PDA

צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בין מנוע 2.7 ל' למנוע 3 ל' בטראנו



bpoal546
27-11-11, 22:05
שלום רב!
אני שוקל לרכוש בפעם הראשונה ג'יפ ניסן טראנו דיזל ארוך מודל 2002-4 . שמעתי לא פעם כי מנוע ה-2.7 ל' 125 כ"ס עד שנת 2002 אמין (?) יותר ממנוע ה-3 ליטר 154 כ"ס משנת 2003 ואילך שהוא של ניסן פטרול. אשמח לקבל חוות דעת, התייחסות ואפילו המלצה של בעלי ניסיון לגבי ההבדל בין המנועים בהיבט אמינות, עלויות אחזקה, צריכת דלק ומה עדיף יותר.
אגב , הג'יפ מיועד לנסיעות יומיומיות רגילות לחלוטין ומידי פעם בשבתות לטיולי שטח לא קשים מידי (שבילי עפר וכו'
תודה מראש!

giltasa
29-11-11, 20:17
וואלה אני עם ניסן טראנו 2005 כבר 4 שנים רכב אמין בלי מחלות מיוחדות פרט לחלונות חשמל, מנוע חזק, ביטוח זול, מזגן חזק, מזגן אחורי, עלות תועלת מצוייןן.

bpoal546
04-12-11, 20:34
דחילקום, יש פה בוודאי המון בעלי טראנו עם נסיון.. אין לכם לתת לי כמה טיפים בנושא?!
מחכה בכליון עיניים..

מויש
04-12-11, 21:21
יש בשרשור הארוך והמיגע הנ"ל http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=41288 התייחסות גם לנושא הטראנו, תנסה להוציא משם קצת מידע רלוונטי, (נטען שם שזה לא מנוע זהה לפטרול) . אני גם מתעניין בנושא ( חושב לחזור לטראנו בעתיד )
בכל אופן לי היה מודל 98 עם מנוע 2.7 שעבד מעולה מעל 310,000 ק"מ למעט החלפת חיישן קמשפט(800 ש"ח)

היפה והחיה
04-12-11, 21:47
אני שמעתי על הבעיה אחרי שקניתי את הרכב שלי.
בררתי עם כמה עובדים בניסן, והם אמרו שלא מדובר באותו מנוע.
לא קיבלתי תשובה מקיפה אלה רק את מה שרשמתי.
בנתיים אני נהנה מכל רגע.
מנוע חזק מאד, יכולת שטח טובה מאד וללא בעיות התחממות שיש למנוע 2.7.
במחיר המצחיק שהוא עולה, שווה כל גרוש.
אם תרצה, תוסיף נעילה ותוכל רק להנות ממנו.

shahav
05-12-11, 10:09
דגמי ה 3ל' מתואמים יותר לכביש: יחס העברה לטובת מהירות סופית, דיפ אחורי עדין וקליל יותר. בדיגמי 2005 אין אפילו לוקרים, אני לא יודע לגביי 2004.

מויש
05-12-11, 18:26
איך הצריכת דלק של ה 3 ל' ? (בכביש בעיקר)

liron_al
06-12-11, 07:42
יש לוקרים בכל השנתונים. הוצעו שני דגמים או רמות גימור לקנייה,. באחד יש לוקרים אוטומטיים ובשני פלאנג'ים פשוטים.
יש גם כאלה וגם כאלה..
בכל מקרה ניתן להרכיב לוקרים גם לאלה שהגיעו עם פלאנג'

היפה והחיה
06-12-11, 12:00
איך הצריכת דלק של ה 3 ל' ? (בכביש בעיקר)

כרגיל.
בערך 8.5 ק"מ לליטר סולר.

-->