חנן א.
30-01-05, 00:37
החטא :
http://imgsrv.pic4u.co.il/5d3b6a48e7be2b127948369e294aed70030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/5570/jeepinriver17yt.jpg
ועונשו:
לפני כשבועיים התחלתי להרגיש בעיות בשילוב לרוורס. ניקזתי שמן מהגיר ומה שיצא משם לא ממש דמה לשמן:
קודם כל יצאו כליטר מים נקיים, ואחריהם יצאה עיסה שחורה וסמיכה שלא ממש דמתה לשמן. מסתבר שלאחר אחת מהטבילות האהובות עלי לא ממש הקפדתי לבדוק את שמן הגיר. בסרנים אני דווקא מקפיד מאוד להוציא את המיונז לאחר הטבילות ולהכניס שמן נקי, אבל בגיר קצת זלזלתי כי הוא גבוה הרבה יותר מהסרנים. טעות.
ביצעתי כמה החלפות שמן, הגיר חזר לעבוד תקין, וקיויתי שהעסק יסתדר, אם כי חששתי שעדיין לא גיליתי את הנזק האמיתי.
החשש היה מוצדק. בטיול היום עם המשפחה הרגשתי רעש בניוטרל כשהמצמד לא לחוץ. הנחתי שאחד ממיסבי הקונטרהגיר הלך לעולמו.
אחר הצהריים הורדתי גיר, פירקתי אותו וזה מה שהיה שם:
http://imgsrv.pic4u.co.il/c94da8d1b2bbce7fe74cf7960e97d470030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/2561/damage23qy.jpg
http://imgsrv.pic4u.co.il/c94da8ca885cb07dc74b06b8a413e8c0030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/5285/countershaft0ha.jpg
מה שרואים בתמונה זה שהקונטרהגיר, היכן שיושב מיסב הגלילים (מדובר בגלילים נפרדים שעובדים ממש על הציר של הקונטרהגיר ועל הקונטרהגיר עצמו, ללא תיווך כלשהו) נאכל בצורה רצינית בערך כחצי מ"מ עד מ"מ בהיקף הפנימי ויש שם מדרגה בקצה של הגיר.
עד כאן ההקדמה הארוכה.
אני עוד צריך לבדוק, יתכן שבגיר הזה, מדובר בT176 של ג'יפ CJ8 , בחלק מהגירים היו גלילים, כפי שהיה אצלי, ובחלקם בוקסות מחורצות שתפקדו כמיסבי החלקה. אם אני מצליח להשיג בוקסות כאלה, אז נשאר לי ללכת לחרט שיכניס סליב שישלים את החלק האכול, להכניס פנימה בוקסה ושלום על ישראל.
עוד אפשרות שחשבתי עליה, היא ללכת לחרט שיכניס סליב מתאים, לקנות גלילים חדשים וזהו. אני חושש שמדובר במקור בהקשיה מיוחדת שנעשתה לחומר ואז סליב יאכל מהר מדי, או שמא יש סליבים מחומר שהוא מוקשה מלכתחילה?
אני אנסה אולי גם לחפש במכוני גירים קונטרהגיר כזה .
יש רעיונות נוספים? הארות/הערות על האפשרויות שהצעתי? מישהו מכיר מקור לקונטרהגיר כזה? אולי בכלל שוכב לו אחד כזה בבית?
תודה.
http://imgsrv.pic4u.co.il/5d3b6a48e7be2b127948369e294aed70030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/5570/jeepinriver17yt.jpg
ועונשו:
לפני כשבועיים התחלתי להרגיש בעיות בשילוב לרוורס. ניקזתי שמן מהגיר ומה שיצא משם לא ממש דמה לשמן:
קודם כל יצאו כליטר מים נקיים, ואחריהם יצאה עיסה שחורה וסמיכה שלא ממש דמתה לשמן. מסתבר שלאחר אחת מהטבילות האהובות עלי לא ממש הקפדתי לבדוק את שמן הגיר. בסרנים אני דווקא מקפיד מאוד להוציא את המיונז לאחר הטבילות ולהכניס שמן נקי, אבל בגיר קצת זלזלתי כי הוא גבוה הרבה יותר מהסרנים. טעות.
ביצעתי כמה החלפות שמן, הגיר חזר לעבוד תקין, וקיויתי שהעסק יסתדר, אם כי חששתי שעדיין לא גיליתי את הנזק האמיתי.
החשש היה מוצדק. בטיול היום עם המשפחה הרגשתי רעש בניוטרל כשהמצמד לא לחוץ. הנחתי שאחד ממיסבי הקונטרהגיר הלך לעולמו.
אחר הצהריים הורדתי גיר, פירקתי אותו וזה מה שהיה שם:
http://imgsrv.pic4u.co.il/c94da8d1b2bbce7fe74cf7960e97d470030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/2561/damage23qy.jpg
http://imgsrv.pic4u.co.il/c94da8ca885cb07dc74b06b8a413e8c0030000.a spx
http://img158.exs.cx/img158/5285/countershaft0ha.jpg
מה שרואים בתמונה זה שהקונטרהגיר, היכן שיושב מיסב הגלילים (מדובר בגלילים נפרדים שעובדים ממש על הציר של הקונטרהגיר ועל הקונטרהגיר עצמו, ללא תיווך כלשהו) נאכל בצורה רצינית בערך כחצי מ"מ עד מ"מ בהיקף הפנימי ויש שם מדרגה בקצה של הגיר.
עד כאן ההקדמה הארוכה.
אני עוד צריך לבדוק, יתכן שבגיר הזה, מדובר בT176 של ג'יפ CJ8 , בחלק מהגירים היו גלילים, כפי שהיה אצלי, ובחלקם בוקסות מחורצות שתפקדו כמיסבי החלקה. אם אני מצליח להשיג בוקסות כאלה, אז נשאר לי ללכת לחרט שיכניס סליב שישלים את החלק האכול, להכניס פנימה בוקסה ושלום על ישראל.
עוד אפשרות שחשבתי עליה, היא ללכת לחרט שיכניס סליב מתאים, לקנות גלילים חדשים וזהו. אני חושש שמדובר במקור בהקשיה מיוחדת שנעשתה לחומר ואז סליב יאכל מהר מדי, או שמא יש סליבים מחומר שהוא מוקשה מלכתחילה?
אני אנסה אולי גם לחפש במכוני גירים קונטרהגיר כזה .
יש רעיונות נוספים? הארות/הערות על האפשרויות שהצעתי? מישהו מכיר מקור לקונטרהגיר כזה? אולי בכלל שוכב לו אחד כזה בבית?
תודה.