PDA

צפייה בגרסה מלאה : מישהו מתמצא בבדיקות HALT? צריך קצת עזרה בהגדרות.



elitkh
08-01-12, 11:19
כאמור בכותרת-אני מעוניין לבדוק מוצר שמשלב מכניקה ואלקטרוניקה בבדיקות HALT.
האם יש צורך להפריד בין המכניקה והאלקטרוניקה ולבדוק כל חלק באופן שונה? איך קובעים את מאפייני הבדיקה?
אם מישהו עוסק בזה אשמח ליעוץ טלפוני קצר.
תודה

elitkh
12-01-12, 09:22
אם להיות יותר ספציפי-מדובר בבדיקות מערכת אלקטרונית שמיועדת לשוק הרכב-האם יש הגדרות מיוחדות לדרך לבדוק רכיבים כאלה?

nirs
12-01-12, 22:09
שלום
מדובר על בדיקה הורסת המבוצעת על קופסאות אלקטרוניקה ומשלבת תנאי סביבה דינאמים ותרמים (מתחילים בתרמי עד לתקלה, עוברים לדינאמי שוב עד לתקלה ואז משלבים) מטרת הבדיקה היא לקבוע את גבול עמידות הקופסה.
כעיקרון לכל לקוח יש דרישות קצת שונות לבדיקה הנדונה.

elitkh
13-01-12, 12:02
את התאור הזה אני מכיר. אני מעוניין לדעת אם יש הגדרות לבדיקה הזאת עבור רכיבים אלקטרונים לשוק הרכב.
אילו מחזורי טמפרטורה ומה הטמפרטורות? איזה תדר הרעדה? אילו הלמים? בקיצור-אני זקוק להגדרות פרמטרים לבדיקה הזו.

OhadM
13-01-12, 13:11
הרעיון הוא שאתה מתחיל בסביבה "נוחה" מבחינת טמפרטורה (חדר) ורעידות (ללא רעידות), ומפעיל את המערכת שלך. אז, אתה מביא את התנאים לנקודות קיצון, בהתחלה מבחינת טמפרטורה ואח"כ מבחינת רעידות. בסופו של התהליך, אתה מביא את המערכת להרס, כלומר מתעלל בה מבחינת טמפ' ורעידות עד שמפסיקה לעבוד.

בכל מקרה, אם מדובר במעגלים אלקטרוניים, אני מניח שברכיבים בדרג INDUSTRIAL, כך שטווח הטמפ שבה תבדוק את המערכת הוא 40- עד 85. מבחינת רעידות, אני הייתי בודק עבודה עד 12G. בבדיקות ההרס, אתה עובר את הטווחים הנ"ל עד שהמערכת קורסת.

-->