PDA

צפייה בגרסה מלאה : ריבולברים: בעד או נגד



ziv87
06-02-12, 22:12
אני רוצה לקבל חוות דעת אם להרכיב ריבולברים על סמוראי שלי כי אני מחפש מהלך מיתלה מטורף ,ואני רוצה לדעת אם זה יפגע ביציבות של הג'יפ באופן משמעותי .

omri_t
06-02-12, 22:32
יש דיונים בנושא בהיסטוריה של הפורום.
בעיקר בסופות ו CJ

תכל'ס, סמוראי נוסע יופי גם עם שלושה גלגלים.... :)

שגיא S
07-02-12, 00:20
אם אתה מתעצל לחפש..:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=564

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=17342 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=564)

GodsFather
07-02-12, 04:48
שים בצד רגע פגיעה ביציבות כן/לא ושאר דיונים.

יש לך בעיה אחת עם העניין הזה והיא היכולת של הסמוראי להתמודד עם מהלך מתלה מעל מידה מסוימת.

ואם אתה רוצה לבחון את זה ברצינות -

קח את הסמוראי, פרק ממנו את חיבור הסרן האחורי לעלים (כולל בולמים, כך שרק הדרייבשאפט נשאר) ותתחיל לבחון פתיחת מהלך - בשלב מסוים תגיע לזוית שהיא בלתי אפשרית בעליל לשליטה/נהיגה/עמידה/תיקון. הזוית הזו תגיע לפני שריבלוברים יגיעו לפתיחה מלאה באותה סיטואציה בסמוראי וכמובן שצריך גם לקחת בחשבון שבמקום שאתה פותח מצד אחד, אתה סוגר מצד שני וגם לזה יש גבול, אלא אם נגסת בכנף.


*כל זה לא תקף במאה אחוז לסמוראי טנדר / ארוך , שם הגבול נמתח עוד יותר ומאפשר יותר יכולת משחק וכיוון ואפשר גם להזיז תושבות עלים בצורה יותר טובה מאשר סמוראי קצר רגיל/עלים של סיקס.
עוד סייג - סרנים רחבים משמעותית מהרכב, כמו למשל סרנים של טויוטה, גם אז, יש פיצוי על החסרון של הסמוראי ואפשר לשחק עוד טיפה.

אם תחפש באתרים נוכריים, תראה שאלה שהתקינו ריבולברים עשו את השינויים המדוברים בווריאציות שונות כדי שזה יהיה בר ביצוע.

(אגב, אני מצדד בהתקנת ריבלוברים מקוריים)

-->