נ.ד
18-02-12, 19:40
לכל המומחים שלום רב. :)
ראשית מדובר בג'ימיני 2001 אהוב ולא זנוח. אוטומטי וסטנדרטי. (מנוע מ 2005).
הבעיה היא כזאת: כאשר הרכב עומד כבויי יותר מכ-20 דקות, אז לוקח לסטרטר הרבה זמן להניע.(כ4-3שניות). ככל הנראה יש עיקוב עם הזרקת הדלק.
לפעמים הבעיה נעלמת,או נעלמת חלקית. תלויי בזוית שבה הרכב חונה. אבל בד"כ היא ישנה.(הייתי יכול להתרגל לעניין, אבל הדבר יוצר עומס על הסטרטר ובעיקר על המצבר הקטן ממילא.)
האם למשהו יש רעיון מה ניתן לעשות?? רק קחו בחשבון שהוחלף כבר:מצבר,סטרטר,משאבת דלק (כי יש בה שסתום אל חוזר), ואפילו חיישן קאם-שפט (לי היה די ברור שאין שום קשר בין התקלה ובין החיישן. אבל במוסך המרכזי "המהולל" של סוזוקי בטבריה אמרו בבטחון שזה הפתרון ! ..החליפו בכל זאת.. וכמובן שהבעיה לא נפתרה)!!
ברכב יש קודן,אבל לא נראה שיש בעיה במשבת המנוע,שכן גם אם ממתינים מספר שניות עם סוויץ' פתוח ואז נותנים סטרטר, זה עדיין קורה.
נ.ב: הקומפרסיה בצילינדרים בסדר גמור, ובבדיקת מחשב במוסך לא נמצאה שום בעיה.
עייף, מבואס, ובעיקר מרושש אני פונה אליכם ,אחי הג'יפאים. מה עושים??
ראשית מדובר בג'ימיני 2001 אהוב ולא זנוח. אוטומטי וסטנדרטי. (מנוע מ 2005).
הבעיה היא כזאת: כאשר הרכב עומד כבויי יותר מכ-20 דקות, אז לוקח לסטרטר הרבה זמן להניע.(כ4-3שניות). ככל הנראה יש עיקוב עם הזרקת הדלק.
לפעמים הבעיה נעלמת,או נעלמת חלקית. תלויי בזוית שבה הרכב חונה. אבל בד"כ היא ישנה.(הייתי יכול להתרגל לעניין, אבל הדבר יוצר עומס על הסטרטר ובעיקר על המצבר הקטן ממילא.)
האם למשהו יש רעיון מה ניתן לעשות?? רק קחו בחשבון שהוחלף כבר:מצבר,סטרטר,משאבת דלק (כי יש בה שסתום אל חוזר), ואפילו חיישן קאם-שפט (לי היה די ברור שאין שום קשר בין התקלה ובין החיישן. אבל במוסך המרכזי "המהולל" של סוזוקי בטבריה אמרו בבטחון שזה הפתרון ! ..החליפו בכל זאת.. וכמובן שהבעיה לא נפתרה)!!
ברכב יש קודן,אבל לא נראה שיש בעיה במשבת המנוע,שכן גם אם ממתינים מספר שניות עם סוויץ' פתוח ואז נותנים סטרטר, זה עדיין קורה.
נ.ב: הקומפרסיה בצילינדרים בסדר גמור, ובבדיקת מחשב במוסך לא נמצאה שום בעיה.
עייף, מבואס, ובעיקר מרושש אני פונה אליכם ,אחי הג'יפאים. מה עושים??