PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות בטויוטה פוראנר



ariel-ro
17-11-11, 18:25
אהלן,
שוב אני פונה אליכם. לאחרונה התחילו שתי בעיות, הראשונה היא שנוזל הקירור פשוט נעלם, אין שום נזילה ושום כלום, אבל מידי יום שאני בודק חסר עוד קצת ועוד קצת, היום מילאתי 3 ליטר אחרי שמילאתי לפני שלושה שבועות כ3 ליטר, יש רעיון מה זה יכול להיות?
השנייה היא שהמנוע מרגיש נורא חנוק, הרעש שלו שונה לחלוטין והרכב לא סוחב טוב.
ב5 שניות הראשונות אחרי ההנעה רעש המנוע מצויין, לאחר מכן המנוע נחנק ורעש המנוע משתנה ונהיה "סגור" יותר.
ויש בעיה שקיימת הרבה זמן זה שהסל"ד של המנוע נורא גבוה, שאני בהילוך אז המנוע מסתובב ב1100סל"ד, ושאני בN אז מדובר על כ1500סל"ד.
רעיונות?
יש המלצות לבעל מקצוע טוב?

אריאל

dadi
17-11-11, 18:36
שמן אתה בודק ?מפלס השמן עלה ?אם אין נזילה המים הרי עוברים לאן שהוא בעל מקצוע תותח אני יכול להמליץ על גריס ממוסךקרוזר בחיפה גיפאי בעצמו טיפל בפוראנר שלי בזמנומכיר את הרכב ונוסע על כזה בעצמובברכה דדי

liron_al
17-11-11, 18:55
כדאי שתבדוק לחצים ברדיאטור, יש מצב שיש זליגה מהראש?
האם כשאתה פותח את פקק הרדיאטור (כשהמנוע קר!!!) ולוחץ על הגז מים יוצאים מהפתח?
אם כן, נשמע כמו שיפוץ ראש.

tzagi
17-11-11, 19:18
המנוע אצלך......זה 3VZE?

ariel-ro
17-11-11, 20:41
dadi
שמן באמת עדיין לא בדקתי, אני אבדוק, תודה

liron_al
אני אעשה את הבדיקה הזאת כאשר ייפסק הגשם, תודה!

tzagi
כן, 3VZE ולא אחר

בנוסף, עם אני אמשיך עם הכיוון המחשבה שלכם באמת בזמן האחרון חזרו לצאת אדים בכמויות ממכסה השסתומים, יכול להיות שנכסו למנוע מים.
השאלה היא האם זה מחייב שזה ראש מנוע במידה וכל מה שאמרתם לי לעשות נכון?

tzagi
17-11-11, 20:44
שמו בלעז
THREE POINT SLOW
3.SLOW
אוכל אטמי ראש סידרתי,
כשתחליף תתעקש על אטמי ראש של FELPRO אפילו אם תצתרך להזמין מארה'ב בעצמך.

ariel-ro
17-11-11, 20:47
tzagi
לא הבנתי, מה זה הslow 3?
ואם נכנס מים לראש מנוע זה לא הרס את הראש?

בנוסף, עם אני אמשיך עם הכיוון המחשבה שלכם באמת בזמן האחרון חזרו לצאת אדים בכמויות ממכסה השסתומים, יכול להיות שנכסו למנוע מים.
השאלה היא האם זה מחייב שזה ראש מנוע במידה וכל מה שאמרתם לי לעשות נכון?

tzagi
17-11-11, 20:54
סוג של בדיחה לדוברי הינגליש
3 ליטר=3.0=THREE POINT OH
ובמקום זה
THREE POINT SLOW
הבנת? חרוז. בגלל הכוח סוס המסיבי.

