Tom Bril
01-02-12, 15:52
טרופר בנזין שנת 99 למכירה
237 אלף ק"מ
יד 3
טסט לשנה.
צבע לבן.
הרכב שמור מאוד וטופל במוסך מורשה צמרת UMI
הסטורית טיפולים מתועדת .
שקיפות שקיפות שקיפות :
לרכב יש תיבת הגה מזיעה, כל שלושה חודשים יורד ס"מ מתחת למקסימום.
הרכב לא עבר טסט מפני שהייתה קיימת בעיה במחשב הרכב,לאחר עדכון מחשב והחלפת חיישן מאפ הרכב עבר טסט , טסטס עד נובמבר הבא (כמעט שנה).
הבעלים הקודם צבע את פגושי הרכב בשחור לא מגומר ואת הפלאסטיק המכסה את המנוע (לא לטעמי) יש לציין שהרכב נראה טוב בכל זאת.
לאחר הקניה מנגנון שילוב ה4X4 היה פגום לכן הוחלף סרן קומפלט כולל ציריות חדשות , עובד כמו שעון, החלפת מצבים בין 4X4 ל2X4 נעשה במהירות לא אופיינית לגיל הרכב.
נעשתה בדיקת קומפרסיה אישית ונוספת בUMI
נמצא שכל הבוכנות בקומפרסיה של 210
צריכת הדלק לפי מדידה של שלושה חודשים בין עירוני ועירוני בלי סיפורים ומעשיות.
עירוני 6.400 ק"מ לליטר
בין עירוני 7.800 ק"מ לליטר מהירות של 100-110 קמ"ש .
פנים הרכב שמור בצורה יוצאת דופן ומתפקד ללא דופי (חלונות חשמל, קיפול מראות חשמלי, נורות דולקות ,פאוור, ווינטר וכו בלוח השעונים)
..
שעון סרק מזייף מעט ואינו עומד יציב (המנוע אינו מזייף).
תחתית הרכב אינה שפגוע בכל צורה שהיא, הרכב לא עבר תאונות למעט דפיקה בכנף שמאל שסודרה.
תוספות:
ברכב מותקן קולר גיר למניעת רתיחה של שמן הגיר וכתוצעה מכך פגיע בגיר.
ההתקנה נעשתה במוסך UMI , שעון טמפרטורה בתוך הרכב כולל מאוורר של ספאל לשיפור הסירקולציה במקרה הצורך (מעולם לא היה צורך בשימושו).
נתוני טמפרטורת גיר מדודה לפי הקיץ, טמפרטורת יום 29 מעולות.
נסיעה רגוע בין 50 ל-70 , נסיעה בעומס עליות לירושלים 85- 95, מעולם לא עבר את הטמפרטורה הזאת.
קפיצים אחוריים של קינג ספרינג ובלולמים של טאף דוג , הרכב גבוהה בכ2 אינץ מהמקורי, מוטות הפיתול אינם מתוחים עד קצה מהלכם.
מיגון קדמי ואחורי של חברת אספיר כולל וו גרירה ברשיון הרכב.
בוקסות משולשים מפולריטן עמידים יותר ומבטליי חופשים.
חלונות כהים עוברים טסט גם במושבים הקדמיים.
מערכת פיוניר .
צמיגים BF AT 50 50 כביש שטח .
מחיר, הדרישה שלי היא 30 אלף שקלים עם גמישות מסויימת, כבר נמעס מרוב אנשים שמתקשרים סתם אז אפנה אתכם להודעות פרטיות לשם ברור מספר הטלפון ופרטים נוספים.
237 אלף ק"מ
יד 3
טסט לשנה.
צבע לבן.
הרכב שמור מאוד וטופל במוסך מורשה צמרת UMI
הסטורית טיפולים מתועדת .
שקיפות שקיפות שקיפות :
לרכב יש תיבת הגה מזיעה, כל שלושה חודשים יורד ס"מ מתחת למקסימום.
הרכב לא עבר טסט מפני שהייתה קיימת בעיה במחשב הרכב,לאחר עדכון מחשב והחלפת חיישן מאפ הרכב עבר טסט , טסטס עד נובמבר הבא (כמעט שנה).
הבעלים הקודם צבע את פגושי הרכב בשחור לא מגומר ואת הפלאסטיק המכסה את המנוע (לא לטעמי) יש לציין שהרכב נראה טוב בכל זאת.
לאחר הקניה מנגנון שילוב ה4X4 היה פגום לכן הוחלף סרן קומפלט כולל ציריות חדשות , עובד כמו שעון, החלפת מצבים בין 4X4 ל2X4 נעשה במהירות לא אופיינית לגיל הרכב.
נעשתה בדיקת קומפרסיה אישית ונוספת בUMI
נמצא שכל הבוכנות בקומפרסיה של 210
צריכת הדלק לפי מדידה של שלושה חודשים בין עירוני ועירוני בלי סיפורים ומעשיות.
עירוני 6.400 ק"מ לליטר
בין עירוני 7.800 ק"מ לליטר מהירות של 100-110 קמ"ש .
פנים הרכב שמור בצורה יוצאת דופן ומתפקד ללא דופי (חלונות חשמל, קיפול מראות חשמלי, נורות דולקות ,פאוור, ווינטר וכו בלוח השעונים)
..
שעון סרק מזייף מעט ואינו עומד יציב (המנוע אינו מזייף).
תחתית הרכב אינה שפגוע בכל צורה שהיא, הרכב לא עבר תאונות למעט דפיקה בכנף שמאל שסודרה.
תוספות:
ברכב מותקן קולר גיר למניעת רתיחה של שמן הגיר וכתוצעה מכך פגיע בגיר.
ההתקנה נעשתה במוסך UMI , שעון טמפרטורה בתוך הרכב כולל מאוורר של ספאל לשיפור הסירקולציה במקרה הצורך (מעולם לא היה צורך בשימושו).
נתוני טמפרטורת גיר מדודה לפי הקיץ, טמפרטורת יום 29 מעולות.
נסיעה רגוע בין 50 ל-70 , נסיעה בעומס עליות לירושלים 85- 95, מעולם לא עבר את הטמפרטורה הזאת.
קפיצים אחוריים של קינג ספרינג ובלולמים של טאף דוג , הרכב גבוהה בכ2 אינץ מהמקורי, מוטות הפיתול אינם מתוחים עד קצה מהלכם.
מיגון קדמי ואחורי של חברת אספיר כולל וו גרירה ברשיון הרכב.
בוקסות משולשים מפולריטן עמידים יותר ומבטליי חופשים.
חלונות כהים עוברים טסט גם במושבים הקדמיים.
מערכת פיוניר .
צמיגים BF AT 50 50 כביש שטח .
מחיר, הדרישה שלי היא 30 אלף שקלים עם גמישות מסויימת, כבר נמעס מרוב אנשים שמתקשרים סתם אז אפנה אתכם להודעות פרטיות לשם ברור מספר הטלפון ופרטים נוספים.