צפייה בגרסה מלאה : כנראה שלא הייתי צריך להתעסק עם ההגבהה
או - איך יוצאים מהבלגן הזה?
הרכב הוא גרנד 2003. היה מוגבה 4" של איירון רוק.
זה התחיל מזה שרצינו לצאת לטיול של עבירות ובגלל שהוא היה נראה לי קרוב מדי לקרקע אז ביקשתי מאייל (eysham) את הספייסרים שישבו לו במחסן כדי להרחיק את הרכב ולו במעט מהסלעים. כולה 0.75 אינץ..
התקנתי את זה בלילה שלפני הטיול ואפילו לא הספקתי לבדוק את התקינות של זה וכבר יצאתי לדרום. בכביש 6 כבר הבנתי את גודל הטעות בכך שהרכב החליף נתיבים על דעת עצמו.. האוטו הפך לספינה וכל נגיעה של 0.1 מילימטר בהגה היתה כמעט שולחת אותו לנתיב השני.
הטיול הסתיים ואני הייתי נחוש בדעתי להעיף את הספייסרים אבל חולשה של הרגע וכמה טיפים מחברים שאמרו לי שאולי כדאי לחשוב כבר על זרועות רדיוס ארוכות יותר. ואם כבר ארוכות אז מתכווננות. ואם כבר מתכווננות אז עם Heim Joint. כי הבטיחות מעל לכל!
אז הבאתי והתקנתי. וגם אז זה עשיתי באישון לילה ונסיעת המבחן היתה ברחוב שלי על 30 קמ"ש.. היה נראה תקין.
למחרת טלפון מבעלת הרכב (זוגתי) - "עוד פעם התעסקת עם האוטו?, הוא נשמע כמו טרקטור" . אז חשבתי שכנראה זוית הקמבר גדולה מדי (בעקבות הארכת הזרועות) והדרייב שאפט מווברץ, אז כדאי שכבר נביא קיט הנמכת טרנספר כי חבל להוריד עכשיו זרועות + ספייסרים.
אז הבאתי והתקנתי. הפעם בשעות הבוקר. ויצאנו לטייל. אממה עד מהרה הבנו (זוגתי ושני הילדים) שכנראה אבא התעסק שוב עם האוטו כי יש רעש ממש מוזר מלמטה וכבר הרבה יותר עדיף הרעש של הטרקטור שהיה. מסתבר שהמנכת הטרנספר גרמה למגן טרנספר להעניק הגנה ממש מקרוב לטנספר ואלה כל הזמן נגעו אחד בשני והעבירו את כל רעידות המנוע (דיזל להזכירם) היישר לעמוד השדרה ולאוזניים.
אז הורדתי את המגן.. בלילה, עם פנס ראש. שוב נסיעת מבחן ברחוב. נראה תקין.
ומה עכשיו? לאלתר הנמכה למגן או שעשיתי משהו לא טוב?
כי לא זכור לי שמישהו אחר נתקל בבעיה כזאת לאחר הנמכת הטרנספר.
אודה לעצתכם.
קובי
שלום קובי,
אמנם אין לי ידע ורקע בגיפ המדובר, אך היתי מציע לך לפנות לסדנאת שיפורים מקצועית בכדי שיוכלו לבדוק את כל הפירוקים וההרכבות שעשית ולאחר מכן לפנות למכון פרונט מקצועי בכדי שיבדוק את זוויות הרכב.
מה הנמכת בדיוק? את הגשר גיר או את הכאילו מגן שמחובר לחלקו האחורי?
אם הבנתי נכון את הגשר גיר כבר כבר הנמכת ועכשיו נשאר להנמיך את המגן בכדי שלא יגע בטרנספר.
הנמכת הטרנספר הנמיכה גם את המגן.
יתכן שבמהלך העבודה לחצת או מעכת את המגן במרכז ולכן עתה נוגע בטרנספר
קח פטיש גדול תעקם חזרה את המגן (בקטנה)
תרכיב על הרכב
במידה ועדיין מעביר ויברציות גש לפחח יש להם פטיש משיכה ( מן וו עם משקולת ) שניתן בכמה מכות למשוך את המגן כאשר הוא מורכב ולהרחיקו מן הטרנספר
למעשה זה ביצוע עדיף מאשר פטיש גדול כאשר המגן לא מורכב.
