PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מנוע ווישרים בסמוראי- מישהו בכלל חשב להתעסק עם זה?



זרקו
17-01-12, 21:27
אז ככה,
כשהרכב נקנה באופן מפתיע עבדו שלוש המהירויות של הווישירם ואפילו השפריצרים!

אתמול הם התאבדו והיום נסעתי בגשם שוטף עיוור כמו חולד.

השאלה-
בהנחה שאני רוצה להחליף את המנוע של הווישרים לכזה שגם באמת מזיז אותם, מה צריך?
רק מנוע? אם כן איזה יתאים?

עלות?

תודה

razzamataz
17-01-12, 22:08
למה להחליף? שזה עבד לא היית מרוצה?
עברת על החיווט לפני שקבעת שהמנוע קפוט?

ishc
17-01-12, 22:12
זרקו וודע שזה המנוע ולא הידית שהיא רגישה ונוטה למות

יונתןמצפה
17-01-12, 22:52
נראה לי שזו מחלה של סמוראים...
אבל רק אם אתה טועה באבחון.
הצירים של הזרועות שעוברים דרך קיר האש נוטים להיתפס, בהתחלה לגרום לווישרים לזוז לאט ובסוף נתפסים ושורפים את המנוע.
בעבר שימנתי שם טוב טוב וזה עזר פלאים. שבוע שעבר בשלג הם נתפשו שוב (בדיוק לא הייתי ברכב) וכשחזרתי כבר עלה ריח שרוף מכיוון המנוע.
אחרי ששימנתי שוב ועזרתי להם עם הידיים הם חזרו לתפקד.
אין ספק שאני צריך לטפל בזה.

בדיוק חיפשתי היום ברשת קצת מידע ומצאתי את זה:
http://www.suzuki-forums.com/interiors-exteriors/29431-driver-side-wiper-stopped-working.html
http://www.zukikrawlers.com/showthread.php?t=20668
היה עוד דיון אחד שעכשיו אני לא מוצא.
לא ממש קשור אבל יכול להיות רלוונטי: http://kp3d.com/sami007.html
וכאן יש שרטוט של המנגנון: http://www.suzuki-moscow.ru/catalog/sparts.php?model=Suzuki_Samurai__SJ&cat=SJ413801&sdet=3&figure=63

בשורה התחתונה,
מה שאני מבין שצריך לעשות וגם חבר היה באותו מקום, זה לפרק את כל הציר הזה החוצה מתוך החור אבל כלפי פנים הרכב, מתחת לדשבורד.
החבר סיפר שכשהוא ניסה לדפוק החוצה את הפין מהבית שלו הוא נשבר לו בידיים, ולכן לא ממליץ לפרק אותו לשתי יחידות אלא להוציא הכל קומפלט.
ברגע שזה בחוץ אפשר לנקות יותר טוב (לטבול בסולר נניח) ולשמן טוב/לגרז.
יש שם גם או-רינג שנוטה להיקרע ולתקוע שם את העסק.

אני צריך מתישהו בקרוב לעשות את זה. אשמח אם תעדכנו בשרשור הזה אם יש התפתחויות.

GodsFather
18-01-12, 05:31
לפעמים המנוע של הוישרים מתעייף כתוצאה מהשנים הרבות שעבד ובשילוב עם החלודה והג'יפה שמגיעה אליו. בנוסף למה שיונתן אמר על המנגנון שהוא מפעיל.

פרק גם אותו לגורמים, קצת אהבה ושמן והוא יחזור לעבוד.

במקרה שלך, להבדיל מסמוראים סגורים כמו של יונתן, אפשר לקפל את השמשה ואז הגישה למנוע עצמו קלה יותר, לכאורה.

אצלי, כשאיתי ואני עשינו את זה, היינו צריכים להזיז את כל הדשבורד כדי שהגישה תהיה נוחה.

אם אני לא טועה, יש לאיתי תמונות מהאירוע, אולי הוא יעלה אותם בהזדמנות.

ואם אני לא טועה 2, יש אצלו גם מנוע וישרים תקין שלי שקניתי במחיר די מופרז אבל אפשר לסדר לך אותו בתמורה לאיזה 2 מנות שווארמה כשאבוא לביקור.

זרקו
18-01-12, 06:52
תודה למגיבים,
1. יש מצב שזו באמת הידית (צחי)
2. לא ניסיתי לשמן את המנוע, אבל גם כשהוא עבד הוא עבד לאאאאאאאאאאאט.
3. כשחשבתי על להתחיל לפרק אותו ראיתי שהוא חלוד מבחוץ בצורה קיצונית (חסרי לי הפלסטיק בדש שנמצא מעליו ומגן עליו, לכאורה).
4. אמיר השאוורמה עלי וגם בקבוק מיץ ענבים קרררררר (כזה בטח אין אצלכם) - איזה איתי?

מה דעתכם-
1. איזה מנוע כן יתאים במקרה שהולכים על החלפה?
2.מאיפה מביאים סט ידיות (עוד פרוייקט עתיד)?

אני אנסה ללכת בשלב ראשון על שימון, שני פירוק ושלישי החלפה.

GodsFather
18-01-12, 06:59
איתי כהן - ITAY.

הפלסטיק בדש לא מגן עליו, הוא פשוט אמור לעשות את הדש יותר אסטטי... מעצבים שיכורים.

אתה צריך לפרק את המנוע לגורמים, אחרי שתוציא אותו מהרכב אתה תבין.

יש לנו מיץ ענבים, אבל אין תחליף למיץ ענבים פז בבקבוק זכוכית קר.

אם יגיע הרגע ותצטרך להחליף אותו, תחליף במקורי, לא בקומבינה, תמצא בפירוקים (מורי/ליאור/אמנון וחברים - במידה ולאיתי אין את שלי). זה יושב נכון, זה מתאים ובסה"כ עובד. אין בתחום הזה שיפורים, זה אולי החלק היחיד שאין :)

אני מציע שתתחיל בפירוק ואז שימון ואז החלפה.

-->