צפייה בגרסה מלאה : שואל עבור חבר עם ליברטי- מה קרה למוסך נ.ש.ר
מישהו יודע מה קרה למוסך נ.ש.ר? המלצתי לחבר לטפל שם-וההוא חזר אלי ואמר לי שאין יותר מוסך....
זה לא שאין יותר מוסך, אלא למיטב הבנתי מכשירי תנועה לקחו לו את המורשה.
אין לי מושג, שלחתי אמא של חבר עם רנגלר אליהם לעשות טיפול ראשון, וזה מה שאמרו לה שם.
בסוף הפנתי אותה לדרך השטח ביגאל אלון שגם אתם אני עובד.
מה זה משנה מורשה או לא מורשה?
על פי החוק, האחריות בתוקף אם הטיפולים מבוצעים במוסך מורשה (משרד התחבורה, לא מורשה יבואן), ובתנאי שמשתמשים בחלפים וחומרים מאיכות המאושרת על ידי היצרן (כלומר גם תחליפיים).
אז הם עיצבנו מישהו במחלקת השירות של מכשירית תנועה. אז מה?
אסף.
מה שאתה אומר נכון, אבל אנשים עדיין מקובעים בזה שהאחריות לא תקפה אם לא מטפלים במוסך מורשה, הצליחו להשריש את זה חזק אצל אנשים.
חבל, והנה דוגמה למוסך ששום דבר בו לא השתנה - והוא אמור להיות באותה רמה כמו קודם- אבל אותם לקוחות שיום קודם היו מרוצים ממנו, עושים היום אחורה פנה בגלל שחסר שלט מסחרי נטו (שאומר תכל'ס שהם קונים חלקים במחיר מופקע מהיבואן הרשמי) על הדלת.
אסף.
אלי אהרוני
13-01-12, 12:07
לפחות אצלי, הג'ימיני מטופל שם (במוסך נ.ש.ר) מיום היוולדו.
טיפול אחרון נעשה אצל מורי.
מורידים שמן, פילטר שמן ומה מגלים?
למרות שבקבלות רשום כל השנים מקורי מקורי מקורי, שמו תחליפי ב 5 שקל.
מבחינתי זה כבר עילה לא לחזור לשם ולא משנה איזה תירוץ יהיה לו.
אז אולי יש הצדקה לזה שלקחו לו את המורשה.
אלי
גם זה לא קשור למורשה או לא מורשה.
אם הוא טוב - הוא טוב. אם לא - הוא לא. וזה לא קשור לשלט על הדלת. (אני מכיר מוסכים מורשי יבואנים שמחפפים)
אסף.
boaz avrahami
13-01-12, 14:28
הרכב שלי טופל אצלם במשך הרבה שנים על ידי הבעלים הקודם והיה מרוצה.
בכלל חוות הדעת ששמעתי עליהם שהם טובים אם כי יקרנים.
באופן אישי אני יכול לציין שביקרתי שם פעמיים על זוטות וקיבלתי יחס מצויין מקובי.
לא ממש יכול לשפוט אותו באופן אישי למעט העובדה שהרכב שקניתי טופל יפה.
הייתי מטפל שם כנראה לו היו קרובים אלי יותר או לפחות פתוחים בשישי.
בכל אופן, קלמיטב זכרוני, קובי חבר פה באתר ומן הסתם יכול לספר ממקור ראשון מה העניין.
הבעלים הוא אמריקאי שבאמת מבין בג'יפים וברכבים אמריקאיים בכלל, סוף סוף מישהו שיודע לקרוא ולהבין את המחשב דיאגנוסטיקה ועם ראש פתוח מחפש גם באינטרנט בפורומים בחו"ל מידע על הבעייה. (במוסך המרכזי צחקו עליי ונפנפו אותי כשהבאתי להם אשכולים בנושא מפורום בארה"ב של הרכב הנ"ל C300)
במיוחד שזה היה באחריות והוא חבר טוב של מנהל השירות של מכשירי תנועה (שגם הוא אמריקאי) ורק בגלל שהוא פנה אליו אישית, פתרו לי את זה במסגרת האחריות ובמהירות (היה צריך להזמין חלק מארה"ב שלא היה במחסן המרכזי) תוך 3 ימים החלק היה בארץ.
במוסך המרכזי בכלל לא עלו על הבעייה.
במוסך המרכזי בפתח תקווה וגם במוסכים אחרים של היבואן שנתקלתי בהם, האיש דיאגנוסטיקה יודע לגשת רק לתקלות הנפוצות ברכבים הנפוצים, כשמגיע אליו רכב יחיסית נדיר הוא מתחיל להתבלבל, וזה במקרה הטוב.
במקרה הגרוע הוא בכלל ילד שעוד רק סיים הנדסאים ועובד בניסוי וטעיה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.