או - איך יוצאים מהבלגן הזה?
הרכב הוא גרנד 2003. היה מוגבה 4" של איירון רוק.
זה התחיל מזה שרצינו לצאת לטיול של עבירות ובגלל שהוא היה נראה לי קרוב מדי לקרקע אז ביקשתי מאייל (eysham) את הספייסרים שישבו לו במחסן כדי להרחיק את הרכב ולו במעט מהסלעים. כולה 0.75 אינץ..
התקנתי את זה בלילה שלפני הטיול ואפילו לא הספקתי לבדוק את התקינות של זה וכבר יצאתי לדרום. בכביש 6 כבר הבנתי את גודל הטעות בכך שהרכב החליף נתיבים על דעת עצמו.. האוטו הפך לספינה וכל נגיעה של 0.1 מילימטר בהגה היתה כמעט שולחת אותו לנתיב השני.
הטיול הסתיים ואני הייתי נחוש בדעתי להעיף את הספייסרים אבל חולשה של הרגע וכמה טיפים מחברים שאמרו לי שאולי כדאי לחשוב כבר על זרועות רדיוס ארוכות יותר. ואם כבר ארוכות אז מתכווננות. ואם כבר מתכווננות אז עם Heim Joint. כי הבטיחות מעל לכל!
אז הבאתי והתקנתי. וגם אז זה עשיתי באישון לילה ונסיעת המבחן היתה ברחוב שלי על 30 קמ"ש.. היה נראה תקין.
למחרת טלפון מבעלת הרכב (זוגתי) - "עוד פעם התעסקת עם האוטו?, הוא נשמע כמו טרקטור" . אז חשבתי שכנראה זוית הקמבר גדולה מדי (בעקבות הארכת הזרועות) והדרייב שאפט מווברץ, אז כדאי שכבר נביא קיט הנמכת טרנספר כי חבל להוריד עכשיו זרועות + ספייסרים.
אז הבאתי והתקנתי. הפעם בשעות הבוקר. ויצאנו לטייל. אממה עד מהרה הבנו (זוגתי ושני הילדים) שכנראה אבא התעסק שוב עם האוטו כי יש רעש ממש מוזר מלמטה וכבר הרבה יותר עדיף הרעש של הטרקטור שהיה. מסתבר שהמנכת הטרנספר גרמה למגן טרנספר להעניק הגנה ממש מקרוב לטנספר ואלה כל הזמן נגעו אחד בשני והעבירו את כל רעידות המנוע (דיזל להזכירם) היישר לעמוד השדרה ולאוזניים.
אז הורדתי את המגן.. בלילה, עם פנס ראש. שוב נסיעת מבחן ברחוב. נראה תקין.
ומה עכשיו? לאלתר הנמכה למגן או שעשיתי משהו לא טוב?
כי לא זכור לי שמישהו אחר נתקל בבעיה כזאת לאחר הנמכת הטרנספר.
אודה לעצתכם.
קובי
סליחה? HAIM JOINT? לזרועות רדיוס ?
מה רע ב Johnny Joint (http://www.currieenterprises.com/cestore/johnnyjoints.aspx) ?
ממליץ לך לראות, ובמיוחד להקשיב, לסרטון ...
עכשו, אתה אלוף ב חשבונאות ואקסל. תגיד לי כמה עלה לך "התענוג", של להתעסק, וכמה היה שווה לך הסיכון שחו"ח היה קורה משהו בכביש 6 במהירות סבירה של 90 קמ"ש, כשסטיה קלה הייתה מדביקה אותך לגלגל של משאית.
לא יודע, אולי אני ה"לא בסדר" פה, אבל, במבחן התוצאה, נראה לי שרכישה של קיט מסודר, חוסכת, המון זמן, בעיות, התעסקות וסיכון של היקרים לנו. וגם כסף. . .
אבל, זו רק דעתי ...
יוסי,לפני שכתבת את התגובה חשבת במה אתה תורם לפתרון או עוזר לקובי לצאת מהצרה?
או שלחטט עם סכין בפצע זה יותר קל?
יוסי, קצת הכעיסה אותי התגובה שלך אז אני מתנצל מראש על שלי:
העובדות:
1.בפעם האחרונה שבדקתי מצאתי על הרכב שלי קיט מסודר של איירון רוק 4" ל WJ. זה אומנם לא קלייטון לונג ארם המפורסם אבל נחשב לקיט..
