PDA

צפייה בגרסה מלאה : חגורות לדיפנדר קצר 95



אפיז
27-03-12, 20:51
מישהו יודע מה התקנות לגבי דיפנדר קצר 95
במקור עם חגורות לנהג ונוסע .בספסלים האחוריים (ספסל צד ) אין מה עושים והאם חוקי לנוסעים ומאיזה גיל ?
יש ספסלי ספוג מקוריים אבל אין זכר לחגורות וכך עבר טסט תמיד

Tourist
27-03-12, 23:01
כשקניתי את ה-110 שלי, גם לי היו רק לנהג ולנוסע. היו חסרות לי 7 חגורות.... עבר ככה 16 שנה טסטים.

שאלתך היא האם אפשר להמשיך ללא חגורות או איפה מתקינים חגורות ?

אפיז
28-03-12, 00:45
אם אפשר
ואם יש בעייה עם החוק ?אן שמכוון שלא הייהבמקור לא חייב

Tourist
28-03-12, 10:14
אם אפשר
ואם יש בעייה עם החוק ?אן שמכוון שלא הייהבמקור לא חייב

לא מצאתי תשובה לשאלה הזו, ומאחר ובמילא הייתי צריך חגורות, התקנתי.
אם אתה צריך המלצה על מתקין בחיפה....

ishc
28-03-12, 16:51
פעם העליתי פה שרשור בנושא (מצטער לא מוצא אותו).
התשובה הייתה שאין תשובה, כנראה שהעניין נופל בין הכיסאות.
מצד אחד התקנה מחייבת כל רכב מעל 87 בחגורות מאחור, מצד שני כל הטנדרים שנסגרו בארץ והורשו לקחת נוסעים מאחור היו ללא חגורות, כנ״ל לגבי סופות ארוכות למשל.

דרור ברלי
28-03-12, 17:03
כל הכלים שהגיעו במקור עם ספסלים אחוריים שמותקנים לאורך, לא צוידו בחגורות מאחור. למה? ככה.
גם אצלי בסופה 95 ארוכה פתוחה זה כך, וככה גם עוברים טסט (כל שנה מרכיב את ספסלי האורך לכבוד הטסט). מעולם לא העירו על זה, כי "זה מקורי".
אני גם בספק לגבי מידת יעילותן של החגורות כשמדובר במושבים לאורך, שמלכתחילה אינם סידור בטיחותי במיוחד להסיע בני אדם, וזה בלשון המעטה...

הסבה למושב לרוחב זה כבר "שינוי מבנה" שצריך להירשם גם ברישיון (מספר נוסעים שמותר לרכב להסיע) עם כל המשתמע מכך - ביקור בעמדה מס' 1 שזה אומר שקילה, "הקטנת" ושינמוך הג'יפ לכבוד הבדיקה וכו' וכו'. סרט שלם... ( BEEN THERE DONE THAT . לפני כמה שנים בסופה הקודמת. זה סוג של טראומה ואתה ממש לא רוצה לעבור את זה).

כל מתקין מורשה של מושבים לרכב מסחרי (דיגום להסעות וכו') מוסמך גם להתקין לך חגורות. לאורך, לרוחב, מה שתרצה.
מצד שני, אל תתפלא אם אחר כך יכשילו אותך בטסט דווקא בגלל שטרחת והתקנת חגורות...

-->