PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מנוע לסמו .



סמו-87
20-02-12, 17:04
יש ברשותי סמוראי שנת 87 , ומעוניין להחליף מנוע , אפשרי להתקין מנוע של ג'ימני או ויטארה ואם בכלל אפשר מנוע 1600 , האם זה כדאי ואפשרי ואם כן מה העלויות ועל מי אני יכול להסתמך בעבודה מקצועית .

שגיא S
20-02-12, 17:08
מנוע 1600 של ויטארה אפשרי אבל לא חוקי בארצנו..ובכל זאת יש כמה שנוסעים ככה..
מחיר הסבה למנוע של ויטארה - מינימום 8000 וזה לפני קלאצ' מחוזק ומערכת קירור משופרת ומה שמסביב

מנוע 1300 קרבורטור - יעלה לך 5500 שקל בתוך האוטו את זה תבדוק אצל ליאור זוקילנד/מורי/רמוראי/ארז טופ גיר וכו'

מנוע הזרקה של סמוראי (שנים 94-98) הוא כבר יותר מתקרב לאיזור ה7-8 אלף.

מנוע ג'ימני - יותר חזק ב10-20 % אבל דורש גם התעסקות, בין אם זה ההזרקה, או להפוך לקרבורטור..יש אחד שאני מכיר בפורום שנוסע ככה...
יוצר אחלה של אוטו. רק שים לב שהראש מנוע של הג'ימני יותר רגיש להתחממויות.

פרויקט כזה גם יעלה לדעתי 7-8 אלף בקלות..אבל שוב, תברר אצל מורי/רמי/ליאור...

סמו-87
20-02-12, 19:17
אז להישאר אם המקורי , ובכסף הזה אני אפנק את הסמו בכמה דברים .

שגיא S
20-02-12, 20:13
אז להישאר אם המקורי , ובכסף הזה אני אפנק את הסמו בכמה דברים .

הרעיון הכי טוב..האוטו הוא איטי, עגלה, צב לא משנה מה תעשה לו...

לומדים לאהוב את זה ;)

סמו-87
20-02-12, 22:38
צב כן אבל שחשבתי להחליף מנוע רק מהסיבה שאני רוצה יותר כוח זמין 1300 נותן לך תחושה של חולשה למראות שאין לך מעצורים

ishc
20-02-12, 23:20
להתעסק עם המנוע בסמו זה כמו כוסות רוח למת, עזוב זה 1300 שהוציא בתור חדש 64 כ"ס, אז תחזק ותשפר, מה תקבל 10% יותר? אז יהיו לך 70 כ"ס? עזוב אותך.
רוצה כוח יותר זמין תשפר יחסי העברה, רוצה עבירות טובה יותר, תנעל דיפ', רוצה גובה ויכולת שיכוך, תשפר מתלים, רוצה לפרפר ביציאה מרמזור? תחליף אוטו!!!
1600 זה לא חוקי בסמוראי, איך שלא תסובב את זה, אפילו אם רשמת את זה ברישיון בקומבינה כזו או אחרת.
בהצלחה.

סמו-87
20-02-12, 23:27
4.16 היחסים נעול 235 100% מוגבה . ובקרב נעילה והחלפת קפיצים ושרונקל , אבל אני גם כן כמו הצב לאט לאט כי הג'פים זה מכונת זמן שלא עוצרת ותמיד תרצה עוד יותר .

-->