2.בתור אלוף חשבונאות ואקסל (איך הגעת לזה?) אני אומר לך כמה עלה לי התענוג:
193$ לזרועות מתכווננות. עד הבית. ועוד 64 שקל לבוקסות להנמיך את הטרנספר. 0 שקלים עבודה. זה הכל.
3.לא כולם שופכים 200 אלף שקל על שיפורים לאוטו (ואל תנסה לספר לנו משהו אחר, אני בטוח שאפילו אתה הפסקת לעקוב אחרי שעברת את ה 150 אלף).
מעולם לא הטפתי לך על זה אבל אתה מנצל כל במה אפשרית לומר לאנשים למה במקום להחליף בורג באוטו כדאי להם לרכוש קיט ברגים מתכווננים מטיטניום עם אומים מזהב. יכול להיות שזה יותר טוב, אבל מה שמתאים לך לא מתאים לכולם. גם מבחינה פיננסית וגם מבחינת השדרוג עצמו.
אני לא רוצה לונג ארם. אני גם לא רוצה צמיגים רחבים, וגם לא צמיגי שטח. למעשה אני רוצה לשמור על כל יכולות הכביש של האוטו, והבטיחות שלו, כי זה הרכב המשפחתי. אבל אני גם רוצה לטייל בשטח ומנסה כל הזמן לאזן בין השניים.
4.אתה מדבר איתי על בטיחות וסיכון - אבל אתה זה שנוסע על אוטו שכל קשר בינו לבין משהו סטנדרטי או בטיחותי מקרי בהחלט. וזה שאתה עושה את הכל במוסך מסודר לא הופך את זה לבטיחותי.
5.ולגבי חסכון בכסף, זמן או התעסקות עם השיפורים - אז כסף כבר הוכחתי בסעיף 2, לגבי זמן - אין ספק שלשלוח למוסך שיעשה את העבודה יקח פחות זמן. אבל לי אין פבילגיה לשים את הרכב במוסך - אני צריך אותו כל יום. מה גם שאני נהנה (בינתיים) לשפר בעצמי וחושב שאת העבודה הטובה ביותר בתיקון ושיפור הרכב אני עושה ולא מוסך, מה לעשות - כשזה שלך אתה מקדיש יותר זמן ותשומת לב.
ולגבי התעסקות - אתה לא כיוונת שוב ושוב את הסטאפים שהרכבת? הרכב שלך במשך שנתיים ישב כל ימות השבוע במוסך. מה לעשות - יש התקנות, ובמיוחד שיפורים שמצריכים כיוונים נוספים לאחר התקנתם ואין דרך אחרת.
מקווה שתקח את זה ברוח טובה,
קובי
יוסי, קצת הכעיסה אותי התגובה שלך אז אני מתנצל מראש על שלי:
העובדות:
1.בפעם האחרונה שבדקתי מצאתי על הרכב שלי קיט מסודר של איירון רוק 4" ל WJ. זה אומנם לא קלייטון לונג ארם המפורסם אבל נחשב לקיט..
2.בתור אלוף חשבונאות ואקסל (איך הגעת לזה?) אני אומר לך כמה עלה לי התענוג:
193$ לזרועות מתכווננות. עד הבית. ועוד 64 שקל לבוקסות להנמיך את הטרנספר. 0 שקלים עבודה. זה הכל.
3.לא כולם שופכים 200 אלף שקל על שיפורים לאוטו (ואל תנסה לספר לנו משהו אחר, אני בטוח שאפילו אתה הפסקת לעקוב אחרי שעברת את ה 150 אלף).
מעולם לא הטפתי לך על זה אבל אתה מנצל כל במה אפשרית לומר לאנשים למה במקום להחליף בורג באוטו כדאי להם לרכוש קיט ברגים מתכווננים מטיטניום עם אומים מזהב. יכול להיות שזה יותר טוב, אבל מה שמתאים לך לא מתאים לכולם. גם מבחינה פיננסית וגם מבחינת השדרוג עצמו.