הרס הראש נדיר, אבל אפשרי, 9 מתוך 10 מהם אכלו את אטם הראש, היה TSB על זה אישם בסוף שנות ה80.

liron_al
17-11-11, 20:55
צר לי, אבל עושה רושם כזה...
אני לא מכיר את הרכב, אין לי מושג אם צריך להחליף אטם ראש או שחובה לעשות שיפוץ (שלייף קוראים לזה?)
אדים ממכסה השסתומים מצביעים על 2 דברים:
או שיש חור בצינורות הקירור ומשפריצים מים על אזור מכסה השסתומים (הלוואי שזאת הבעיה)
או שחודרים מים לצלינדרים דרך הראש ומתאדים שם.
איך נראה העשן מהאגזוז? צבע, סמיכות?

ariel-ro
17-11-11, 21:02
Nice:D
אם אני זוכר נכון המנוע הזה עבר כבר שני שיפוצי ראש מנוע, אז אני אקווה שזה רק אטמי ראש.
אטמי מכסי שסתומים הוחלפו לפני 4 חודשים לתחליפים המיוצרים ביפן, כנראה שבאותה ההזדמנות הייתי צריך כבר להחליף אטמי ראש.
בנוגע לכל הבדיקות, כרגע יש מבול בחוץ(איזור המרכז) ברגע שיפסיק הגשם אני ארוץ לעשות את כל הבדיקות.
בכל מקרה רצוי לא לנסוע עם הרכב בינתיים?
וכנראה שאין מנוס מלפתוח את ראש המנוע ולראות אם הסיפור שם?

תודה רבה לכולכם:)

tzagi
17-11-11, 21:14
Nice:D
אם אני זוכר נכון המנוע הזה עבר כבר שני שיפוצי ראש מנוע, אז אני אקווה שזה רק אטמי ראש.
תודה רבה לכולכם:)

כמו שאמרתי, זה בעיה כרונית, שיפצו מנוע.....והשתמשו באטמים מקוריים או תחליפיים......והבעיה תחזור, תמיד.
אתה יכול לבדוק לבד,
תוציא פלגים (כן תענוג לא נורמלי) וחפש אחד שנראה נקי כאילו עבר שטיפה בקיטור (בגלל שעבר שטיפה בקיטור)
זה הצילינדר השואב....
כמובן שניתן שבדוק גם עם מד לחץ על הרדיאטור...אבל אני משער שאין לך כזה בארגז כלים..

liron_al
17-11-11, 21:15
בדוק גם אם יש "שמנת \ קצפת \ חלבה" - כל אחד לפי טעמו :)
בכל מקרה לא הייתי נוסע עם הרכב. אם אכן חדרו מים לשמן אתה מסתכן בגרימת נזק רציני..
מהיכן אתה? אם תרצה עזרה אשמח להגיע (במידה ואתה מהאזור)

ariel-ro
17-11-11, 21:31
תודה לשניכם!
בינתיים אין לי שום דרך לבדוק משהו, מכיוון שמבול בחוץ.
האטמים של Fel-pro פותרים את הבעיה הזאת?

מה זה "שמנת"?
בנוגע לעזרה, בינתיים לא צריך עד שאני אבדוק את הכל.(ואני יודע לעשות את זה) תודה על הכוונה הטובה, אני אשמור על קשר!
אם ככה בזה הרגע הרכב מושבת עד אשר אדע את מקור התקלה, והרכב יגרר למוסך להמשך טיפול!

ariel-ro
17-11-11, 21:44
בנוסף, שמתי לב שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה נורא מהר, גם במזג אוויר קר.

tzagi
18-11-11, 01:54
תודה לשניכם!
בינתיים אין לי שום דרך לבדוק משהו, מכיוון שמבול בחוץ.
האטמים של Fel-pro פותרים את הבעיה הזאת?



רק לצמיתות.

החימום המהיר נובע מגזי פליטה במערכת הקרור, נורמלי (לסיטואציה שלך)

ערן CJ
18-11-11, 07:44
למוסכים יש מתקן פשוט עם שני מיכלים קטנים ומשאבה ידנית קטנה. במיכל אחד שמים תמיסה כחולה ומנפחים את המשאבה כך שהיא מעבירה בועות אויר דרך התמיסה הכחולה. את הפעולה הזו עושים מעל פקק רדיאטור פתוח כדי שהאויר שעובר בתמיסה יכלול אדי מי קירור. התמיסה עובדת כמו נייר לקמוס. אם יש באדי הרדיאטור פחמן (CO), התמיסה תשנה את צבעה לירוק ואח"כ לצבע חום. השיטה היא אינדיקטור מעולה לבדיקת מצב אטמי הראש. אצלי בפוראנר זה פעל היטב.
אם אכן הלך לך אטם ראש הפסק לנסוע ברכב. שמן סיכה לא עובד טוב יחד עם מי קירור.
בהצלחה,
ערן CJ

