צפייה בגרסה מלאה : קפיצים של סופה על CJ
ערב טוב
שאלה לחבר
האם קפיצים של פרו קומפ 4' לסופה יכולים להתאים גם ל CJ ?
מה שונה חוץ מרוחב הקפיץ ?
תודה מראש
יכול להיות שהקפיץ יותר ארוך, או שהנקודה שבה הסרן מחובר לקפיץ שונה, מה שגורר שינוי במיקום הבולם.
בעיקרון אם המרחק (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בין הסנטר בולט לאוזן הקבועה בשלדה זהה בשני הקפיצים, הכוונה למקורי ולחדש, אז לא צריך לשנות מיקום בולם לדעתי.
אם הקפיץ מהסנטר בולט לנדנדה ארוך יותר ומגיע למצב שהשאקלים הקיימים לא מתאימים כי הם בזווית לא טובה אז או שמגדילים את השאקלים או שמאריכים את האוזן בשלדה (בהנחה שהיא מחוברת בברגים כמו בסיקס, של הנדנדה בצד השלדה.
אצלי למשל הסנטרבולט היה במקום המקורי וקפיץ היה ארוך יותר ולכן הייתי צריך להשתמש בנדנדות ארוכות והאוזניים היו ארוכות יותר מהמקורי (מה שגרם להן לבלוט במקצת מעבר לפגוש)
six 4 life
25-11-11, 10:59
קפיצים מקוריים של סופה יתאימו לCJ אחורים מתאימים 1 ל1
קדמיים גם מתאימים אבל עם הבדל קטן בתושבות הקפיצים הקדמיות - תושבות הקפיצים הקדמיים בCJ צרות יותר מקפיץ הסופה.
בגדול אתה יכול לתקן את זה או עם שאקל שלמעלה מתאים לרוחב תושבת הCJ ולמטה לרוחב הסופה (ראה שאקלים של רוביקון אקספרס לCJ), או ע"י הוספה של שייבות גדולות למעלה בצידי התושבת הצרה, לחפות על ההבדל (לא מומלץ).
הקיט שאתה מדבר עליו בגדול אמור להתאים, אבל כן חשוב שתמדוד את מיקום הסנטר-בולטס בקפיצים האחוריים של הקיט, ביחס לקפיצים שיש כרגע על הג'יפ (מידה מכל מרכז עין של הקפיץ עד הבורג) כדי לראות שהסרן מתיישב באותה נקודה.
six 4 life
25-11-11, 13:13
שכחתי פרט חשוב - תצטרך להחליף מקדימה סקיד פלייטס לשל סופה (יותר רחבים).
ההבדל באורכים הוא 112 ס"מ ל 115 ס"מ זאת אומרת הסרן יזוז קדימה ב 1.5 ס"מ
זה נורא כולכך
six 4 life
25-11-11, 13:27
ממש לא, רק שים לב לדרייבשאפט ושפר אותו בהתאם אם יש צורך.
אם אני זוכר נכון בשרשור הבניה של העגלה ז'ל של בולדוג היו תמונות והסברים,
שווה לבדוק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.