אני לא רוצה לונג ארם. אני גם לא רוצה צמיגים רחבים, וגם לא צמיגי שטח. למעשה אני רוצה לשמור על כל יכולות הכביש של האוטו, והבטיחות שלו, כי זה הרכב המשפחתי. אבל אני גם רוצה לטייל בשטח ומנסה כל הזמן לאזן בין השניים.
4.אתה מדבר איתי על בטיחות וסיכון - אבל אתה זה שנוסע על אוטו שכל קשר בינו לבין משהו סטנדרטי או בטיחותי מקרי בהחלט. וזה שאתה עושה את הכל במוסך מסודר לא הופך את זה לבטיחותי.
5.ולגבי חסכון בכסף, זמן או התעסקות עם השיפורים - אז כסף כבר הוכחתי בסעיף 2, לגבי זמן - אין ספק שלשלוח למוסך שיעשה את העבודה יקח פחות זמן. אבל לי אין פבילגיה לשים את הרכב במוסך - אני צריך אותו כל יום. מה גם שאני נהנה (בינתיים) לשפר בעצמי וחושב שאת העבודה הטובה ביותר בתיקון ושיפור הרכב אני עושה ולא מוסך, מה לעשות - כשזה שלך אתה מקדיש יותר זמן ותשומת לב.
ולגבי התעסקות - אתה לא כיוונת שוב ושוב את הסטאפים שהרכבת? הרכב שלך במשך שנתיים ישב כל ימות השבוע במוסך. מה לעשות - יש התקנות, ובמיוחד שיפורים שמצריכים כיוונים נוספים לאחר התקנתם ואין דרך אחרת.
מקווה שתקח את זה ברוח טובה,
קובי
להודות על האמת, התגובה שלך [ למרות היותה צפויה ] מתקבלת, כמו תמיד ברוח טובה. ורק כך.
אם ונשמעתי מתנשא, אני לוקח את הדברים חזרה.
מצד שני,
את כל הנתונים, לתגובה שלי, לקחתי ממה שאתה תיארת, ומשם בלבד.
ואת הערותי אני כותב על סמך הנסיון המועט והלא רציני / אחראי שלי.
תראה, ואני מתייחס לסעיף 4 שלך בלבד, אין קשר בין סטנדרטי לבין בטיחותי. וברגע שהתחלת במרוץ השינויים, לפחות תעשה את זה נכון...
וזה שהרכב שלי קרוב או רחוק מהסטנדרט לא קשור לרמת הבטיחות שלו. ולהזכירך, לא אני כתבתי "התקנתי את זה בלילה שלפני הטיול ואפילו לא הספקתי לבדוק את התקינות של זה וכבר יצאתי לדרום. בכביש 6 כבר הבנתי את גודל הטעות בכך שהרכב החליף נתיבים על דעת עצמו.. ", ולא אני כתבתי :"האוטו הפך לספינה וכל נגיעה של 0.1 מילימטר בהגה היתה כמעט שולחת אותו לנתיב השני."
את זה אתה העדת על עבודתך.
אז אני באמת מתנצל, אם תגובתי פגעה בך, ואם נשמע מלשון "אמרתי לך ..." , באמת שלא זו הכוונה. אבל אתה "הרמת להנחתה"....
ודבר אחרון, שנוגע גם לתכנון שלי וגם לאיכותו של מי שביצע את העבודה:
כל שינוי ותוספת שבצעתי לאחר ההתקנה של הקיט, הייתה בונוס, ו / או שיפור שהחלטתי לבצע. ולא מתוך כך שהיה צורך לתקן משהו, בוודאי שלא ברמת הבטיחות. אני יכול לספור על אצבע אחת, אולי שתיים את השינויים שנעשו עקב תיכנון לקוי, או ביצוע כושל.
ואגב, אני עדיין מבצע, שינויים, אבל הם מתוך רצון / בחירה ולא מתוך זה שהאוטו הפך לספינה ... או בגלל שיצאתי לנסיעה מהצפון ועד לדרום, ללא ביצוע כיוון פרונט למשל, שבהחלט היה מתריע בפניך על האמור לקרות.
ולנקודה שמטרידה אותך הכי הרבה, אזי אתה יכול להיות רגוע, אני מעולם לא ספרתי, כמה נכנס באדום הזה. גם לא כשהשקעתי רק את ה 3000$ הראשונים שעולה [ בארה"ב ] קיט של קלייטון, ככה אני. דפוק, נוסע על רכב הכי לא סטנדרתי, אבל הכי בטוח, ולא סופר כמה זה עולה... פשוט מפחד לחשוב כמה יעלה לי חוסר הבטיחות. הנוסעים שלי יקרים מדי בשביל זה...
