מימו
01-06-03, 00:47
בטיול האחרון (מעלה צלמון) קרו שתי תקלות שלולא תושייה של החברה (תודה צחי, שוקי וכל השאר) היינו חופרים שוחות ומבלים את השבת בשטח.
1. סתימה / תקיעה של שסתום הכניסה (דיזה?) בכניסה לקרבורטור. הג'יפ לא הניע וראינו שמשאבת הדלק עובדת כשורה אבל כל הזרם הולך למסלול העודפים. פתחנו את הקרבורטור וראינו שהבריכה ריקה. משחק קטן עם המצופים והשסתום חידשו את זרם הדלק.
האם אפשר היה לטפל בבעיה ללא פתיחת הקרבורטור ?
האם כעת יש לטפל בשסתום או שמרגע שהבעיה נפתרה ניתן להמשיך ?
2. לקראת סוף הטיול בעת החלפת הילוך הרגשתי ניתוק (שבירה של משהו) והלך הקלאץ'. הסתדרתי בלי קלאץ' עד הכביש ושם ראינו שנשבר קפיץ וכניראה תפוח שעליו מסתובב הציר. חיברנו בחזרה, חיזקנו עם סטריפים והגעתי עד לאזור המרכז.
מה הלך ? מה לקנות אצל יאנוביץ' ? תפוח ? כל הציר ? האם מסובך להחליף את זה לבד ?
תודה
מאיר
1. סתימה / תקיעה של שסתום הכניסה (דיזה?) בכניסה לקרבורטור. הג'יפ לא הניע וראינו שמשאבת הדלק עובדת כשורה אבל כל הזרם הולך למסלול העודפים. פתחנו את הקרבורטור וראינו שהבריכה ריקה. משחק קטן עם המצופים והשסתום חידשו את זרם הדלק.
האם אפשר היה לטפל בבעיה ללא פתיחת הקרבורטור ?
האם כעת יש לטפל בשסתום או שמרגע שהבעיה נפתרה ניתן להמשיך ?
2. לקראת סוף הטיול בעת החלפת הילוך הרגשתי ניתוק (שבירה של משהו) והלך הקלאץ'. הסתדרתי בלי קלאץ' עד הכביש ושם ראינו שנשבר קפיץ וכניראה תפוח שעליו מסתובב הציר. חיברנו בחזרה, חיזקנו עם סטריפים והגעתי עד לאזור המרכז.
מה הלך ? מה לקנות אצל יאנוביץ' ? תפוח ? כל הציר ? האם מסובך להחליף את זה לבד ?
תודה
מאיר