רוכברודאו
12-03-12, 21:51
אתמול בעת הרכבת קיט הגבהה שמנו לב שהלך הבושינג (צד נהג) של זרוע A (גרנד 2004 דיזל WJ). זו הזרוע A העליונה שמתחברת לסרן האחורי.
120 ש"ח אצל ינוביץ ויש בושינג חדש. הבורג של הבושינג הגמור פורק בקלות יחסית וגם צד שני ע"מ לשחרר את הזרוע. ברם לא רוצה לצאת הכלב בן כלב. מלחמות,מברגים,לומים, WD בלי סוף. לא זזה רוורס.
יש למישהוא שמכיר רעיון איך מחלצים ת'בושנינג הארור?
וזה הזמן גם להגיד תודה לכל הח'ברה הקבועים של ה WJ שנתנו לי טיפים רבים אותם יישמתי אתמול בעת הרכבת הקיט (IRO 3"+בילשטיין 5100+מנתקים RC+פנהרד+מייצב היגוי+ספייסר לזרוע A (תודה נמרוד!). פרוייקט שלקח כחודשיים (איסוף מידע +המתנה לאונייה מהדוד סם) והסתיים בהצלחה אתמול (לקח 8 שעות..) בין השאר הודות להרבה ח'ברה טובים כאן שעזרו עם המון מידע (לפעמים לא פחות חשוב לדעת מה לא לעשות:).
מצ"ב תמונה מהבור היום..
אבשלום
120 ש"ח אצל ינוביץ ויש בושינג חדש. הבורג של הבושינג הגמור פורק בקלות יחסית וגם צד שני ע"מ לשחרר את הזרוע. ברם לא רוצה לצאת הכלב בן כלב. מלחמות,מברגים,לומים, WD בלי סוף. לא זזה רוורס.
יש למישהוא שמכיר רעיון איך מחלצים ת'בושנינג הארור?
וזה הזמן גם להגיד תודה לכל הח'ברה הקבועים של ה WJ שנתנו לי טיפים רבים אותם יישמתי אתמול בעת הרכבת הקיט (IRO 3"+בילשטיין 5100+מנתקים RC+פנהרד+מייצב היגוי+ספייסר לזרוע A (תודה נמרוד!). פרוייקט שלקח כחודשיים (איסוף מידע +המתנה לאונייה מהדוד סם) והסתיים בהצלחה אתמול (לקח 8 שעות..) בין השאר הודות להרבה ח'ברה טובים כאן שעזרו עם המון מידע (לפעמים לא פחות חשוב לדעת מה לא לעשות:).
מצ"ב תמונה מהבור היום..
אבשלום