צפייה בגרסה מלאה : כמה עולה מוט אוקולון קוטר שני צול אורך חצי מטר? ואיפה אפשר לקנות
כמובן בערך המחיר
לטובת תושבות בודי
מי יודע מה ההבדל בין אוקולון לפוליאוריתן?
תתקשר לוירטהיים שווק: http://www.wirtheim.com/
הם 2 מטר ממך... (כמה עשרות מטרים דרומית לשזר).
איל
נכון צודק שכחתי
אגב יש למישהו מושג למה בתושבות בודי שמוכרים באתרים ייעודיים ישנם שני סוגים אחד נמוך ואחד גבוה? שמים אותם זה על זה?
http://www.bjsoffroad.com/prod-24.htm
http://www.teamgrandwagoneer.com/parts/Prothane/index.html (http://www.bjsoffroad.com/prod-24.htm)
קודם כל לא כל הבושנגים חייבים להיות באותו הגובהה בקיט.
ולמה שאתה מתכוון ככל הניראה יש כמה מידות גובהה לבודילפט כלומר יש במידה של אינש אחד ויש במידה של 2 אינש תלוי איזה גובהה נידרש, בדרך כלל זה בשביל להכניס גלגלים יותר גבוהים למי שלא רוצה לשים קיט מיתלים או בנוסף לקיט. (קיט הגבהה לענים סתם)
לא הייתי עושה/ חורט קיט כזה מאוקלון מכוון שאין לא טיפת גמישות מה שיש לגומי כמו זה שנמכר כך בחשבון שזו שילדה שעובדת חזק בפיתול ולכן חייבים בושנגים גמישים.
טל
מה אתה ממליץ? אני הולך להחליף אץ כל התושבות ברכב
2 אינצ' גובה איפה אמצא תושבות כאלו?
אני מבין שאתה ממליץ על גומי...
לגבי התמונה שמופיעה באתר של BJ, מדובר בסט תושבות מפוליאוריתן. הארוכות יותר יושבות בין השילדה לבודי והקצרות יושבות בין השילדה לבורג שתופס את הבוגי לשילדה, כך הבורג "רואה" רק פוליאוריטן ואין לו מגע ישיר עם ברזל.
תנסה אצל ששון לוי חלקי גומי לרכב ברחוב חלוצי התעשיה במפרץ חיפה (בצומת לפני המנהרה של הרכבת מיכוון מזרח למערב)
טל
במחיר שתקנה גומי בארץ, תוכל להביא מחו"ל סט פוליאוריטן קומפלט לכל הרכב, כולל מתלים, גיר\מנוע, הכל. קצת סבלנות וכמה דולרים, ויש לך תושבות איכותיות, שקטות ועמידות משמעותית יותר מתושבות הגומי הסטנדרטיות
קובי
לגבי התמונה שמופיעה באתר של BJ, מדובר בסט תושבות מפוליאוריתן. הארוכות יותר יושבות בין השילדה לבודי והקצרות יושבות בין השילדה לבורג שתופס את הבוגי לשילדה, כך הבורג "רואה" רק פוליאוריטן ואין לו מגע ישיר עם ברזל.
עירא אם אני לא טועה התושבות האלו נמוכות (רק אינצ') מה האלטרנטיבה
אגב שאלה עם תנאי הייבוא החדשים והישנים תושבות בודי יעצרו לי במכס או יעברו חלק
עירא אם אני לא טועה התושבות האלו נמוכות (רק אינצ') מה האלטרנטיבה
אגב שאלה עם תנאי הייבוא החדשים והישנים תושבות בודי יעצרו לי במכס או יעברו חלק
שאלת תם.
אם הם יוגדרו כחלק רכב - ברור שהם יעצרו במכס ותצטרך להיטלטל בין משרד התחבורה למשרד המכס.
אין כל סיבה להצהיר על חלקים שכאלה כחלקי רכב. גם ככה לאף אחד במכס, לא יהיה שמץ של מושג איך החלקים הללו קשורים לרכב כלשהו...
טל.
יש באמת סיבה לצינורית ברזל הזו בתוך התושבת?