ואגב בטיחותי, אני לא מכיר מי שבודק ומשקיע בבטיחות הרכב כמוני. גם לא בהשוואה לרמת הנסועה. תראה לי עוד אחד שנוסע את הנסועה השנתית שלי על גרנד, גם אם מחשבים את השנתיים שהאוטו עמד במוסך כדבריך [ נתון מופרך, כמובן ..]
שיהיה רק טוב, וסע בזהירות.
יוסי,לפני שכתבת את התגובה חשבת במה אתה תורם לפתרון או עוזר לקובי לצאת מהצרה?
או שלחטט עם סכין בפצע זה יותר קל?
יובל,
אני לא נהנה לחטט. מצד שני, אני חושב שלאור מה שקובי תיאר, אני לא אקח אחריות על ייעוץ בפורום[ ויהא "לא מחייב " ככל שיהיה ] ואני מציע גם לאחרים שלא לעשות זאת.
מה לעשות לכל אחד מאיתנו הגדרה אחרת, למושגים שונים. אני באופן אישי רואה בייעוץ כזה, מעל דפי הפורום, בלי להכיר ולראות את הפרטים במו עיניהם, מידה מסויימת של חוסר אחריות. יש שרואים זאת אחרת. קטונתי.
אני יכול רק להמליץ על הדברים שאני מאמין בהם. ואני באמת מאמין שאם רכבך משייט, בצורה מסוכנת, עליך להכנס לבעל מקצוע רציני שייעץ לך. בדיוק כפי שהיית הולך לרופא לאחר דקירות בחזה חו"ח ... ולא היית הולך לקבל מסז' בגב . וכך גם אני נוהג. והנה קובי מלין על כך ...
סעו בזהירות, מזג האוויר מדהים לטיולים .
boaz avrahami
26-02-12, 12:35
קובי,
אני אספר על הנסיון שלי עם איירון.
אולי תוכל ללמוד מזה משהו.
הזמנתי מהם קיט 3.5 כולל בולמים של בילשטיין.
עשיתי הזמנה בטלפון ושאלתי במפורש אם הקיט כולל הכול ולא יהיו הפתעות.
קיבלתי תשובה חיובית והתקדמתי.
הגיע קיט מאוד איכותי אבל עם הוראות התקנה לא ברורות לחלוטין וגם בדיעבד התגלה כחסר באביזרים.
הכוונה שאירון בכלל לא כללו אותם בקיט.
היה חסר אצלי גובלי מהלך מתלה וחמור מכך, ברקט לפנהרד אחורי.
הברקט הוא כל כך אלמנטרי כך שבלעדיו לא ניתן היה להזיז את הרכב.
דיברתי איתם וקיבלתי תשובות מגומגמות.
בסוף קניתי ברקט של רוביקון בארץ וגובלים יצרתי אצל עידו לוריה.
יוסי... מעבר להכל... למה צבע כזה מזעזע?? (והפעם אני לא מתכוון לאדום)
יוסי... מעבר להכל... למה צבע כזה מזעזע?? (והפעם אני לא מתכוון לאדום)
בכלל הכל באשמתך ... מי מייצר אוקולון בגובה 0.75 ?
:)
בכוונה לא צבעתי [ את האותיות ] באדום. יש גבול לכל תעלול ...
יווו!! איזה ריגשיי!!!
מכולם.
ככה לומדים!
מנסיון שלך ומנסיון של אחרים ומעצות חינוכיות ומעקיצות סרקסטיות - אפשר לחשוב איזו קיצוניות היתה פה...
תגידו תודה שלכם יש את הכל על המדף - רק לבחור ולהרכיב.
קובי.
נראה שאת כל היתר פתרת (הגה, דרייב שאפט וכו') ללא נפגעים ולמדת וצברת נסיון לשיפור/שינויי הבא - אני לא רואה בכך שום בעייה. ככה לומדים.
אני היית הולך על LONG ARM, כדבר הבא. נראה לי גם יותר בטיחותי, אם כבר מדברים על זה, מאשר הזויות שיוצרות הזרועות הקצרות.
