צפייה בגרסה מלאה : תקלה בסופה - נדרשת עזרה
מלכת אנגליה
04-02-12, 14:57
שלום לכולם
בסופה שלי שנת 93 יש תקלה 27 ו 52.
האוטו עובד כאילו על 3 צילינדר.
יש למישהו ניסיון מה ניתן לעשות ?
shay_love_off_road
04-02-12, 17:49
אינני יודע מה אלו קודי התקלה האלו,
אך אני יכול לומר לך שתבדוק את המערכת הצתה, כלומר: פלאגים/חוטים/מפלג(או אם יש את המודול הצתה)
בדוק בכלל את החיווטים של המחשב והמזרקים,
אולי מפה תבוא ישועה,
תקלה 52 - הרכב עובד תערובת עשירה מדי.
תקלה 27 - אחד המזרקים לא מגיב היטב לאות ההפעלה שלו. בדוק חיווט למזרקים.
או שהצמה למזרקים התייבשה, או שפשוט נגמרו לך המזרקים.
נסה שתי פעולות, שתיהן גם יחד:
פתיחת צמת המזרקים, בדיקת רציפות לכל המזרקים, יכול להיות שהתייבשו לך חוטים.
הוצא ונקה את המזרקים.
אם שתי הפעולות האלו לא יעזרו, כנראה שהגיע הזמן להחליף מזרקים....
מלכת אנגליה
04-02-12, 20:15
אתמול שטפתי מנוע עם מיים ואז התחילה הבעיה.
חוטים תקין
פלגים תקין
מפלג תקין
יכול להיות מחשב ?
כמו שאמרתי לך בטלפון, ולמען הדורות הבאים:
פרק וייבש את מחברי המזרקים, ואת המחבר של המחשב.
מלכת אנגליה
05-02-12, 19:00
בבוקר נסעתי והגיפ גמגם ,לאחר כמה ק"מ המנוע התחיל לעבוד טוב.
נורת התקלה כבתה.
ואז שוב האוטו מקרטע.
החלפתי מחשב
החלפתי מכסה מפלג+חוטים
ניקיתי טוב עם אויר את המפלג
עדיין האוטו לא עובד עגול.
לזמן קצר עבד בסדר ואז שוב לא עובד עגול. כאילו על 3 צלינדר.
מוציא ריח חזק של דלק
מעשן מהאגזוז עם ריח חזק של דלק.
עשן מהמנוע ריח חזק חזק של דלק ולא של שמן.
אינגקטורים נבדקו עם נורת "לד" ויש חשמל.
מה עוד אפשר ?
הכל היה טוב עד יום שישי ששטפתי מנוע עם צינור מיים.
פתיחת צמת המזרקים, בדיקת רציפות לכל המזרקים, יכול להיות שהתייבשו לך חוטים....
לפי איך שאתה מתאר את הבעיה והריח של הדלק שיוצא מהאגזוז, ניראה יותר שהבעיה באה מהכיוון של מע' ההצתה.
כי אם יש פולס למזרקים והם אכן עובדים ומרססים דלק אבל הניצוץ חלש בצילינדרים המדוברים, הרי שאין בערה בכלל או בערה לא טובה והדלק נפלט דרך האגזוז, ללא בערה וזה הריח שאתה מריח.
מצד שני, יש לך קוד תקלה 27 שמראה משהוא על סביבת המזרקים.
צריך להתחבר עם סקנר ועם מד לחץ דלק בזמן אמת ולראות מה קורה.
יניב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.