צפייה בגרסה מלאה : 500K
בשעה טובה ומוצלחת טנק המרכבה סימן III הגיע ל500K
להזכיר - דיפנדר 110 1994 TDI200 דיזל ידני
57379
מישהו יודע על משהו מיוחד שצריך לעשות בהזדמנות חגיגית זו ?
באותה הזדמנות ,
צריכת הדלק השתבשה בשנה האחרונה ,
הייתה 1:10 בינעירוני לפני שנה,
וירדה ל 1:9 בינעירוני ,
סוחב עדיין יחסית בסדר , הרבה עשן שחור.
מה שאני יכול לחשוב עליו ,
זה , פילטר אוויר סתום , (ניבדק)
אחד מצינורות האוויר שקורס מהוואקום (ניבדק)
כיוון משאבת הזרקה (לא השתנה),
מזרקים משתינים(כמה צריך לעלות ניקוי מזרקים? , וכל כמה מאות אלפי ק"מ כדאי לעשות ניקוי)
עוד מחשבות בנושא יתקבלו בברכה...
אמיר.
שלי TDI300 110 שנת 96 כרגע על 580K כשהגיע לפני שנה וחצי ל500K חוץ מטיפול מלא מלא כל השמנים + הוצאה ומילוי מחדש של גריז פעמונים + טיימינג שברתי לו בקבוק יין על הפגוש ואיחלתי לו עוד 500 נוספים .
ועכשיו גם הבטחתי לו . שהטעויות שעשיתי בשנתיים האחרונות שבהן הקשבתי לאנשים שונים ונתתי למישהו מקלנסוואה לגעת בו מספר פעמים , לא יחזרו !!.
עזבו את ״הפח זבל״, רכב דראק לא אמין...
ועכשיו ברצינות, הייתי מאמץ את רשימת הטיפול ל- 100 אלף שהסתובבה כאן לפני כמה שנים (אוכל לעלות שוב אם לא תמצא).
תודה שמיל - אני מאחל לך שתעשה אותה כמות ק"מ לפחות עם המנוע שלך :)
ניר - את רשימת ה100K אני זוכר פחות או יותר - אבל אם יש לך אותה זמינה - אשמח אם תעלה ...
GP1 - רוב הדברים ברשימה שלך נעשו - מה שלא - נעשה כחלק מטיפול גדול ...
אמיר מברוק שבוע שעבר עקפתי אותך במשאית כחולה וזימברתי וזימברתי ואתה חולם או לא שומע מרוב רעש בדיפנדר
שיהיה מברוק על החצימיל
אני חגגתי שנה שעברה חמסה חמסה חמסה
57468
זה מה שאתה צריך טיפול 100 אלף בקבוק יין לך ובקבוק לפגוש
סתו - הכל נכון - אני חצי חרש , במיוחד שאני נוסע על הדיפנדר ...
צריך איזה יום להפגש איתך - הילד שלי מת על כלים לעבודות עפר :-)
בסוף זה הסתכם בנתיים בהחלפת כל צינורות הגומי של מים , שמן , ושמן הידראולי ברכב , (מומלץ כל איזה 10 שנים)
פירוק אינטרקולר ורדיאטור , ניקוי שלהם וסתימת חורים קטנים,(בסוף עשיתי לבד , במכון רדיאטורים רצו 400 ש"ח על זה)
טיפול גדול , וטימינג.
לנדרובר קלאסי, הגיע לחצי מיליון ואפילו לא מסוגל להעמיד את הספרות באודומטר כמו שצריך...
:p ;) :D
ברק - הספרות באודומטר הסתדרו אחרי עוד 1000 קמ - עכשיו הם פיקס :)
אבל אם כבר מדברים על תכנון לקוי ,
אני לא מבין איזה בריטי שיכור תיכנן את התושבת של הרדיאטור ושל האינטרקולר ,
יש שם חופש מובנה (במקור) כזה גדול , שבטלטלות בשטח הם מתגרדים אחד בשני ,
ככה קיבלתי חור באינטרקולר וחור ברדיאטור - שניים במחיר אחד.
כמובן שאין מקום לשים גומי בינהם, אז שמתי קצת אפוקסי , להאיט את התהליך ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.