צפייה בגרסה מלאה : החלפת זר שיניים וחריטת גלגל תנופה
איפה אפשר להחליף זר שחניים לסטרטר סיקס ולחרוט את הגלגל תנופה במרכז?
תודה
מיכה
six 4 life
03-01-12, 15:13
את ההעברה של הזר אני לא יודע אם מישהו מהם עושה, כנראה שתצטרך לעשות את זה לבד,
אבל לגבי חריטה של הגלגל אתה יכול לגשת לדיסקל, המדביק, ודומיהם.
BackDoorMan
03-01-12, 16:00
אתה יכול לנסות את החריטה אצל צביקה רג'ואן בחולון, חרט מבוגר מומחה שעבדתי אצלו לפני מספר שנים,
הוא איזן גלגל תנופה של טרקטור בתהליך ארוך על מחרטה ברמת דיוק של מאית מ"מ אם אני זוכר נכון, וזה אחרי ששינה את התכנון המקורי החלש
אחרי תוספת שריתכתי שם.
איך עושים לבד? לא צריך תנור לחמם את החלקים?
מספיק לחמם בתנור אפייה רגיל.
מיכה, אתה מסגר.
אין לך ברנר?
לא, יש לי פלזמה. גנבו לי את המיכל חמצן ולא שווה לי כרגע להשקיע בזה. אם כי אני שוקל להביא סט מקצועי לחיתוך וחימום מארה"ב.
איך מוציאים את הזר?
אני מעדיף לשלם לבעל מקצוע שיעשה את זה כמו שצריך אבל אם אין אז נסתדר.
את הזר הישן אתה מוריד במכות פטיש לאורך ההיקף.
את הזר החדש - 20 דקות בתנור אפייה בייתי, והוא מתלבש בקלות על גלגל התנופה.
אתה יכול לחמם והוא יירד
ואתה יכול לחרוץ אותו עם דיסק ולפצח.
אוקי תודה אני אנסה.
קונים זר מיאנוביץ'?
אם כבר עיצות, אני בדילמה.
הרכב מיועד למרוצים. סיקס עם מנוע AMC256, גיר 3 הילוכים ודנה 20. בסרנים 4.10 צמיג 33.
האם להחליף לקלאץ' מרוצים או לקנות קלץ' ופלטת לחץ מיאנוביץ'?
הרכב צריך להיות בנוי טוב. מעדיף להקיע עוד קצת בבניה ולא לתקן תקלות אחר כך. ראיתי משהו באיביי ב250 דולר בארה"ב. מעריך את זה בסביבות 1500 ש"ח בארץ.
לא יודע אם שווה להשקיע.
זר בינוביץ.
חבל על פלטה קרמית כשאתה עם מנוע סטנדרטי +-.
סבבה תודה. מקווה שישנו את התקנון ויאפשרו מנועים יותר משופרים. עד אז נשאר עם הרגיל.
אם אני אשים תמונה תוכל לומר לי אם בכלל צריך להחליף? אין חופש בקפיצים, נראה די בסדר אבל אני לא מבין בזה כל כך.
אוקי אני אמדוד מחר ואכתוב מה העובי.
מיכה אם אתה רוצה יש לי כמה גלגלי תנופה עם זר תקין או חדש... את המשומש אני מוכן לתרום למאמץ המלחמתי....
לא תודה. אני עוד זוכר את הסרן שנתת לי...
לא יודע מה מלמדים או איך זה עובד בשאר העולם,
אבל אותי לימדו אחרת,
כשאדם נותן או מציע לתת X במתנה, אותי לימדו להגיד תודה,
כלל בסיסי בנימוסים.
אלי:No good deed goes unpunished.
היה ברור שתתערב....ג'ו השוטר של הפורום
מיכה! בלי לבלבל הרבה בשכל. היה בחור(תימני) שחיפש לחסוך את ההוצאות של בעל מקצוע. והחליט שהוא מחליף זר שיניים לגלגל תנופה לבד, בתנאים ביתיים.
בסוף יצא שהוא החליף 2-3 פעמים את זר השיניים של גלגל תנופה + בנדיקס(גלגל שיניים של הסטרטר). אתה קולט?! זה כל פעם להוריד את הT176+DANA300!!!!
נכון לא נעים?! עד שהוא בסוף הבין שאין לו בררה אלה ללכת לבעל מקצוע לביצוע עבודה יסודית מקצועית+אחריות(אליי).
עכשיו תגיד לי אם בא לך לעשות את זה בדרכו? או בדרך הכי נכונה שזה אומר: ללכל ולקנות זר שיניים חדש(לא משנה ממי) ולגשת עם זה לדיסקל שיעשה את העבודה.
ובלי כל מיני תנורים ביתיים וכאלה:)
רמי...אל תזלזל בתימנים!
אני מכיר כמה מכונאים תימנים שיכולים להחליף את כל העניין ,בחושך ,על "טאבון "ולא תנור ובעצימת עינים,.
