ELAD86
15-02-12, 19:59
ביום שישי האחרון עשיתי טיול בשטח- כרגיל.
באחת השוליות כשגובה המים בערך בקו הבודי, הרכב התחיל לגמגם עד כיבוי.
האם זה בגלל שהמים הגיעו לאגזוז שלא הצליח "לדחוף" את המים?
אם כן, בהמשך הטיול, נסעתי בשלוליות רדודות במהירות והמים השפריצו על הרכב, שם גם היו גימגומים
ועבודה לא סדירה של הרכב.
לציין כי במצב של עמידה במקום אין זיופים בעבודת הכלי,
כמו-כן פילטר אויר נקי ממים (מזל!!!)
ודבר נוסף, נראה לי שנכנסו מים לפתח האיוורור בצד ימין, האם זה יכול להשפיע?
האם הרכבת שנורקל תיתן מענה לבעיה?
התופעה הזו חוזרת על עצמה...
תודה על עזרתכם,
אלעד.
נ.ב- למי ששאל לגבי מכון הטסט שמכשיל על מוטות מייצבים (הוא נמצא בכפר סבא מאחורי מתחם G, לא ללכת לשם).
באחת השוליות כשגובה המים בערך בקו הבודי, הרכב התחיל לגמגם עד כיבוי.
האם זה בגלל שהמים הגיעו לאגזוז שלא הצליח "לדחוף" את המים?
אם כן, בהמשך הטיול, נסעתי בשלוליות רדודות במהירות והמים השפריצו על הרכב, שם גם היו גימגומים
ועבודה לא סדירה של הרכב.
לציין כי במצב של עמידה במקום אין זיופים בעבודת הכלי,
כמו-כן פילטר אויר נקי ממים (מזל!!!)
ודבר נוסף, נראה לי שנכנסו מים לפתח האיוורור בצד ימין, האם זה יכול להשפיע?
האם הרכבת שנורקל תיתן מענה לבעיה?
התופעה הזו חוזרת על עצמה...
תודה על עזרתכם,
אלעד.
נ.ב- למי ששאל לגבי מכון הטסט שמכשיל על מוטות מייצבים (הוא נמצא בכפר סבא מאחורי מתחם G, לא ללכת לשם).