צפייה בגרסה מלאה : חדש - נעילת ARB לדיפ הקידמי? R180?
קיבלתי הבוקר מייל שיווק מ RUGGED ROCKS :
הנושא: ARB Air Locker for 05+ Xterra / Frontier Front R180 Differential Available for Pre-Order
שורה תחתונה, הם טועני שהצליחו לשכנע את ARB לייצר נעלות עבור R180. מן הסתם הנעילה תתאים לדגמים של ניסן שמשווקים בארהב, אבל כבר ראינו שמה שקובע זה הדגם של הדיפ ולא שם הרכב:-)
הינה לינק למוצר
http://ruggedrocksoffroad.com/advanced_search_result.php?search_in_des cription=1&keywords=Nissan+R180+Differential+Locker
זול זה לא:-( הם רוצים 1000$ ללא משלוחה, ללא מעם וללא מכס...
רבין
בתור בעל טראנו נעול כפול, אני יכול לומר שמכלול ההנעה הקדמי לא מת על זה...
כבר יצא לי לשבור ציריה עקב חולשה מובנת של המכלול..
כמו כן שממש לא יוצא לי לשלב ל4X4 עם הARB מאחורה, פשוט מסתדר נהדר בלי..
לירון,
מתיי הספקתה להתקין Lokka? אני מניח שיש לך Lokka מקדימה...
אני כניראה אתקין אותו בקרוב. ה ARB יקר מידיי לטעמי, אוליי אצלך יותר משתלם ARB מקדימה כי אפשר לשתף את המדחס אוויר...
אך שברתה ציריה? זו היתה הצירייה או הפעמון?
רבין
אני חושב שלירון התקין נעילה קדמית של PRO-JEEP גאי בזמנו עשה כמה כאלו
הבסיס של נעילה היה ARB ש עבר הסבה
לא, אצלי מותקנת לוקה שעברה הסבה עצמאית.
חבר באנגליה עם טראנו הביא לי מתנה בביקור האחרון.
מה שנגזר זה הפעמון, בכל מקרה המכלול הקדמי לא אוהב נעילות. גם לפי מה שקראתי בפורומים בחול.
נתקלת מתי שהוא במכשול שאתה לא מצליח לעבור עם נעילה אחורית בלבד??
כן, קרה לי לא פעם שהרכב עוצר: ביחוד במעלה שיש הצלבה מקדמיה + קיר. אז נכון, כשמורידים אוויר ומוסיפים מעט גז זה לרוב מספיק. אבל קרה לי פעם שעשיתי "אחורה פנה", הרכב פשוט לא הסכים לעלות. אוליי כי לא הורדתי אוויר, מתוך עצלנות, כי כבר היינו בסוף המסלול...
אך ה LOKKA ? היא משתחררת בקלות? כשהרכב למעלה, אפשר לסובב גלגל אחד ביד כשהשני מוחזק?
אך שברתה את הפעמון? ההגה היה ישר? הרבה גז?
רבין
הנעילה שלי עברה הסבה, כיום היא נשלטת ע"י סלונואיד שמחובר לקומפרסור של הARB, כך שכביכול זאת נעילה דומה מאוד לARB.
הוספתי בוכנה שמונעת מהנעילה להשתחרר וקפיצים חזקים יותר ע"מ שבמצב שהבוכנה לא לוחצת הנעילה תשתחרר מיידית. (פטנט שלמדתי בפורומים של גראנד בחו"ל).
הפעמים ששילבתי אותה הם נדירים והאמת, כשאני חושב על זה לא ממש נדרשתי להפעילה, אלא הפעלתי ליתר ביטחון.
הפעמון נשבר בלי שום סיבה נראת לעין, אני חושב שנשבר בגלל שלטראנו אין דיפרנציל מרכזי (בטרנספר).
קו ישר, אחיזה טובה בכל ארבעת הגלגלים, נעילות מופעלות ולאחר 50 מטר - בום, פעמון שבור.
לא סיפור גדול, מפרקים וממשיכים ללא 4X4..
שתיי נעילות, קו ישר ושברתה פעמון? האמת מזה אני בדיוק מודאג. אני מתאר לעצמי שעכשו אתה מאוד מקפיד על לחציי אוויר זהים...
אני חושב שכידאי לך להכנס לכביש בירידה קלה, לשלב 2על4, לנעול הכול, לסמן בגיר על הגלגלים, להחזיק הגה ישר וליסוע 50מטר.
ואז לרדת וליראות איזה ציר איטי יותר...כמובן לא לתת גז בכלל, לתת לאוטו להתדרדר!
ואז כשרוצים 4על4 נעול, תנפח את הציר המהיר במעט יותר אוויר... מה אתה חושב? יעזור???
רבין
תוואי שטח שמשתנה לא משפיע יותר מלחצי אוויר שונים. בהנחה שההבדלים הם 3 psi?
דני
כן דני , אתה צודק, לדעתי תוואי שטח הוא גורם מאוד מכריע, אבל המון פעמים צריך לחצות קטע כביש קצרצר, שטוח ועם אחיזה 100%...
עליה קטנה כבר גורמת לסרן הקדמי והאחורי להסתובב במהירויות שונות.
העומס על המכלולים גבוה וחייב להשתחרר. לצערי הסרן הקדמי החלש יחסית לא עומד בעומס.
פשוט צריך להזהר. מבחינת הפרשי לחצים, אין. אצלי הרכבתי מערכת ניפוח לכל הגלגלים בו זמנית שמאזנת את הלחצים.
מבחינת הפרשי לחצים, אין. אצלי הרכבתי מערכת ניפוח לכל הגלגלים בו זמנית שמאזנת את הלחצים
פרטים בבקשה!!!!!!!!!
למה לצעוק שאפשר לבוא לראות :)
המערכת קצת מורכבת מכדי לתאר בפורום...
לא ניראה לי נכון להשוות לחצים, כי העומסים שונים... אתה צריך לעשות את הניסויי שהצעתי קודם....
רבין
[QUOTE=shahav;431707]כן דני , אתה צודק, לדעתי תוואי שטח הוא גורם מאוד מכריע, אבל המון פעמים צריך לחצות קטע כביש קצרצר, שטוח ועם אחיזה 100%...[/QUOTE
אין לניסן טרנס' part time למעברי כביש, כלומר נסיעה ב 2X4?
אין קשר לעומסים - פתח את דלת הנהג - ישנה מדבקה.
על המדבקה מצויינים הלחצים, אתה תשים לב שהלחצים מקדימה ומאחור הם אותם הלחצים.
דני, אכן אין דיפרנציאל מרכזי, לכן חשוב להעביר ל2X4 במעברי כביש ובמשטחים עם אחיזה גבוהה.
לירון שלחתי לך הודעה פרטית אם תוכל לחזור אליי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.