PDA

צפייה בגרסה מלאה : גימגום בנסיעה בשלוליות.



ELAD86
15-02-12, 19:59
ביום שישי האחרון עשיתי טיול בשטח- כרגיל.
באחת השוליות כשגובה המים בערך בקו הבודי, הרכב התחיל לגמגם עד כיבוי.
האם זה בגלל שהמים הגיעו לאגזוז שלא הצליח "לדחוף" את המים?

אם כן, בהמשך הטיול, נסעתי בשלוליות רדודות במהירות והמים השפריצו על הרכב, שם גם היו גימגומים
ועבודה לא סדירה של הרכב.
לציין כי במצב של עמידה במקום אין זיופים בעבודת הכלי,
כמו-כן פילטר אויר נקי ממים (מזל!!!)
ודבר נוסף, נראה לי שנכנסו מים לפתח האיוורור בצד ימין, האם זה יכול להשפיע?
האם הרכבת שנורקל תיתן מענה לבעיה?

התופעה הזו חוזרת על עצמה...

תודה על עזרתכם,

אלעד.

נ.ב- למי ששאל לגבי מכון הטסט שמכשיל על מוטות מייצבים (הוא נמצא בכפר סבא מאחורי מתחם G, לא ללכת לשם).

אמיר ב.א
15-02-12, 20:49
לרכב TDI אין בעיה להיות במיים עמוקים.
גזי הפליטה דוחפים את המים בלי בעיה , יצא לי גם להשאיר את הרכב כשהאגזוז מתחת למים כחצי שעה בלי בעיות לאחר מכן.

הדיפנדר שלך TDI או בנזין?

אם TDI , יתכן והחוט חשמל שהולך למשאבת הזרקה לא יושב טוב (נעל כבל רופפת)
וכאשר משפריצים עליו מים - הוא יוצר מגע רופף ומשאבת ההזרקה מפסיקה לפעול.

ELAD86
17-02-12, 15:37
אמיר,

א. תודה רבה!
ב. הדיפנדר שלי הוא אכן TDI.
ג. בוא נתחיל מזה, איפה אני מוצא את הכבל שמתחבר למשאבת ההזרקה?

אלעד

osh
17-02-12, 16:02
גמגום ברכב דיזל גם יכול לנבוע מהגעת מים לפילטר אויר, תבדוק אם כשהתחיל הגמגום הפילטר אויר שלך פגש מים.

בהצלחה

אמיר ב.א
18-02-12, 14:00
בהנחה שבאמת לא הגיעו מים לפילטר אוויר כמו שכתבת בהתחלה,
משאבת ההזרקה נימצא מצד שמאל של המנוע ,
אם אתה עומד מול הרכב ומסתכל פנימה לתא מנוע,
מצד שמאל ליד הבלוק מנוע , יש חוט אחד עם נעל כבל שמחובר למשאבת הזרקה ,תבדוק אם הוא יושב טוב
אפשר לזהות שזו משאבת הזרקה , כי ניכנס אליה צינור גומי שמוביל סולר אליה, ויוצאים ממנה 4 צינורות דקים ממתכת,
שמובילים סולר בלחץ גבוה יותר למנוע.

אפשרות נוספת - מותקן אצלך משבת על המשאבת סולר - אימוביליזר , והוא קיבל שפריץ מים - זה לרוב גורם לצרות ,
בדיוק מאותה סיבה כמו הנעל כבל הנ"ל...

asafk
18-02-12, 14:10
ביניקת האוויר ב TDI300 יש "ברך" שנמצאת אחרי פילטר האוויר, בנקודה התחתונה ביותר, ובה יש "כולא אבק" מגומי - מין פיטמה שאמורים מדי פעם לצבוט אותה ולשחרר אבק. היא על פי רוב מתבלה אחרי כמה שנים ואז - לא משנה כמה המערכת אטומה, משם נכנסים מים ישר למנוע.
כשזה קורה המים מתאדים ויש "עשן לבן" (אדי מים) מהאגזוז, וגימגום.

אסף.

-->