PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: טיול שטח: מעלה אברהם וסכיני דימונה



אייל
29-03-12, 11:01
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2469-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%9B%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94

itayt
29-03-12, 12:04
איפה ההמשך ?? יש פה איזה כפתור לעבור לדף 2 ?!@#
כתבה נחמדה, סיום קצת מוזר....

moisofnik
29-03-12, 13:44
מעלה אברהם זה המכתש הגדול, לא הקטן....

דרור ברלי
29-03-12, 14:09
נכון.......... טעות, טועים. טעינו. קטן, גדול...
אף אחד לא חסין, במיוחד אחרי לילה של שתיה. תודה על ההערה. תוקן.

אייל
29-03-12, 14:46
גם הטיול הזה נגמר בפתאמיות...
חוץ מזה, זה הקטן - גדול יהיה, אנחנו תמיד שואפים לגדול, הלא כן.

כמו שכתב קודמי, טעות, תודה.

erezgur
29-03-12, 17:54
עדיין אני קורא על המכתש הקטן - אולי לא תיקנת בכל המקומות...

דרור ברלי
29-03-12, 18:16
אוף, המכתשים הקטנים האלה, מתחבאים בכל פינה... לא רואים אותם....:)

ד ו ר ו ן
29-03-12, 19:33
נראה שבכל זאת נתתם בוויסקי.

n_k
30-03-12, 11:40
Xj יפיפה!!

taylorh
30-03-12, 14:28
הפוך גוטה...הפוך....

הייתם נוסעים הפוך המסלול היה אתגרי יותר.

דרור הראל
31-03-12, 15:07
בכל הנוגע לנסיעה ב LOW במסלול ההמראה,פלוריאן לא אשם,אני הדרכתי אותו מההתחלה שבשטח נוסעים ב LOW בלבד.אם לא הייתי שם הוא היה משאיר לכם אבק,אם יש משהו שהגרמנים יודעים זה לנסוע מהר,שיפועי צד זה לא השטח שלהם

דרור הראל

אייל
31-03-12, 16:04
בכל הנוגע לנסיעה ב LOW במסלול ההמראה,פלוריאן לא אשם,אני הדרכתי אותו מההתחלה שבשטח נוסעים ב LOW בלבד.אם לא הייתי שם הוא היה משאיר לכם אבק,אם יש משהו שהגרמנים יודעים זה לנסוע מהר,שיפועי צד זה לא השטח שלהם

דרור הראל

תירוצים נשמעים יותר טוב בגרמנית...

דרור ברלי
31-03-12, 18:05
נראה שבכל זאת נתתם בוויסקי.


היה לך ספק?
עד שהתחיל הגשם, הבקבוקים כבר היו חצי ריקים. והדגש על בקבוקים. ברבים, לא ביחיד.

ד ו ר ו ן
31-03-12, 18:11
בכל הנוגע לנסיעה ב LOW במסלול ההמראה,פלוריאן לא אשם,אני הדרכתי אותו מההתחלה שבשטח נוסעים ב LOW בלבד

דרור הראל
בדיחות שואה אסור, אבל להסתלבט על הגוי שפעם ראשונה במדבר אפשר..
עם העבר המפואר שלו, לא מבין איך הוא אכל את השטות הזו.

ד ו ר ו ן
31-03-12, 18:17
בכל הנוגע ,אם יש משהו שהגרמנים יודעים זה לנסוע מהר,שיפועי צד זה לא השטח שלהם

דרור הראל
זה מזכיר לי תירוץ של טייס אחרי נחיתה מעאפנה במיוחד עם אנפה.. ״אני הרבה יותר מוצלח בטיסה״..
אם היית אומר שהוא שכח איך משתמשים בהילוכים היה נשמע יותר אמין.

(

דרור ברלי
31-03-12, 18:23
זה מזכיר לי תירוץ של טייס אחרי נחיתה מעאפנה במיוחד עם אנפה.. ״אני הרבה יותר מוצלח בטיסה״..
אם היית אומר שהוא שכח איך משתמשים בהילוכים היה נשמע יותר אמין.

(


לא יודע מה דרור אמר לו לגבי HIGH ו-LOW, אני כן זוכר שהוא ביקש מאיתנו - בעברית כמובן, כדי שפלוריאן לא יבין - לא להגזים איתו בעבירות ולא להכניס אותו למקומות שיבהילו אותו ושיהיה לו קשה לצאת מהם... וגם ציין שמבחינת הגרמני מקומות סטייל מעלה אברהם זה "אקסטרים רוק-קרולינג". נו שויין.

ד ו ר ו ן
31-03-12, 18:32
אתה מתכוון ״לא להכניס אותו למקומות שיפחידו אותו״ והוא לא ירצה לחזור לכאן פעם נוספת עם קבוצות..

דרור הראל
01-04-12, 22:47
הוא יחזור לכאן עם קבוצות בכל מקרה,הוא עדיין בארץ ונהנה בכל רגע. בגרמניה את מסלולי שטח יש רק כמה פארקים שבהם ניתן לנסוע בשטח שהאצגר הכי גדול בו זה עברויות בוץ,כל נושא טיפוסים שיפועים ומדרגותת שמור לתחרויות ראלי שמתקיימות במקומות אחרים באירופה,מטיילי השטח הגרמנים מרבים לטייל במדינות ערב ובמזרח אירופה ,הטיולים הם טיולי שטח ולא טיולי עבירות,כמו כן יש להבדיל בין רכב למסעות לבין רכב לעבירות ואני יודע שבארץ כל היילקס הופך לרוק קרולר וכל טוסון הוא כבר רכב מסעות. נגרמני ואני חושב שהוא איש יקר ועדיף לקרוא לו בשמו פלוריאן,מסתובב עם דיפנדר עם 150 ק"ג על הגג,בהחלט לט מצב נח למסלולי עבירות,ומאחר ואני מכיר את שותפי לטיול להנ"ל שהינם ידוןעים כזוללי סלעים ביקשתי מהם בעדינות "לא להבהיל לי את הבחור" כשבסופו של דבר הוכיח יכולת נהיגה מצויינת בשטח.למעט קטע המהירות בסוף שהינו באחריותי.

דרור הראל
01-04-12, 22:48
מתנצל על שגיאות ההקלדה,ככה זה כשאין במקלדת אותיות בעברית

ד ו ר ו ן
02-04-12, 00:17
דרור,
נהיית יקה.. קצת הומור.

אבל עכשיו ברצינות, הוא לא התייר הראשון שאומר שהמסלולים ה״סטנדרטיים״ שלנו נחשבים לקשים בתור מסלולי טיול ולא מסלולי עבירות.

-->