moriseven
04-02-05, 14:33
בזמן האחרון קורה לי הרבה שידית של הטרנספר לא נכנסת כמו שצריך או בכלל לא (מניוטרל ל2H) אם היא כבר נכנסת אז זה בכוח או בתיאום ביחד עם ההנעה (דוחף אותה איך שאני מניע)
היום לדוגמה היא לא נתפסה במקום שלה וקפצה חזרה לניוטרל בסוף שהיא כבר נכנסה בכל נגיעה על דוושת הגז נשמע כאילו עוד שנייה היא קופצת וגם בהאצה ממהמקום היא רועדת ומשמיעה רעשים.
צריך את עזרכתכם בכיוון של מה יכולה להיות הבעייה?
נ.ב. לפני כמה ימים שאלתי כאן איך מכוונים את הגיר? דרך אגב תודה לכל העוזרים. בסוף התברר שהכבל של דוושת הגז לא היה מתוח ולכן גם הכבל של הגיר שמחובר ביחד עם הגז לקרבורטור לא היה מתוח. בקיצור סודר וטופל מה שהתברר שמאז שקניתי את הרכב הדוושה לא הייתה מתוחה ופתאום אני מרגיש ממש את הכוח של המנוע אבל מאז שטופלה הבעייה נוצרה הבעייה החדשה האם יש קשר? האם זה בגלל הכוח ואם כן מה הפתרון (חיזוקים וכדומה)?
היום לדוגמה היא לא נתפסה במקום שלה וקפצה חזרה לניוטרל בסוף שהיא כבר נכנסה בכל נגיעה על דוושת הגז נשמע כאילו עוד שנייה היא קופצת וגם בהאצה ממהמקום היא רועדת ומשמיעה רעשים.
צריך את עזרכתכם בכיוון של מה יכולה להיות הבעייה?
נ.ב. לפני כמה ימים שאלתי כאן איך מכוונים את הגיר? דרך אגב תודה לכל העוזרים. בסוף התברר שהכבל של דוושת הגז לא היה מתוח ולכן גם הכבל של הגיר שמחובר ביחד עם הגז לקרבורטור לא היה מתוח. בקיצור סודר וטופל מה שהתברר שמאז שקניתי את הרכב הדוושה לא הייתה מתוחה ופתאום אני מרגיש ממש את הכוח של המנוע אבל מאז שטופלה הבעייה נוצרה הבעייה החדשה האם יש קשר? האם זה בגלל הכוח ואם כן מה הפתרון (חיזוקים וכדומה)?