צפייה בגרסה מלאה : טיפולים וזחילה מתחת לרכב...
בהרבה מהטיפולים צריך לזחול מתחת לרכב, ולעבוד בשכיבה ללא הרבה מקום לתמרון. ממש לא נוח...
מה בדרך כלל עושים? מעמידים את הרכב על ג'ק / בוקים?
יש מקומות שאפשר להשכיר ליפטים למספר שעות?
לא על ג'ק!!!!!
אני שוכב מתחת לאוטו, אם הוא לא חייב להיות ישר אז אני עולה עם שני גלגלים על מדרכה.
בארץ לא משכירים ליפטים לפי שעות. יש בעיה ביטוחית וכאן לא אמריקה.
לא להעיז לעולם!!! לשכב תחת רכב שעומד על ג'ק!!! ובטח לא מתחת לרכב שעומד על היליפט!!!!!!!!!!!!!!!!!!................ .........
כדי לשכב בבטחה מתחת לרכב, צריך להעמיד אותו על בוקים מתאימים.
"מיטת מכונאים" - אותו קרש על גלגלים, תשפר מאוד את איכות החיים שלך בזמן העבודה מתחת לרכב.
אני בצרה דומה לשלך, גם אני מחפש מדרכה מאוד גבוהה ומרים צד כלשהוא של הרכב.
זה זמו מה שאני חושב ליבנות שניי רמפות פשוטות מעץ בצורת חצי טרפז.
חשוב להקפיד על צורת טרפז כך שכאשר הרכב עולה עם הציר הקידמי\אחורי, הוא מתייצב ללא צורך בעיגונים מרחיקיי לכת לגלגלים.
האמת, שאני לא בטוח שזו המלצה טובה - מה יקרה אם הטרפזים לא יהיו מספיק חזקים\יציבים?
רבין
BackDoorMan
02-01-12, 11:21
נו באמת, כמה כבר עולים 2 בוקים ? 200 ש"ח ? אם זה שווה את החיים שלך, מה הבעיה ? אם לא, גם אין בעיה.
אני בד"כ גם מוריד גלגל ודוחף אותו מתחת לאוטו ליתר בטחון, אם הג'ק ו 2 הבוקים יקרסו לפחות הגלגל יציל אותי.
עץ זה לא החומר המתאים בשביל לבנות רמפה לרכב
נו באמת, כמה כבר עולים 2 בוקים ? 200 ש"ח ? אם זה שווה את החיים שלך, מה הבעיה ? אם לא, גם אין בעיה.
אני בד"כ גם מוריד גלגל ודוחף אותו מתחת לאוטו ליתר בטחון, אם הג'ק ו 2 הבוקים יקרסו לפחות הגלגל יציל אותי.
כן, אתה כניראה צודק. אבל בכל פעם שאיזה בורג של מיגון משתחרר, אני מתרגז.
כי להרים את הרכב כרוך בפירוק של ההי ליפט, הכנסת הבוקים. בקיצור, בשביל 30 שניות עבודה מתחת לרכב צריך חצי שעה הכנה וקיפול.
לכן אני מחפש מדרכה וממשיך לפנטז על רמפה ביתית.
רבין
BackDoorMan
02-01-12, 12:07
כן, אתה כניראה צודק. אבל בכל פעם שאיזה בורג של מיגון משתחרר, אני מתרגז.
כי להרים את הרכב כרוך בפירוק של ההי ליפט, הכנסת הבוקים. בקיצור, בשביל 30 שניות עבודה מתחת לרכב צריך חצי שעה הכנה וקיפול.
לכן אני מחפש מדרכה וממשיך לפנטז על רמפה ביתית.
רבין
רמפה/שפאלות לא תעזור לך בטיפולים הדורשים פירוק גלגל.
מה אתם מתלוננים כ"כ הרבה?!
בד"כ בגלל שאנחנו מדברים על רכבים גבוהים, לא צריך להרים שום דבר בשביל להיכנס מתחת.
בפרייבט זה סיפור הרבה יותר גרוע.
ברוב הפעמים שאני עובד על האוטו אני מסתדר בלי להרים את האוטו, אלא אם כן מדובר על עבודות שמצריכות פירוק גלגלים.
במקרים כאלו אני שם את הבוקים שקניתי במשהו כמו 200 שקל (כושר נשיאה של 6 טון כ"א) - שווה כל שקל!
טל.
נו באמת, כמה כבר עולים 2 בוקים ? 200 ש"ח ? אם זה שווה את החיים שלך, מה הבעיה ? אם לא, גם אין בעיה.
אני בד"כ גם מוריד גלגל ודוחף אותו מתחת לאוטו ליתר בטחון, אם הג'ק ו 2 הבוקים יקרסו לפחות הגלגל יציל אותי.
צמיג מתחת זה אחלה גיבוי, שאל את מיקה אנטילה:
http://www.youtube.com/watch?v=CMURFLAUP0M
GodsFather
03-01-12, 04:34
בהתחלה גם לי הייתה בעיה כזו ואז פשוט הגבהתי עוד יותר את הרכב ומאז, גם הגיר היה עובר חלק מתחת לשלדה כשרציתי לפרק אותו :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.