PDA

צפייה בגרסה מלאה : גראנד ויטארה שנת 2000 נפח 1.6 אוטומט



ofir2531
06-02-12, 00:15
שלום.
רציתי לשאול על נושא שהוא קצת חרוש אבל מטריד,השבוע שברתי את הסרן השני שלי בתוך פחות מחודש וחצי,
ואיפה שהוא אני כבר קצת מיואש מהסיפור הזה רציתי לדעת אם יש משהוא שיודע
או מכיר למה זה קורה ואיך ניתן למנוע את זה למאת להרכיב סרן פלדה
שמחירו מופקע.
ולאחר בדיקה גיליתי שרק בארץ יש בעיה אם הסרן.
אשמח לקבל מידע

אופיר

raanan
06-02-12, 01:10
למה זה קורה ? כי אתה כנראה בלי רגש על דוושת הגז.
אין פתרונות קסם. רק להחליף לסרן מברזל. או להחליף לג'יפ קשוח יותר.

בהצלחה
רענן

momi-r
06-02-12, 12:54
היי אופיר ,
אני אשמח לשמוע מה בדיוק קרה בשני המקרים שלך ששברת את הביצה .
2 בחודש וחצי ?!?!?!? בכסף הזה היית יכול כבר לקנות ביצה מברזל עם כל השינויים הנלווים מסביב..
בזמנו חפרתי הרבה בנושא ומה שבטוח זה שהביצה נשברת או ממכה ישירה או מלחץ שהפעילו עליה .
המסקנה החד משמעית שאני הגעתי אליה (ואני בטוח שיש שיחלקו עליי) היא שאם הגעת למצב של טורים גבוהים ומומנט גבוה ופתאום לחצת ברקס - זה מה שגרם לביצה להישבר !
לדעתי הלחץ שנוצר בביצה במומנט והמעבר החד הזה מ מומנט גבוהה בביצה לעצירה פתאומית בביצה גורם לה להישבר .
לדעתי נהגת באגרסיביות מדי או בניסיון טיפוס כושל שנגמר בשבירה של הביצה .

סופת המדבר
06-02-12, 18:26
אם נשבר לך ''החיבור'' בין הקורונה לפיניון
לדעתי זה קורה (ראיתי את זה בשידור חי) שאתה בא בגז לאיזה מדרגה ואז הסרן הקידמי עף באויר ועוצר במכה
אז המומנט שבא מהמנוע עדיין מסובב את הפיניון ואם הקורונה עוצרת אז הפיניון כאילו רוצה ''לטפס'' עליה
ואז הוא שובר את השרוול שבין הקורונה לפיניון

-->