לגבי המגן.
אני מסכים עם קודמי - קוסמטי בלבד. שום דבר שקצת אלימות (מאוזנת וכינוחית, כמובן) לא תפתור.
אני, לפני שהייתי מוציא כספים על "בעל מקצוע" (עם כל הכבוד) שיפתור לי את הבעייה (של כובד כיס), הייתי נשכב פרקדן (אחר כבוד) מתחת לאוטו, עם מברג גדול, ומנסה לאתר ולהשקיט בלחץ עם המברג, את הנקודה הרועשת/מתחככת/רועדת ונותן כיפוף לצד הנגדי. אתה יכול להשתמש בגיר/טרנספר כמנוף ללחיצת המברג (או לומיק, אם יש), ללא חשש לגרימת נזק.
אני מהמר על פתרון מיידי וזול - אח"כ תמיד אפשר ללכת לחבר/מכר שמבין יותר ולנסות ביחד ובסוף ניתן לפנות לבעל המקצוע (שבטח יעשה אותו הדבר..).
יוסי.
שמת לב למחירים של המחברים האלה?
אני, מזמן הייתי שם בפנהרדים אבל הנבלות האלה לא מייצרים שום דבר במידות של הריינג' - יש לכם מזל. אמרתי כבר?
בכלל הכל באשמתך ... מי מייצר אוקולון בגובה 0.75 ?
:)
בכוונה לא צבעתי [ את האותיות ] באדום. יש גבול לכל תעלול ...
חבר שלך: http://www.kevinsoffroad.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=19_39&products_id=143
קובי
עזוב שטויות רק תראה שהוא מוכן לטיול המתוכנן!
אייל היה טוב לראות אותך השבת...אני מקווה שעד הטיול הבא אני כבר יהיה עם הצמיגים הנכונים.
יווו!! איזה ריגשיי!!!
מכולם.
ככה לומדים!
מנסיון שלך ומנסיון של אחרים ומעצות חינוכיות ומעקיצות סרקסטיות - אפשר לחשוב איזו קיצוניות היתה פה...
תגידו תודה שלכם יש את הכל על המדף - רק לבחור ולהרכיב.
קובי.
נראה שאת כל היתר פתרת (הגה, דרייב שאפט וכו') ללא נפגעים ולמדת וצברת נסיון לשיפור/שינויי הבא - אני לא רואה בכך שום בעייה. ככה לומדים.
אני היית הולך על LONG ARM, כדבר הבא. נראה לי גם יותר בטיחותי, אם כבר מדברים על זה, מאשר הזויות שיוצרות הזרועות הקצרות.
לגבי המגן.
אני מסכים עם קודמי - קוסמטי בלבד. שום דבר שקצת אלימות (מאוזנת וכינוחית, כמובן) לא תפתור.
אני, לפני שהייתי מוציא כספים על "בעל מקצוע" (עם כל הכבוד) שיפתור לי את הבעייה (של כובד כיס), הייתי נשכב פרקדן (אחר כבוד) מתחת לאוטו, עם מברג גדול, ומנסה לאתר ולהשקיט בלחץ עם המברג, את הנקודה הרועשת/מתחככת/רועדת ונותן כיפוף לצד הנגדי. אתה יכול להשתמש בגיר/טרנספר כמנוף ללחיצת המברג (או לומיק, אם יש), ללא חשש לגרימת נזק.
אני מהמר על פתרון מיידי וזול - אח"כ תמיד אפשר ללכת לחבר/מכר שמבין יותר ולנסות ביחד ובסוף ניתן לפנות לבעל המקצוע (שבטח יעשה אותו הדבר..).
יוסי.
שמת לב למחירים של המחברים האלה?
אני, מזמן הייתי שם בפנהרדים אבל הנבלות האלה לא מייצרים שום דבר במידות של הריינג' - יש לכם מזל. אמרתי כבר?
איזה מידה אתה צריך לפנהרד ? אצלך ?!
ברנרד, אתה פה יותר מדי זמן... בסוף תעבור לצד הנכון של ההגה ... אנחנו מתחילים להתרגל לנוכחותך המעודדת...
איזה מידה אתה צריך לפנהרד ? אצלך ?! כבר בדקתי איתם, לפני המון זמן. מידות הבורג בכדור, קטנות מידי.
