צפייה בגרסה מלאה : החלפת גוז'ון שבור
במהלך החלפת צמיג מפונצ'ר נשבר לי גוז'ון בגלגל קידמי (בפתיחה).
אפשרי לחלץ לבד?
מה השלבים?
קדימה או אחורה? אם אחורה, תוף או דיסק?
סוזוקי גרנד ויטרה , נשבר ב קידמי - דיסק .
יש באחורי - תוף , אחד רופף ( לפני הרכבת הגלגל ) אם זה לא מסובך הייתי רוצה להחליף גם אותו בעצמי
תודה
פרק את הגלגל הקדמי - תמוך את הרכב טוב ולא על ג'ק. פרק קליפר קידמי ותדאג של ישאר תלוי על הצינורית. פרק גם את הקרניים של הקליפר ולא רק את בית הרפידה. צלחת הבלם - הדיסק יחלץ החוצה. לרוב לבד. אם צריך תעודד אותה במכה עם היד (שעטופה בכפפה אם לא היה ברור). הברגים מולך. מכות קטנות על ראש הגוזון ואם נשבר צמוד לבסיס אז עם דורן שטוח, לא צריך פטיש כבד מדי 2 קילו יעשה את העבודה פצצה. להכניס את הגוזון החדש ישר ומפה יש שתי אופציות. עם מכות מאחור על בסיס הגוזון - אני לא ממש אוהב. או שימוש בתותב שיולבש על הגוזון ואום סגירה. מין פרס הפוך. כל כמה כריכות בהברגה לנקוש עם פטיש על בסיס הגוזון לשחרר מתח ועומס ממנו. את תהליך ההרכבה - פשוט בסדר הפוך.
יש התעסקות במערכות בטיחות. בלמים ודומיהם. אם אתה לא יודע ב200 אחוז מה אתה עושה, או שיש איתך מישהו כזה, אל תחסוך תן למוסך לעשות את זה.
אני ממליץ לעשות טיפול מונע, אם הוא נשבר ולא מהתחרעות של פנצרמאכר אידיוט ופטיש אוויר כנראה שהגוזונים הגיעו לעייפות חומר מסויימת. העלות של 20 גוזונים (לכל 4 הגלגלים זניחה במיוחד בהתחשב במקרה בו חס וחלילה הגוזונים נשברים באמצע נסיעה.
+1 לא יכולתי לתאר יותר טוב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.