התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: פורנוגרפיה ג'יפאית: ג'יפ JK8 מתארח אצל ג'י לנו



דרור ברלי
16-02-12, 21:56
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2429-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%95%D7%92%D7% A8%D7%A4%D7%99%D7%94-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%92-%D7%99%D7%A4-JK8-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%97-%D7%90%D7%A6%D7%9C-%D7%92-%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%95

GodsFather
17-02-12, 09:05
רק אני או שג'יי לנו נראה כאילו עכשיו העירו אותו מהשינה, לכל אורך הסרטון ?

לגבי שינוי מבנה - לדעתי אפשר לחלוק על כך וכן לאשר את זה, אבל זה יהיה הליך ארוך מאד, גם בשיטת הבקשיש.

poo27
17-02-12, 10:33
כבר נאמר עלינו.."הארץ המוגבלת הבלתי אפשרית"

Bernard
17-02-12, 11:35
שאני אבין.
קונים ג'יפ חדש -> מורידים לו את הגג, שלושה מושבים, שתי דלתות נוסעים וחלון אחורי -> מחליפים לו שני פאנלים צדדים = טנדר חד-קבינה במחיר כפול מהמקור.

ג א ו נ י !
לא פחות.

כמו שאמרתי בשירשור אחר - יותר מידי כסף ויותר מידי זמן פנוי...
הלואי עלינו:(

asafk
17-02-12, 12:17
הלואי עלינו? לא בטוח.
אצלנו, זה לא ילך. גם אם נגיד תוכל לקבל אישור לשינוי מבנה (וזה אפשרי כי מדובר בקיט מקורי מהיצרן והפחתת מושבים ולא תוספת) - מי רוצה בישראל טנדר חד-קבינה? אף אחד. ובשביל דבל-קבינה צריך להאריך את בסיס הגלגלים או את השלוחה האחורית - שני דברים שהם קצת יותר מורכבים.

אסף.

אשר צור
17-02-12, 12:35
אסור לייבא טנדר לארצנו המתחכמת.
אבל ל AEV יש גם גרסה כזאת.

שי קרנצלר
17-02-12, 13:08
בקיצור ,אמריקה....

דרור ברלי
17-02-12, 13:45
מה זה משנה אם זה יצליח מסחרית או לא? כל מה שאנחנו רוצים זה שיהיה מותר.

baga
18-02-12, 18:30
אסור :)

-->