ishc
18-11-11, 08:12
אהלן,
שוב אני פונה אליכם. לאחרונה התחילו שתי בעיות, הראשונה היא שנוזל הקירור פשוט נעלם, אין שום נזילה ושום כלום, אבל מידי יום שאני בודק חסר עוד קצת ועוד קצת, היום מילאתי 3 ליטר אחרי שמילאתי לפני שלושה שבועות כ3 ליטר, יש רעיון מה זה יכול להיות?
השנייה היא שהמנוע מרגיש נורא חנוק, הרעש שלו שונה לחלוטין והרכב לא סוחב טוב.
ב5 שניות הראשונות אחרי ההנעה רעש המנוע מצויין, לאחר מכן המנוע נחנק ורעש המנוע משתנה ונהיה "סגור" יותר.
ויש בעיה שקיימת הרבה זמן זה שהסל"ד של המנוע נורא גבוה, שאני בהילוך אז המנוע מסתובב ב1100סל"ד, ושאני בN אז מדובר על כ1500סל"ד.
רעיונות?
יש המלצות לבעל מקצוע טוב?

אריאל

מעבר להמלצות הטכניות (אני עם TZAGI לגבי האטם ראש שלשם נעלמים לך המים), ביקשת המלצה לבעל מקצוע ולא ציינת מאיפה אתה.

tzagi
18-11-11, 08:28
בעל מקצוע בארץ הקויידש?
כצדיקים בסדום
ד'ר טושי בדרום
איציק במרכז,
מחכה לצפוני.....

האמת,
זה לא מנוע "אינטואטיבי"
חבר את זה למספר ה(מאד קטן) שהגיע לישראל(בניגוד למליונים שנמכרו בארה'ב בין 88-95)
וזה יוצר בעיה ללקוח
אישית, ובימינו, או שתמצא מישהו שמבין ויודע מה הוא עושה, ופדנט חע'ז, או שתעשה לבד.
אחרת תתכונן לגהנום.

ariel-ro
18-11-11, 12:12
ishc
צודק, אני מאיזור המרכז.

tzagi
אני יודע, אומנם ידע טכני יש לי, אבל לא ברמה של לפתוח מנוע לחלוטין ואז לחבר אותו(שלא נדבר על הכלים שצריך בשביל בדיקות וכד') אז אני שואל אתכם על בעל מקצוע.

ערן CJ,
תודה על ההסבר, אני אקפוץ למוסך שלי שיבצע את הבדיקה הזאת.

בכל אופן, בדקתי מפלס שמן ונראה שהוא בסדר, אולי יש בועות קטנות מאוד בשמן אבל לא בטוח.
מה שכן השמן שינה במעט את הצבע שלו.

בנוגע למים ברדיאטור, הם לא צלולים בכלל, וברגע ההנעה של הרכב מתחילים לצאת מים החוצה, שלוחצים על הגז יוצאים הרבה מים החוצה.
האם לגרור את הרכב למוסך שייבחר?

asafk
18-11-11, 18:21
בנוגע למים ברדיאטור, הם לא צלולים בכלל, וברגע ההנעה של הרכב מתחילים לצאת מים החוצה, שלוחצים על הגז יוצאים הרבה מים החוצה. זה, בעברית, "מנוע מנפח", או במילים אחרות - השמן והמים עושים יד אחת נגדך. אתה לא באמת צריך עוד בדיקות - יש לך את כל הסימפטומים להחלפת אטמי ראש. גם אם הבעיה רק בצד אחד. אתה יכול להגיע למוסך בנסיעה אם הוא באזור, עם כמה שכבר נסעת ככה, זה לא נורא. אסף.

ariel-ro
19-11-11, 17:39
תודה רבה.
אם ככה אני אסע למוסך מחר בבוקר, ואעדכן פה אם זה רק אטמים או גם ראש מנוע.
כמה דבר כזה אמור לעלות?

-->