PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה קורה?



יורם-דרומי
29-03-12, 21:27
שימו לב לגלגל האחורי שמאלי - במהלך המתלה הוא פשוט נמצא מתחת לגחון של הג'יפ - ייתכן? מה גורם לזאת?

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=ABvEyKL0LC0

רוני תורג'מן
30-03-12, 01:23
היי יורם,

כפי שזה נראה נשבר לו משהו בצד שמאל ,כנראה הזרוע האחורית שמאלית תחתונה לכן כל הסרן זז קדימה,הבודי ממש ישב על הגלגל, רואים שמשהו שבור שם.

אם תקשיב לשיחה ביניהם הצלם אומר שבעקבות כך הם סיימו כאן( משמע אין מה להמשיך ולנסות )

boaz avrahami
30-03-12, 01:59
שום דבר לא נשבר ולראיה הוא חוזר ועולה שם מייד.
לפי הכותרת של הסרט מדובר על זרועות קצרות.
בשילוב עם פתיחה גדולה מגיעים לגאומטריה מפחידה.

ד ו ר ו ן
30-03-12, 09:10
זרועות רדיוס קצרות ביחס למהלך.

השועל
30-03-12, 10:58
טבעי לחלוטין. תופעת ה-4 לינק (שורט).

יורם-דרומי
30-03-12, 11:44
טבעי לחלוטין. תופעת ה-4 לינק (שורט).

שזה אומר?,,,

sos4u
30-03-12, 12:14
שאם יש לך קצר מדי, זה מה שקורה !!

קח טרפז, תפוש בצלע בקצרה, ותזיז את האחרת, ותראה מה יקרה ...
בדיוק אותו דבר

תסתכל בסרטון הבא. http://youtu.be/6gONentlVoE

דקה 0:55 עם כל השיפורים ואותה תופעה בדיוק כשהוא עולה על סלע והמהלך נפתח.
אין בזה פסול, רק גיאומטריה...

רוני תורג'מן
30-03-12, 13:31
מכל מלמדי השכלתי !!!

אך בכל זאת שאלה : שיפור כזה שנחשב ברמה גבוהה עם מהלכי מתלה כאלה : מדוע אין התייחסות לכך שכובד הרכב נלחץ על הגלגל האחורי שמאלי בזוויות מסויימות?

בצורה שעלולה בקלות לנקב או לפגוע בצמיג?
זה תקין? בטיחותי לצמיגים? אין מגבילי מהלך/תנועה קדימה כדי שלא ייגרם נזק לצמיג?

או: שאני לא רואה טוב את הסירטון???

אולי אני לא מבין בסוג הזה של הגיאומטרייה , אך מה שעובר על הצמיג המסכן כולנו רואים, לי זה נראה בהתחלה מוזר.

ד ו ר ו ן
30-03-12, 15:01
אין בזה פסול, רק גיאומטריה...

יש בזה פסול, הגל הינע נדחס קדימה לטרנספר.
כשהזרועות רדיוס ארוכות, יש מעט מאד תנועה קדימה/אחורה של הסרן מינימלית.

-->