צפייה בגרסה מלאה : גרירה או העמסה
בוקר טוב,
אני ופיזיקה לא הולך יחד,השאלה היא,מתי הרכב מתאמץ יותר ,כשהוא עמוס או גורר (מדובר על אותו המשקל)?
מתי אתה מתאמץ יותר? כשאתה גורר את עגלת הסופר או כשכל הקנייה על הגב שלך? [מדובר על אותו המשקל :)]
ואני לא ממציא את הגלגל עכשיו.
ידעתי "שיסתלבטו" עלי,בטוח שההשוואה נכונה?
אני לא יודע מה זה רכב מתאמץ.
ברכב יש הרבה מערכות, שונות, וכל אחת מהן "תתאמץ" אחרת.
העמסה, מעל גבול מסויים, הקפיצים עובדים יותר קשה מאשר עם עגלה נגררת, עד כדי נזק, מעל אותו גבול.
כך גם הסרנים, אולי גם הבולמים, ועוד.
למנוע זה לא משנה אם המשקל הוא על עגלה או על הרכב, אבל - בעליות, כיוון שהעגלה עצמה שוקלת גם כמה מאות ק"ג - המנוע יתאמץ יותר.
בירידות - הבלמים צריכים עכשיו לעצור עוד כמה מאות ק"ג ויתאמצו יותר.
לא מסתלבט חלילה , קטונתי, באתי בהומור נקי בלי נסיון להסתלבט . כן ,יש הבדל בין העמסה לגרירה. לא מצויין בשאלה שלך באם הגרירה היא עם עגלה שזו תוספת משקל נכבדה או בלי עגלה וזה נתון חשוב..
אני אפרט,
אני קבלן שירותי בובקט ברשותי משאית איווקו 6.5 טון כולל,הבובקט 3 טון.
כאשר אני עמוס אני נוסע בקצב של טריילר שלא לדבר על עליות ועד שנזכה להגיע לפורד f350 חשבתי אולי על דרך להקל מעט על האיווקו לכן נשאלה השאלה,תודה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.