ברנרד, אתה פה יותר מדי זמן... בסוף תעבור לצד הנכון של ההגה ... אנחנו מתחילים להתרגל לנוכחותך המעודדת...
לומדים כל הזמן.
ואיפה לומדים, אם לא מאיפה שיש בעיות...:rolleyes:
הכל, כדי שנהיה מוכנים לעזור לחבר שקנה - שלא יצטרך.
...
כבר בדקתי איתם, לפני המון זמן. מידות הבורג בכדור, קטנות מידי.
חבל.
האמת שכשקיבלתי את הקיט, נבהלתי נורא מזה שהכדור יושב בתוך תותב פלסטי / גומי והייתי בטוח שזה לא ישרוד. לכן הזמנתי את כל חלקי הפנים, לכל צרה שלא תבוא. ניתן לרכוש כל חלק בניפרד. תותב, כדור שייבה, טבעת קפיץ וכו'.
מאז כבר עוד מעט 4 שנים ולא היה בזה צורך ומקווה שגם לא יהיה ...
אני רואה שאתה כבר שולט בעריכת הצבעים ...:)
חבל. אכן. זה מצער שעושים הכל ל-JEEP (משום שהכל צריך לשפר אצלכם) והבעייה היא שהכל קטן אצלכם. הברגים, אני מתכוון :cool:
האמת שכשקיבלתי את הקיט, נבהלתי נורא מזה שהכדור יושב בתוך תותב פלסטי / גומי והייתי בטוח שזה לא ישרוד. לכן הזמנתי את כל חלקי הפנים, לכל צרה שלא תבוא. ניתן לרכוש כל חלק בניפרד. תותב, כדור שייבה, טבעת קפיץ וכו'.
אני יודע. נראה מאוד איכותי.
מאז כבר עוד מעט 4 שנים ולא היה בזה צורך ומקווה שגם לא יהיה ...
אני רואה שאתה כבר שולט בעריכת הצבעים ...:) כן. תודה. לא יודע איך פיספסתי את זה. וניסתי כמה פעמים.
אני (עדיין) רוצה להחליף את המחברים בפנהארדים שלי. כפשרה, בניתי פנהרדים עם מיסבי קצה (HEIM) בצד אחד ומחבר של בולמי זעזועים של בילשטיין, עם פוליאורטן בקצה האחר.
הבעייה עם מייסבי הקצה, שהם נשחקים ו"דופקים" עם הזמן.
רציתי גם להחליף את המחברים במוטות הרדיוס האחוריים לכאלה.
בזמנו החברה ב-CURRIE (וגם ברוביקון אקספרס ועוד איזו חברה, שמייצרים מוצרים דומים, פחות או יותר) אמרו שמוכנים לייצר לי במיוחד, לפי מידות הברגים שלי - מינימום 100 חתיכות http://www.jeepolog.com/images/smilies/frown.png
ברור לי שאין 50 בעלי ריינג',משוגעים מספיק וירדתי מזה.
קובי
עזוב שטויות רק תראה שהוא מוכן לטיול המתוכנן!
אייל היה טוב לראות אותך השבת...אני מקווה שעד הטיול הבא אני כבר יהיה עם הצמיגים הנכונים.
אהה, אז זה הטיול שהפסדתי?
איל, ראיתי המסרון רק ב- ה14:00 :(
אייל
אהה, אז זה הטיול שהפסדתי?
איל, ראיתי המסרון רק ב- ה14:00 :(
אייל
לא. הוא מתכוון לטיול אחר שעוד לא יהיה.
בטיול שהפסדת את אורי פגשתי חצי בטעות... ארץ קטנה...
איל
וואו מה ניהיה פה
חברה זה יצא מפרופורציות
בקיצור קובי בחזרה לבעייתך
במחשבה שנייה למה אתה צריך הנמכה לטרנספר זה לא נחוץ אצלך בגלל הדאבל קרדון בדרייב שאפט
בקיצור
למה להגביהה אם אתה מוריד טרנספר זה לא משפיע במקרה שלך ואתה בשקט יכול להוריד את הבוקסות הנ"ל
צביקה
אני (עדיין) רוצה להחליף את המחברים בפנהארדים שלי.
בשביל חבר אהה..
