PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מרימי שסתומים ללא הורדת ראש מנוע ב 258



מוני אורבך
12-02-12, 14:13
שלום לכלום.

אני רוצה להחליף מרימי שסתומים במנוע 258.
ידוע לי שבסופה נדרש להוריד ראש מנוע בכדי להחליף את המרים.
זאת בגלל שהחור דרכו עובר המוט המקשר בין המרים לנדנדה, פשוט צר מדי.
בראש של ה 258 החור הרבה יותר גדול, למעשה זהו מעין משולש .
האם הוא מספיק למעבר המרים ההדראולי?
בדקתי הפורומים שונים, והיו מבחר של תשובות, מכן מוחלט ועד לא וודאי (-:
האם משהו יודע? או יותר טוב עשה החלפה כזאת ללא הורדת ראש?

six 4 life
13-02-12, 12:00
אהלן מוני.
אין מצב.

מוני אורבך
30-04-12, 13:27
למען דורות העתיד שיחפשו תשובה לבעיה זו בעתיד..
לא ניתן ב 258 או במנוע סופה להחליף מרמי שסתומים ללא הורדת ראש מנוע.

תובנה שניה - ברגע שיש תקתוקים המשמעות היא שמרמי השסתומים לא עובדים טוב.
זה גורם למכות חוזרות ונשנות על הבליטה בגל הזיזים מה שבסופו של דבר אוכל אותה.
אצלי בשסתום שדפק רוב הבליטה נאכלה.
כלומר מי שמחליף מרמי שסתומים כדאי שיבדוק גם את גל הזיזים.
יש סיכוי שגם הוא דפוק (ניתן לבדוק גם בלי להוציא אותו מהמקום, או אפילו בלי להוריד ראש)

AvigdorAharon
03-08-12, 00:19
למען דורות העתיד שיחפשו תשובה לבעיה זו בעתיד..
לא ניתן ב 258 או במנוע סופה להחליף מרמי שסתומים ללא הורדת ראש מנוע.

תובנה שניה - ברגע שיש תקתוקים המשמעות היא שמרמי השסתומים לא עובדים טוב.
זה גורם למכות חוזרות ונשנות על הבליטה בגל הזיזים מה שבסופו של דבר אוכל אותה.
אצלי בשסתום שדפק רוב הבליטה נאכלה.
כלומר מי שמחליף מרמי שסתומים כדאי שיבדוק גם את גל הזיזים.
יש סיכוי שגם הוא דפוק (ניתן לבדוק גם בלי להוציא אותו מהמקום, או אפילו בלי להוריד ראש)

מצטער שנזכרתי רק עכשיו...
לא ניתן להוציע גל זיזים בלי לפרק:
ראש מנוע
פסנתר
מוטות ומרימי שסתומים
מכסה וכל המכלול של הטיימינג
רדיאטור
סבכה קדמית

או להוציא מנוע...

אביגדור

-->