) על משכפל מפתחות שהיה עושה את זה ללקוחות וגובה על שכפול מפתח עם אמובילייזר
ומה אתה חושב שהנוכל הזה עושה עכשיו??פתח חנות חדשה בתלפיות י-ם

tzagi
11-11-11, 21:42
משהו מעניין ששכחתי,
לפחות בעגלה הזאת הקפסול צריך להיות באוריאנטציה של המפתח לעומת האנטנה כדי לעבוד.

http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/IMAG0647.jpg

razzamataz
11-11-11, 22:17
מעניין אם מחברים את שתי החוטים של הקונקטור אז אפשר לוותר על התהליך הזה, וזה למעשה מנטרל את ההגנה הזאת...יכול להיות שזה כזה פשוט?

tzagi
11-11-11, 22:57
כמובן שלא
למעשה....2 החוטים כבר סגורים ע'י החוט נחושת, זה אנטנה לכול דבר.
פעולת המערכת היא ככה. (על קצה המזלג)
האנטנה מחוברת למודול, בסיבוב המפתח ל ON המודול משדר אות לקפסול, הקפסול מגיב ומשדר חזרה
המודול מתקשר עם המחשב ע'י BUS, לפשט את הפרוטוקול, זה דומה לUSB, (לא לתקוף-אני מפשט)
במידה שה"קוד" שהתקבל מהקפסול מתאים למה שמתוכנט במודול, המחשב מקבל מסר שהכול בסדר, כול קומבינה אחרת שתמנע את המסר הזה....והמנוע יכבה תוך 3 שניות.

kobiarava
11-11-11, 23:01
ג'ו, אני בטח לא מחדש לך כלום, אבל יש רכבים שאפשר לבצע בהם את הביטול לאימובילייזר במשאבת ההזרקה, ולחסוך את ההתעסקות הזו (מישהו אמר טויוטה?)








קובי

omri_t
11-11-11, 23:03
בצרור המפתחות חייב להיות רק מפתח אחד עם אימובלייזר
במקרה שיש כמה מפתחות ( של כלי רכב אחרים ) או אפילו מפתח נוסף של הרכב . הדבר משבש את מחשב האימובליזר .

בדיוק על העיקרון הזה התלבש הייבואן של פולקסווגן בחלק מהדגמים.
ע"י קודן שמשבש את הקשר בין המפתח לאנטנה של האימובילייזר המקורי.
הגנבים אגב התגברו על זה ממש בקלות. וזו אחת הבדיחות הגרועות באופן כללי.

tzagi
11-11-11, 23:11
ג'ו, אני בטח לא מחדש לך כלום, אבל יש רכבים שאפשר לבצע בהם את הביטול לאימובילייזר במשאבת ההזרקה, ולחסוך את ההתעסקות הזו (מישהו אמר טויוטה?)
קובי

האמת שאתה מחדש לי המון, אין לי שמץ איך בדיוק זה מחובר למנועי דיזל (שכחת שאין כאלה?)

razzamataz
12-11-11, 10:12
כמובן שלא
למעשה....2 החוטים כבר סגורים ע'י החוט נחושת, זה אנטנה לכול דבר.
פעולת המערכת היא ככה. (על קצה המזלג)
האנטנה מחוברת למודול, בסיבוב המפתח ל ON המודול משדר אות לקפסול, הקפסול מגיב ומשדר חזרה
המודול מתקשר עם המחשב ע'י BUS, לפשט את הפרוטוקול, זה דומה לUSB, (לא לתקוף-אני מפשט)
במידה שה"קוד" שהתקבל מהקפסול מתאים למה שמתוכנט במודול, המחשב מקבל מסר שהכול בסדר, כול קומבינה אחרת שתמנע את המסר הזה....והמנוע יכבה תוך 3 שניות.

אוקי... המסר\קוד מהקפסול למודול הוא רק בסטרטר?
אני שואל כי יש לי מפתח "עיוור" שלא מפעיל את הסטרטר, המפתח המקורי כן. עכשיו שאני משתמש בעיוור ומחזיק את המקורי לידו אז הרכב מניע ואפשר לנסוע גם ללא החזקת המקורי ליד

tzagi
12-11-11, 18:26
משהו כזה,
ברגע שהמנוע עובד הקפסול לא נחוץ יותר.....עד ההתנעה הבאה.

razzamataz
17-11-11, 16:05
שמתי לב לעוד משהו...
האזעקה של הרכב (איתוראן ישן) נדרכת לאחר זמן מה שהרכב כבוי, אבל שהמפתח המקורי עם הקפסול בסוויץ אז אין דריכה
מה שאומר גם שאם הקפסול יהיה מותקן שם אז לא תהיה דריכה

-->