PDA

צפייה בגרסה מלאה : קדימה לשלב מס 15,932 בשיפוץ ה cj



gal rotman
22-01-12, 23:14
שלב שיחזור לוח השעונים וכל הקשור בו ,
יש ברשותי סי גי לפירוק ומימנו אני רוצה לפרק ולהעביר את כל מערכת החימום לגיפ שלי שבו כל העסק הזה איננו מזמן, שאלתי - האם מישהו העביר פעם כזו מערכת ? מאיפה מתחילים ? (לוח השעונים פורק) איך זה מחובר לקיר אש ?
תודה

six 4 life
23-01-12, 00:06
יש 2 חלקים
חלק עליון - תעלת אויר עליונה
חלק תחתון - יחידת המפוח ורדיאטור החימום

אתה מתחיל מפירוק של החלק התחתון.
1. בתוך הג'יפ - משחרר את הכבלים שמפעילים את מדפי היחידה (אם מחוברים) וכל דבר שיפריע לה לצאת (צינור אויר שרשור מלבני בין היחידה אל מפשיר האדים של החלון, חיבור לתעלת האויר העליונה וכו').
2. בתא המנוע - מנתק זוג צינורות מים שמגיעים מהמנוע אל קיר האש (אם לא נותקו עדין)
3. בתא המנוע - מחפש על קיר האש 4 אומים גודל 13 מ"מ - 1 מתחת למצבר, 1 בין הכנף למצבר, 2 בין המצבר למכסה השסתומים. משחרר את ארבעתם ומושך בעדינות את היחידה החוצה.

פירוק החלק העליון - תעלת האויר
1. משחרר 4 ברגי הגריל המלבני שנמצא על הבודי, בין החלון הקדמי למכסה המנוע. מוציא אותו החוצה.
2. פותח 8 ברגים נסתרים שקועים בבודי (אם אתה לא רואה אותם, גרד את הצבע, הם שם) בזהירות לא לטחון את הראש שלהם או לשבור אותם.
3. מוריד את תעלת האויר בזהירות.

יש גם תעלה שטוחה שמתפצלת ל2 מתחת לחלון הקדמי, ותפקידה להפשיר אדים. אם היא קיימת בג'יפ לחלקים, פרק גם אותה והתקן ברכב החדש.
הפירוק שלה הוא ע"י ברגים שנמצאים מאחורי הקורה, אם אין דשבורד קל למצוא אותם.


בהצלחה.

gal rotman
23-01-12, 08:05
כמה פעמים הגעת למצב של פטיש איזמל וג'פקה בסיוע לום עד שמצאת את כל הברגים האלה ?
אדוח על התקדמות המעבר
תודה רבה,

six 4 life
23-01-12, 13:26
הכל בספר הטיפולים כולל ציורים, תוריד אותו מספריית ההורדות כאן באתר.

-->