PDA

צפייה בגרסה מלאה : נעילת זיקה לספורטאז



suzuu
07-04-12, 21:18
שלום לכולם.ברשותי ספורטאז ידני שנת 2001 ורציתי לדעת מה דרכי הביצוע לנעילה הנל או לחילופין האם יש אפשרות לרכישת spool שיתאים לסרן האחורי.
תודה רבה לעונים

ishc
07-04-12, 21:54
Spool עדיף, יותר חזק והפיך בעת הצורך

raanan
08-04-12, 09:52
ידוע שלהשיג נעילה זאת משימה קשה ויקרה. אבל,
לא מאמין שתוכל לנסוע עם SPOOL (לא חושב שקיים עבור ספורטאז') או נעילת זיקה תקופה ארוכה על הכביש מבלי לגזור ציריות.
מציע שתמתין, מידיי פעם מפורסמת למכירה נעילה אחורית אוטומטית משומשת.

רענן

mark
11-04-12, 08:04
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=64911&p=444478#post444478

hadtomer
11-04-12, 08:30
עזוב אותך מנעילת זיקה. הקיה שלך גם תאכל צמיגים וגם בשלב כלשהו תפרק לך את הציריות מאחור. הנעילות האחוריות לקיה די יקרות-אבל כמו שאתה רואה-יש למכירה. 3500 מחיר סביר לחלוטין, זה בהחלט משנה את כל הרכב.

סוזי המשתוללת
11-04-12, 10:17
תומר מה קוטר הציריות בסרן האחורי שלכם ?
כי גם סמוראי לדוגמא הוא 26 spline באחורי ואם הקוטר מתאים ויש קייס פתוח ניתן לבדוק התאמות ..

ואגב ספול /זיקה
אני בספק רב אם תשברו ציריות בכביש
מה שכן יללות צמיגים וטחינת צמיגים אחוריים יהיו מנת חלקכם

hadtomer
11-04-12, 12:22
בשביל מה לבצע התאמה, שתכלול חריטה ועמייאטים, אם יש נעילה בשלוש וחצי?

motorica.net
11-04-12, 12:55
שכח מהתאמות של קייס מסמוראי, מספר השיניים הדומה לא מצביע על שום דמיון. הכל שונה.

לא ישברו ציריות בכביש, הצמיג יאבד אחיזה הרבה לפני עומס משמעותית על הציריה - אלא אם מדובר בצמיגים מפלצתיים ואני מאמין שזה לא המצב.
בכל מקרה לא נועלים 100% סרן מניע ברכב שנוסע על כביש ציבורי.

אגב, הצמיגים נטחנים גם בנעילה אוטומטית בהשוואה לדיפרנציאל פתוח.

ishc
11-04-12, 13:14
סתם מסקרנות מה היחס העברה בספורטאז׳? אין סרן מבית סוזוקי שיכול להחליף את הדרעק שיש לכם מאחור?

raanan
11-04-12, 13:19
מציע לכול בעלי הויטארות/גראנד ויטארות הנעולים מאחורה לשלוף צירייה ולראות אם היא קיבלה פיתול (בשיניים שבצד הנעילה).
אתם תופתעו אבל הציריות מתעוותות כמו מקרוני לאורך זמן עד גזירה במאמץ חד בשטח.

רענן

mark
11-04-12, 13:36
סתם מסקרנות מה היחס העברה בספורטאז׳? אין סרן מבית סוזוקי שיכול להחליף את הדרעק שיש לכם מאחור?

הסרנים של ספורטז יותר טובים משל סוזוקי,במיוחד קדמי

motorica.net
11-04-12, 14:38
מציע לכול בעלי הויטארות/גראנד ויטארות הנעולים מאחורה לשלוף צירייה ולראות אם היא קיבלה פיתול (בשיניים שבצד הנעילה).
אתם תופתעו אבל הציריות מתעוותות כמו מקרוני לאורך זמן עד גזירה במאמץ חד בשטח.

רענן

זה תקף לכל ציריה ולכל רכב.

raanan
11-04-12, 16:20
זה תקף לכל ציריה ולכל רכב.
עקרונית כן. אבל,
בויטארה/גראנד הם יחסית חלשים לעומת טרופר/פאג'רו וכו ... (חוץ מדיסקברי)

רענן

ishc
11-04-12, 17:11
הסרנים של ספורטז יותר טובים משל סוזוקי,במיוחד קדמי

הסבר ונמק?

motorica.net
11-04-12, 17:19
עקרונית כן. אבל,
בויטארה/גראנד הם יחסית חלשים לעומת טרופר/פאג'רו וכו ... (חוץ מדיסקברי)

רענן

אני חושב אחרת.
יש בקבוצה שאני מטייל איתה סיידקיק משנת 90 עם ציריות מקוריות, נעול כפול שמבקר במעלות הכי קשים על בסיס שוטף.
מעבר לשרידות הטובה מאד של הרכבים האלו צריך לדעת גם לנהוג , להרגיש את המכאניקה ולדעת לא לשבור.

suzuu
12-04-12, 14:36
תודה לכולם על התשובות אבל לא קיבלתי תשובה האם העניין אפשרי טכנית כיוון שהדיפרנציאל האחורי סגור ללא חלונות.לכל המודאגים הרכב לא מיועד לנסיעה בכביש כלל.

ishc
12-04-12, 14:41
כיוון שהדיפרנציאל האחורי סגור ללא חלונות
מה? מה? ושוב פעם... מה?

suzuu
12-04-12, 16:13
הכוונה היא שאין גישה לריתוך הסטליטים לאחר פירוק הדיפרנציאל מהסרן

ishc
12-04-12, 19:11
ושוב... סרן של ויטרה/סמוראי/ג׳ימני וכו׳... אם יש יחס זהה אתה מחליף סרן ויש לך סרן עם ח״ח זמינים ושוק שיפורים גדול.

hadtomer
12-04-12, 20:01
אם יש יחס זהה .
אבל אין.

ishc
12-04-12, 20:30
אבל אין.

וזאת תשובה בניגוד לתשובה חסרת המשמעות שקיבלתי ממקודם.
ובכל זאת, מה היחס?

lirom10
04-05-12, 15:07
9/43

-->