זרקו
28-12-11, 19:35
הגעתי למכון חרמון (הירקון 55, בני ברק) בעקבות המלצה של מורי.
המטרה: ניקוי ושיפוץ קרבורטור או החלפתו.
האובייקט- סמוראי 87
הגעתי בבוקר ופגשתי את עפר (הבעלים) ואת מיקי.
הקרבורטור (שאכל לי הרבה דלק, קירטע, נכבה וכו') פורק לגורמיו ועפר הסביר והראה את כל הגורמים לכךף שבבים בדק, קפיץ עקום, מוטות עם חופשים ועוד ועוד.
חשבנו על ניקוי ושיפוץ יסודי. אז הציע עפר רעיון אחר- קרבורטור של לאנסר (לא חסכוני כמו הסוזקי) אבל חזק,אמין ובמצב די חדש.
גם הוא פורק ונוקה והורכב על האוטו.
עפר היה נחמד ועל הדרך פירק את הרוטור של המפלג וגילה שיש שם תקלה- תיקן
בנוסף, לקרבורטור יש מגביר טורים ומכיוון שאין לי מזגן סודר מיד ברז ומתג חשמלי בדש בורד לטובת הגברת טורים ב-LOW.
את העבודה התחיל ב-0830 וסיים ב-15:30 ולאורך כל הדרך הסביר את ההגיון מאחורי מעשיו ולימד.
האוטו נוסע חלק, הצליל עגול ומזנק כמו.... נו טוב זה בסופו של יום עדיין סמוראי.
עפר תודה רבה
למען הסר ספק- לא קיבלתי הנחה בשביל לכתוב שורות אלו....
נועם
המטרה: ניקוי ושיפוץ קרבורטור או החלפתו.
האובייקט- סמוראי 87
הגעתי בבוקר ופגשתי את עפר (הבעלים) ואת מיקי.
הקרבורטור (שאכל לי הרבה דלק, קירטע, נכבה וכו') פורק לגורמיו ועפר הסביר והראה את כל הגורמים לכךף שבבים בדק, קפיץ עקום, מוטות עם חופשים ועוד ועוד.
חשבנו על ניקוי ושיפוץ יסודי. אז הציע עפר רעיון אחר- קרבורטור של לאנסר (לא חסכוני כמו הסוזקי) אבל חזק,אמין ובמצב די חדש.
גם הוא פורק ונוקה והורכב על האוטו.
עפר היה נחמד ועל הדרך פירק את הרוטור של המפלג וגילה שיש שם תקלה- תיקן
בנוסף, לקרבורטור יש מגביר טורים ומכיוון שאין לי מזגן סודר מיד ברז ומתג חשמלי בדש בורד לטובת הגברת טורים ב-LOW.
את העבודה התחיל ב-0830 וסיים ב-15:30 ולאורך כל הדרך הסביר את ההגיון מאחורי מעשיו ולימד.
האוטו נוסע חלק, הצליל עגול ומזנק כמו.... נו טוב זה בסופו של יום עדיין סמוראי.
עפר תודה רבה
למען הסר ספק- לא קיבלתי הנחה בשביל לכתוב שורות אלו....
נועם