צפייה בגרסה מלאה : רעיונות למיקום מתגי נעילה- דיפנדר
כידוע אין שם יותר מידי מקום על הדש בורד, איפה המתגים שלכם ממוקמים?
ראה פה:
http://mudstuff.co.uk/MUD_pod.shtml
אם יש לךמזגן אוטוקור, איפה שהמצת והשליטה על הוישר האחורי. תתעקש אני אצלם
האמת, לא חשבתי ללכת כל כך רחוק ולהזמין את החלק הזה...
לנדי, החלק שם כבר משמש מקום לכמה מתגים...
אתה יכול למקם על הקופסת עץ שבין הכיסאות.
חשבתי על זה. לא תהיה בעיה בגלל שהיא זזה?
לאן יש לקופסת עץ לזוז?
תאמין לי טוב לה שם היא לא תזוז.
סתם, הקופסה זה פתרון אידאלי עבורך.
לא מבין,
זו קופסה מקובעת עם ברגים היא לא אמורה לזוז אלא אם הברגים משוחררים (הם בתוך הקופסה בתחתית וגם איפה ששמים קפה)
תקבע את הקופסה ותמקם שם את המתגים, תוכל לצאת מתחת לקופסה אל מתחת לרכב כמובן עם צינור עד לאן שתרצה.
חשבתי על זה. לא תהיה בעיה בגלל שהיא זזה?
בכל מקרה הכפתורים מחוברים לחוטים.. אין להם בעיית גמישות.
אתה יכול לקנות גם "בית" יפה בשביל שלושת הכפתורים, ככה תצטרך לעשות חור אחד גדול אבל הם ישבו יפה בפנים. אני חושב שיש ב"גל אור" משהו מתאים.
5315453155אני אחסוך LandY לצלם....
תודה... התקנתי היום, מיקמתי אותם על הארגז שבין המושבים. מאוד נוח.
עכשיו קרה משהו מוזר,
שמתי לב שלקומפרסור של בולסטר כנראה יש מיכל אוויר פנימי והוא לא דוחס כאשר הוא מלא, בניגוד לקומפרסור של הARB, ששומעים אותו עובד כל פעם שמדליקים את הכפתור לא משנה מה.
ניגשתי להצלבה הקרובה לבייתי ובאתי לבדוק.
הצלבתי גלגלים בכוונה, נסעתי אחורה, הדלקתי כפתור של קומפסור (לא נשמע רעש עבודה), הדלקתי כפתור נעילה, נשמע פססס מוכר, ועליתי כאילו אין הצלבה.
משמע= נעילה עבדה...
יכול להיות שהקומפסור יעבוד רק כשחסר לו אוויר ולא כל פעם שאדליק את המתג?
צוות בולסטר שמשוטט פה אשמח לתשובה גם מכם...
האמת, שאני לא ממש יודע איך עובדים הקומפרסורים האלה ספציפית אבל אני כן יודע שאכן יש 2 סוגים של קומפרסורים. אלה עם המיכל שדוחסים אוויר לתוך מיכל לחץ והקומפרסור מפסיק לעבוד כאשר המיכל מגיע ללחץ מסוים. בשיטה הזאת אפשר לקבל לחץ גובה יותר ממה שהקומפרסור יכול להוציא בעבודה ישירה (הוא בעצם מייצר לחץ גבוה יותר ע" כך שהוא דוחס את האוויר לתוך המיכל). סוג שני הוא כאלה שאין להים מיכל ואז האוויר יוצא ישר מהקומפרסור ובמקרים כאלה הקומפרסור עובד כל זמן שיש שימוש בלחץ האוויר.
מה שאתה מתאר נשמע לי הגיוני מאוד אבל בכל זאת הייתי מחכה לשמוע תשובה מלומדת מאלו שמכירים את הקומפרסורים המדוברים.
נועם.
זה בדיוק מה שחשבתי. נחכה לתשובה.
אני לא בטוח שהחברה של בולסטר עוברים על כל הודעה - והכותרת כאן לא קשורה אליהם ,
בכל מקרה - ככה עובדת נעילה עם מיכל (אפילו קטן), שמותקנת כמו שצריך.
יש מפסק שמופעל ע"י לחץ אוויר שהוא אחראי להפעלה והפסקה של הקומפרססור (פרשוסטט)
הלחץ שמוגדר יכול להיות למשל 85 - 100 PSI
המדחס ניכנס לפעולה כאשר הלחץ במיכל יורד מ85 PSI
המדחס מפסיק לעבוד כאשר הלחץ עולה על 100 PSI
כל עוד הלחץ במיכל בין שני ערכים אלה - המדחס לא עובד ,
אם האטימה של המערכת טובה - הקומפרסור לא יכנס לעבודה , אלא רק אחרי זמן מה - כמה פעמים שנעלת ושיחררת וכו'
המפסק של הנעילה (סולנואיד) גורם לאוויר להגיע לדיפרנציאל - ואחרי זה כמות האוויר שהגיעה , משתחררת , וזה בעצם מה שגורם לשחרור
כמות קטנה של אוויר מהמיכל כל פעם שנועלים.
מה שיוצא מזה - הנעילה שלך עובדת בדיוק לפי התיאור הנ"ל.
עריכה לאחר מכן : מצאתי את הוראות ההתקנה שלהם :
www.bolstertech.com/files/97.19917237.pdf (http://www.bolstertech.com/files/97.19917237.pdf)
גם מתאים לתיאור הנ"ל.
געזונטע צורעס....
עכשיו תאחל לכולנו שתהיה לנו בעיה עם מיקום מתגי הנעילות... אבל שיהיו כבר נעילות...
תתחדש !
shuly@Bolster
11-12-11, 17:41
השלום והברכה
אני מניח שקיבלת את התשובות לשאלותיך הבוקר , לבקשתך יצאה מעטפה בכיוונך.
שולי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.