מוט פוליאוריתן של 2 אינצ' על 20 אינצ' אורך עולה 20 $
החומר ממש לא קשה למצוא...והמחרטה פה כבר עם החרט :)
אם אתה רוצה להכין לבד, "והחרט כבר פה", אז מה הבעיה להכין גם את תותב המתכת? חפש צינור פלדה בקוטר הפנימי המתאים, יעלה כמה גרושים, ותכנן את התושבת סביבו. קח בחשבון שאם התותב נמצא שם, יש לזה סיבה טובה, ובלעדיו אורך החיים של התושבת יהיה קטן בהרבה
קובי
שים רק לב לכך שפוליאוריטן מגיע במספר צבעים (שזה לא ממש משנה מעבר לאסטטיקה) ובמספר רמות קושי.
להערכתי מה שמתאים לך זה בסביבות 80-90 שור שהוא יהיה מספיק קשיח ועמיד אבל עדיין גמיש. (ומעבר לזה יותר קל לחרוט אותו)
בכל מקרה, ממליץ לך לבדוק לעומק לפני שאתה קונה חומר גלם.
איל
עירא אם אני לא טועה התושבות האלו נמוכות (רק אינצ') מה האלטרנטיבה
האלטרנטיבה היא לחרוט מוט אוקולון בגובה ההגבהה הרצוייה ולהכניס אוטו בין השילדה לתושבת הגומי / פוליאוריטן שיש לך היום.
http://www.bjsoffroad.com/forum/archive/index.php?t-167.html
להגביה את הבודי ליפט בקיצור :)
מאה אחוז תודה רבה
מה שהבחור הזה אומר נכון?
במקור הארגז של גלדיאטור מגיע בלי תושבות בין הארגז לשאסי?
מתלבש ברשותכם על השירשור ושואל:
אני רוצה להגביה ג'ימני סטנדרטי בחמישה סנטימטר. נאמר לי שאני צריך שני אינטש של אקולונים.
החומר המועדף הוא גומי קשיח? אם כן מה השם של אותו גומי? שנדע מאיפה משיגים כזה חומר באיזור הדרום.
תודה חברים.
מתלבש ברשותכם על השירשור ושואל:
אני רוצה להגביה ג'ימני סטנדרטי בחמישה סנטימטר. נאמר לי שאני צריך שני אינטש של אקולונים.
החומר המועדף הוא גומי קשיח? אם כן מה השם של אותו גומי? שנדע מאיפה משיגים כזה חומר באיזור הדרום.
תודה חברים.
אתה מבאר שבע נכון? בקיבוץ שובל יש/היה מפעל קטן שהתעסק בחריטת גומי ואוקולון וכו' השם שלהם זה סילג'ט תנסה אצלם
אתה מחפש ספייסר אחר ממה שחיפש פותח השרשור, אתה מחפש ספייסר לקפיצים והוא דיבר על תושבת בודי מוגבהת. אם לא ניכנס לשאלה, האם נכון או לא להגביה בספייסר או אוקולונים בשפה העממית (אבל זו לא השיטה הנכונה), מה שאתה צריך זה חומר קשה ככל האפשר, ועמיד לשחיקה (להבדיל מהשואל שדווקא היה צריך גמישות ויכולת שיכוך מסויימת), ולכן החומר המתאים בשבילך יהיה אוקולון או דלרין, ויש מי שבכלל חורט אותם מאלומיניום. כמובן שבחירה בחומר זה לא מספיק, וצריך לתכנן את הספייסר היטב להתאמה מושלמת ולפיזור הלחץ, אחרת תיקרע את תושבות הקפיצים ותגרום יותר נזק מתועלת
בהצלחה-קובי
אז אם אין מי שימדוד עבורי (תניח לרגע שאין) ואני לא יודע מידות, איך אני מארגן לעצמי את המידות?
חפירה בחיפוש בפורום לא העלו כלום. חשבתי שאולי פה, בפורום הבונים תהיה תשובה עבורי.
לכאורה הבקשה שלי נורא פשוטהף אבל מסתבר שמסובכת:
להגביה ג'ימני סטנדרטי בחמישה סנטימטרים של גובה. זהו.
לגבי מחירים זה כבר עניין אחר.
GodsFather
29-01-12, 05:19
בקש ממישהו מתחום סוזוקי שייצר לך ותחסוך את הברדק. אתה מכיר את הנפשות הפועלות.
בקש ממישהו מתחום סוזוקי שייצר לך ותחסוך את הברדק. אתה מכיר את הנפשות הפועלות.
+1
כמו שאמרתי לך עדיף לך לקנות ספייסרים מוכנים.
מהו ההבדל בין החומרים הבאים?
אם אני הולך לחרוט עדיף כבר מהחומר המתאים ביותר
אוקולון
פוליאוריתן
כל חומר אחר למשימה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.