gali
27-01-12, 17:55
אחרי 9 וחצי שנים עם שני דיפנדרים סוף סוף נשברה לי ציריה אחורית!
כל הכיף הוא שזה קורה באמצע מעלה חמרן, אור אחרון, צמיג 35 ושנה ללא סיגריות.
המזל הוא חבר טוב לטיול עם גרנד V8 די סטנדרטי וכבל כננת אצלי (הכננת לא מחוברת) באורך של כ- 30 מטר + הרבה רצועות חילוץ אצלי מאחור.
לאחר הרבה מחשבה וקצת ג'יעג'ועים עולים לראש המעלה ומשם ממשיכים כמו סובארו בהנעה קדמית.
כמו שזה לא מספיק אז אחרי עוד ירידה בינונית בהנעה קדמית מגיע פנצ'ר בגלגל האחורי.
עד כאן השיתוף ומכאן ההתייעצות.
אני לא אוהב לשפוך סתם כסף ובבית מחכות לי ציריות אחוריות מקוריות נוספות, למה? כי בקודם שיפרתי למקנמרה ואלו נשארו.
קולטים את הטמטום? בקודם אני עם סט 235, דטרויט ומקנמרה (סט מדהים ד"א) ובנוכחי אני עם סרן פתוח, סט 35 וציריות מקוריות; מישהו אמר טאמבל? צדק!
שאלת השבוע היא האם לייצר משבר זוגיות ולהחליף ציריות לכאלו מחוזקות או להישאר עם מקוריות מרותכות על הפלנג'? כי עם הריח יגיע התיאבון ואז תגיע עוד פעם דטרויט שהרי זה רק עניין של זמן.
יאללה תרגישו חופשי אנחנו מכירים כבר הרבה זמן...
כל הכיף הוא שזה קורה באמצע מעלה חמרן, אור אחרון, צמיג 35 ושנה ללא סיגריות.
המזל הוא חבר טוב לטיול עם גרנד V8 די סטנדרטי וכבל כננת אצלי (הכננת לא מחוברת) באורך של כ- 30 מטר + הרבה רצועות חילוץ אצלי מאחור.
לאחר הרבה מחשבה וקצת ג'יעג'ועים עולים לראש המעלה ומשם ממשיכים כמו סובארו בהנעה קדמית.
כמו שזה לא מספיק אז אחרי עוד ירידה בינונית בהנעה קדמית מגיע פנצ'ר בגלגל האחורי.
עד כאן השיתוף ומכאן ההתייעצות.
אני לא אוהב לשפוך סתם כסף ובבית מחכות לי ציריות אחוריות מקוריות נוספות, למה? כי בקודם שיפרתי למקנמרה ואלו נשארו.
קולטים את הטמטום? בקודם אני עם סט 235, דטרויט ומקנמרה (סט מדהים ד"א) ובנוכחי אני עם סרן פתוח, סט 35 וציריות מקוריות; מישהו אמר טאמבל? צדק!
שאלת השבוע היא האם לייצר משבר זוגיות ולהחליף ציריות לכאלו מחוזקות או להישאר עם מקוריות מרותכות על הפלנג'? כי עם הריח יגיע התיאבון ואז תגיע עוד פעם דטרויט שהרי זה רק עניין של זמן.
יאללה תרגישו חופשי אנחנו מכירים כבר הרבה זמן...