PDA

צפייה בגרסה מלאה : למה הגל הינע באלכסון?



storms
31-12-11, 13:37
יש סיבה מיוחדת לכך?
חוק בפיזיקה או משהו?

רפאל
31-12-11, 13:53
התשובה הרבה יותר פשוטה מפיזיקה......

כדע להגיע למצב שגל ההינע יהיה ישר אז יש להוריד את הטרנספר לגובה של הסרן ואז כבר לא היינו קוראים לרכב הזה ג'יפ :)

שים לב כי רכבים בעלי מתלי IFS או מתלים נפרדים שבהם הדיפ' אינו חלק מ"סרן" אז הוא נמצא גבוה מאוד ברכב ואז אכן הגל הינע ישר או מתקרב להיות ישר


רפי

ד ו ר ו ן
31-12-11, 14:30
רפי,
ברכבים בהם הדיפ' האחורי לא במרכז הסרן, הזוית "אלכסון" היא לא רק בהנמכה אלא גם בצידוד.

sos4u
31-12-11, 15:03
התשובה הרבה יותר פשוטה מפיזיקה......

כדע להגיע למצב שגל ההינע יהיה ישר אז יש להוריד את הטרנספר לגובה של הסרן ואז כבר לא היינו קוראים לרכב הזה ג'יפ :)

שים לב כי רכבים בעלי מתלי IFS או מתלים נפרדים שבהם הדיפ' אינו חלק מ"סרן" אז הוא נמצא גבוה מאוד ברכב ואז אכן הגל הינע ישר או מתקרב להיות ישר


רפי

מצד שני האפשרות השניה היא שהביצה תהיה בגובה של הטרנספר... אבל זה כבר מחייב סרנים פורטליים...

sos4u
31-12-11, 15:22
התשובה הרבה יותר פשוטה מפיזיקה......

כדע להגיע למצב שגל ההינע יהיה ישר אז יש להוריד את הטרנספר לגובה של הסרן ואז כבר לא היינו קוראים לרכב הזה ג'יפ :)

שים לב כי רכבים בעלי מתלי IFS או מתלים נפרדים שבהם הדיפ' אינו חלק מ"סרן" אז הוא נמצא גבוה מאוד ברכב ואז אכן הגל הינע ישר או מתקרב להיות ישר


רפי

מצד שני האפשרות השניה היא שהביצה תהיה בגובה של הטרנספר... אבל זה כבר מחייב סרנים פורטליים...

-->