mightyaad
13-11-11, 21:44
ברשותי ויטרה שנת 92. קיבלתי אותה במצב מכני טוב אך מהרגע הראשון נעשה הרושם שהרכב לא סוחב כמו שצריך.
בנוסף כשמפעילים מזגן הטורים היו נופלים וכמעט נכבה הרכב. וצריכת דלק לא נורמלית.
לאחר חיפושים בפורום השם של צביקה בלט באופן משמעותי והחלטתי שאליו אני הולך על מנת לפתור את הבעיה.
התייעצתי איתו בטלפון וקבענו תור מאחר ואני מגיע מרחוק.
הגעתי על הבוקר כפי שתיאמנו וצביקה ישר התחיל לטפל באוטו. הוא שאל אותי שאלות על מנת להבין בדיוק מה הבעיה ולאחר שיחה קצרה התחיל לעבוד.
לפני שהוא בכלל בדק את הקרבורטור הוא בדק גורמים נוספים שיכולים להפריע לסחיבה. לאחר שהכל נראה תקין הוא פתח את הקרבורטור.
מסתבר שכל הצינורות וואקום לא היו במקום הנכון. לאחר שהצינורות סודרו כראוי ולאחר כיוון הצתה וכיוון קרבוטור. יצאנו לנסיעת מבחן ואני פשוט לא האמנתי לשינוי. הג'יפ בקושי היה מסיים עליות בהילוך 2 ועכשיו הוא מאיץ בהילוך 4 בעליה. הטורים נשארים יציבים כשמפעילים מזגן. וצריכת הדלק השתפרה מאוד(!)
צביקה הראה לי שהמנוע הולף ושזהו בכלל מנוע הזרקה שהוסב לקרבורטור. הוא הסביר לי על הרבה חוטים באזור המנוע שלא ידעתי מה תפקידם.
ובסופו של דבר אפשר להגיד שעשיתי באותו יום הרבה מעבר לטיפול קרבורטור.
במשך כל הטיפול שאלתי המון שאלות וצביקה היה סבלני להפליא והסביר לי הכל.
הטיפול היה יותר מקצועי ועלה פחות מכל טיפול אחר שעשיתי לג'יפ.
אני מניח שאני לא מחדש הרבה אבל היה חשוב לי לציין.
אני מאוד ממליץ על צביקה ואפילו שנסעתי לא מעט על מנת להגיע אליו זה היה שווה את זה.
בנוסף כשמפעילים מזגן הטורים היו נופלים וכמעט נכבה הרכב. וצריכת דלק לא נורמלית.
לאחר חיפושים בפורום השם של צביקה בלט באופן משמעותי והחלטתי שאליו אני הולך על מנת לפתור את הבעיה.
התייעצתי איתו בטלפון וקבענו תור מאחר ואני מגיע מרחוק.
הגעתי על הבוקר כפי שתיאמנו וצביקה ישר התחיל לטפל באוטו. הוא שאל אותי שאלות על מנת להבין בדיוק מה הבעיה ולאחר שיחה קצרה התחיל לעבוד.
לפני שהוא בכלל בדק את הקרבורטור הוא בדק גורמים נוספים שיכולים להפריע לסחיבה. לאחר שהכל נראה תקין הוא פתח את הקרבורטור.
מסתבר שכל הצינורות וואקום לא היו במקום הנכון. לאחר שהצינורות סודרו כראוי ולאחר כיוון הצתה וכיוון קרבוטור. יצאנו לנסיעת מבחן ואני פשוט לא האמנתי לשינוי. הג'יפ בקושי היה מסיים עליות בהילוך 2 ועכשיו הוא מאיץ בהילוך 4 בעליה. הטורים נשארים יציבים כשמפעילים מזגן. וצריכת הדלק השתפרה מאוד(!)
צביקה הראה לי שהמנוע הולף ושזהו בכלל מנוע הזרקה שהוסב לקרבורטור. הוא הסביר לי על הרבה חוטים באזור המנוע שלא ידעתי מה תפקידם.
ובסופו של דבר אפשר להגיד שעשיתי באותו יום הרבה מעבר לטיפול קרבורטור.
במשך כל הטיפול שאלתי המון שאלות וצביקה היה סבלני להפליא והסביר לי הכל.
הטיפול היה יותר מקצועי ועלה פחות מכל טיפול אחר שעשיתי לג'יפ.
אני מניח שאני לא מחדש הרבה אבל היה חשוב לי לציין.
אני מאוד ממליץ על צביקה ואפילו שנסעתי לא מעט על מנת להגיע אליו זה היה שווה את זה.