גל
רמי, כתבתי כבר בהתחלה שאני לא רוצה לעשות את זה אלא ללכת לבעל מקצוע.
נכתב פה שדיסקל לא עושים את זה, לכן התפתח דיון על איך לעשות את זה בבית.
בתכל'ס, אני רוצה לבוא לבעל מקצוע שיחרוט לי את הגלגל תנופה ויחליף זר. אני אפילו אלך עם הסטרטר ליאנוביץ' כדי להיות בטוח באיזה זר לקנות. לא מבין בזה כלום!.
החלפתי אצלי בסבן זר לגלגל תנופה כמו שנכתב כאן, חתכתי את הישן, קניתי מיאנובי'ץ זר + בנדיקס חדש, הכנסתי אותו לתנור ל20 דקות והוא החליק פנימה בלי בעייה, עובד כבר שנתיים בלי להתלונן עם אתו בנדיקס. לדעתי בהחלט אפשרי לבד...
אתה לא צריך לדעת יותר מידי ,זה זר של cj או של סופה זה אותו זר,
דברתי עם דיסקל. הם יעשו את זה.
אני כותב מראש שאני לא מכוון את הדברים הבאים נגד מישהו חלילה.
בכל זאת זה פורום שדוגל בעבודה עצמית (או לפחות היה כזה)... אני לא חושב שהפעולה הזו מחייבת בעל מקצוע, גם אם מי שעומד בפני עבודה כזו עושה אותה לראשונה. לא יודעים? קוראים קצת חומר, שואלים אנשים, מבינים שזה בר ביצוע והרבה אנשים עושים את זה בעצמם בבית... וקדימה לעבודה.
אני לא חכם גדול, גם אני עכשיו מול ביצוע של אותה העבודה בדיוק - להרכיב את הזר החדש על גלגל תנופה של סופה, ולהרכיב על הרכב (ותוך כדי גם להחליף קלאצ'). לא עשיתי את זה מעולם, אבל אני הולך לעשות את זה ומשוכנע שזה יעבוד לי. כי אני מבין את הבעיתיות בעבודה הזו, ומבין איך לעשות את זה כמו שצריך, כן, בתנאים בייתיים. ובעזרת התנור של אמא.
כן, גם בבלמים ברכב שלי אני מטפל לבד. כאן זה ג'יפולוג, אין עבודה שאני מעדיף שמישהו אחר יעשה על האוטו שלי מאשר אני.
נשמע מוכר? זה היה הלך הרוח כאן פעם. נשמע לכם מפחיד? זו כבר פרשנות...
היה לי חשוב לכתוב את זה. (בלי קשר אליך מיכה, הנושא כאן פשוט העלה את העניין).
זהו, אפשר לתקוף.
אמנון :-)
אמנון אתה צודק. 99% מהעבודה אני אעשה לבד. אבל מאחר ובכל מקרה אני רוצה לחרוט את גלגל התנופה והתוספת למחיר היא כולה 60 שקלים אז ממש לא מפריע לי שהם יעשו גם את זה.
שמיל עובי הרפידת מצמד הוא 11 מ"מ. זה תקין?
שמיל עובי הרפידת מצמד הוא 11 מ"מ. זה תקין?
רפידת המצנד 11 מ"מ?
אתה בטוח שלא מדדת את טס הלחץ?
דברתי עם דיסקל. הם יעשו את זה.יעני מה חשבת, שאני מחרטט?! בטח שהם עושים את זה(חריטה והחלפות זר שיניים).ואני הולך להפתיע אותך, לא רק את זה הם עושים. עוד הרבה דברים....
רמי הם בהתחלה לא ידעו בעצמם אם הם עושים את זה.
שמיל זה מה שמדדתי. את העובי של החלק הזה. זה לא הרפידת מצמד כלומר אם היו שואלים אותי מה זה אז הייתי אומר רפידה. זה נראה רפידתי למדי...
את השמש אני חושב להחליף, גם עליה יש מעיין גל כמו בגלגל תנופה.
מיכה
אתה בונה רכב לתחרויות עבירות או למשחקי מכונאות ?
תעיף את הקלאץ' המשומש ושים חלקים חדשים בלבד. יש לרפידה עוד כמה פרמטרים, מלבד העובי, ויש דברים שלא תוכל למדוד.
ואם אתה באמת מתכוון להתחרות, אז תשקיע במחוזק, למרות המנוע המקורי.
בברכה,טושי
הקלאץ הזה נראה בסדר גמור.
טושי, תסתכל עם איזהמנוע וגיר הוא הולך לעבוד, ותבין למה אין טעם שישים מחוזק.
טושי, אם היית קורא מתחילת השרשור אז שאלתי אם שווה להביא קלאץ' מחוזק למרוצים. אולי עדיין שווה כי אני לא יודע כמה עולה בארץ שמש ורפידה.
במהלך שבוע הבא אני אברר ואז אקבל החלטות.
שמש אפשר לחרוט? שוה לחרוט?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.