reuvenk
17-02-12, 16:22
אתמול אני נכנס לרכב אחרי הצהריים ומנסה להניע... יש סטרטר אבל לא מניע... עושה שוב את הקוד ושוב לא מניע...
מה יש לו לעזאזל הגעתי הביתה בנסיעה רק לפני שעה וחצי ( וכמובן שאני צריך להגיע לאן שהוא ואני מתחיל לאחר )
מכוון שיש סטרטר אני חושד במשאבת דלק החשמלית מתברר שהיא לא עובדת בדיקה מהירה עם חוט ישיר מהמצבר והיא עובדת
החשד עובר למערכת אזעקה שיש באוטו, אבל אני מאחר, אז נסעתי עם החוט שמחובר למצבר והצלחתי לחזור הביתה.
הבוקר קמתי מלא מוטיבציה לחקור את הנושא לעומק, הממצאים: מים שחדרו לאיזה חלק במערכת קודנית/אזעקה
נפלה ההחלטה לפרק את כל מה שאני מצליח להבין למה הוא קשור,
וזה בכלל לא יאמן כמה חוטים היו באוטו שלא מחוברים לשום דבר ( שני הצצדים ) וכמה שהלכו לשום מקום או הלכו וחזרו בלי לעשות שום
דבר, והכי גרוע כאלה שהיו מחוברים ל + בצד אחד וחשופים בצד השני,
אז ניקיתי כל מה שהבנתי שהוא לא נחוץ ועשיתי קצת סדר והלחמתי מה שהיה צריך ( מישהו מהבעלים הקודמים ממש לא האמין בהלחמות, אולי הייתה התנגדות עקרונית )
והפלא ופלא האוטו עדיין מניע והכל נראה בסדר
יום אחד נעשה את כל החשמל מחדש מאפס ובלי אילתורים...
מה יש לו לעזאזל הגעתי הביתה בנסיעה רק לפני שעה וחצי ( וכמובן שאני צריך להגיע לאן שהוא ואני מתחיל לאחר )
מכוון שיש סטרטר אני חושד במשאבת דלק החשמלית מתברר שהיא לא עובדת בדיקה מהירה עם חוט ישיר מהמצבר והיא עובדת
החשד עובר למערכת אזעקה שיש באוטו, אבל אני מאחר, אז נסעתי עם החוט שמחובר למצבר והצלחתי לחזור הביתה.
הבוקר קמתי מלא מוטיבציה לחקור את הנושא לעומק, הממצאים: מים שחדרו לאיזה חלק במערכת קודנית/אזעקה
נפלה ההחלטה לפרק את כל מה שאני מצליח להבין למה הוא קשור,
וזה בכלל לא יאמן כמה חוטים היו באוטו שלא מחוברים לשום דבר ( שני הצצדים ) וכמה שהלכו לשום מקום או הלכו וחזרו בלי לעשות שום
דבר, והכי גרוע כאלה שהיו מחוברים ל + בצד אחד וחשופים בצד השני,
אז ניקיתי כל מה שהבנתי שהוא לא נחוץ ועשיתי קצת סדר והלחמתי מה שהיה צריך ( מישהו מהבעלים הקודמים ממש לא האמין בהלחמות, אולי הייתה התנגדות עקרונית )
והפלא ופלא האוטו עדיין מניע והכל נראה בסדר
יום אחד נעשה את כל החשמל מחדש מאפס ובלי אילתורים...