בקיצר, תגיע למפגש השבט הבא..
בשביל חבר אהה..
בקיצר, תגיע למפגש השבט הבא..
פוחד.
להסתתר מאחורי המקלדת ולעקוץ - זה דבר אחד.
להתייצב מול ההמון המקנא ותאב הנקמה - זה דבר אחר לגמרי.
חוץ מזה, אין לי כוח לשאלות בסגנון "מוכר?" ו"כמה אתה רוצה עליו?" וכו'...
בשביל חבר אהה..
בקיצר, תגיע למפגש השבט הבא..
הוא עוד יבוא עם ריינג' גרנד או גרנד ריינג' ... מתוצרת JeepRover ...
פוחד.
חוץ מזה, אין לי כוח לשאלות בסגנון "מוכר?" ו"כמה אתה רוצה עליו?" וכו'...
מזה אל תדאג, דווקא אצלנו הכי בטוח מהבחינה הזאת ...
מקס' ישאלו מתי הוספת שמן בפעם האחרונה, ולמה הכתם מתחת לאוטו נוסע יחד איתך ... :)
נראה לי יותר שבדרך הוא כבר יקרא לנו לבוא לגרור אותו...אבל סה"כ חבורה נחמדה...שאלות על אם אתה מוכר לא תקבל.
הוא עוד יבוא עם ריינג' גרנד או גרנד ריינג' ... מתוצרת JeepRover ...
שיבוא עם מה שהוא רוצה, ובלבד שלא יהיה בצבע אדום ... לא ככה יוסי?
5608656087
שיבוא עם מה שהוא רוצה, ובלבד שלא יהיה בצבע אדום ... לא ככה יוסי?
למה ? מה רע בכזה ?
אפילו ריינג' באדום נראה יותר טוב ...
5608656087
למה ? מה רע בכזה ?
אפילו ריינג' באדום נראה יותר טוב ...
JUST FOR THE RECORD...
אני מבקש לשמור על רמה ראויה של דיון.
ריינג' ספורט, הוא לא, אני חוזר, לא ריינג' רובר אמיתי!!
הוא LR3 בלבוש מצועצע, לכל מיני יאפים, שלא אוהבים את הקייאן.
הוא גם נראה מגעיל - אין לו קלאאסס..
ולא משנה באיזה צבע יצבעו אותו.
מתעלק על השרשור
הרכבתי שני ספיסרים מאחור של 10 מ"מ (הצהובים של OME) על קפיצי 3" של IRO.
מאותו רגע יש חריקות מאחור בכל עליה על במפר וכדומה, ממש כמו רעשי מיטת קפיצים של סטודנטים וסטודנטיות שעובדת שעות נוספות , כזה - אי (גבוה) אה (נמוך).
לפני כן היה שקט. מישהוא מכיר את זה?
יכול להיות שהחיכוך של האוקולון של OME עם הקפיץ יוצר את רעש הנדנוד המרגיז הזה?
פתרון? אולי גירוז ע"ב סיליקון?
תודה
אבשלום
אבשלום,
אני לא זוכר בדיוק מה הסט-אפ שלך, זרועות מקוריות? ספייסר מאחורה ב-A-ARM?
1. תנסה לשחרר מעט את כל הברגים של הזרועות ולחזק חזרה כשהרכב עומד על הגלגלים.
יכול להיות שאם הם מחוזקים יש לך WARP בתותבים שכבר עובדים על הקצה של יכולת הפיתול שלהם.
פתיחה וסגירה תאפס אותם לפי הגובה החדש של הג'יפ.
2. אם אין לך ספייסר A, גם התותבים שם שעובדים בניצב (טמטום) סובלים.
איל
חיובי, זרועות מקוריות וספייסר בזרוע A.
יכול להיות ש 10 מ"מ הרגיזו את הגומיות של התותבים שהם חורקים ככה? אנסה על כל הזרועות ואדווח אם עזר.
מה זה WARP?
תודה.
WARP זו מילה יפה לעיקום או פיתול של התותב סביב עצמו.
כלומר, במקום שהגומי יהיה רפוי בזמן שהרכב עומר גל הגלגלים ויתעוות רק בזמן פתיחת וסגירת מתלה, הוא כל הזמן מפותל.
גם גומר עליו וגם יכול לעשות רעש.
איל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.