צפייה בגרסה מלאה : סקר - במה אתם משתמשים לצורך קירור המזון בטיולים
כבר הרבה זמן שאני מזיל ריר על מקרר לרכב.
אבל המחירים מתחילים ב 2K ש"ח וצפונה- כשמדובר על מקרר אמיתי עם מדחס והכל.
מצד שני, ישנן צידניות "מקצועיות" שאמורות לשמור קור ל 5-6 ימים במאות בודדות.
ולקינוח צידניות עם מנגנון הקירור.
אשמח מאוד לשמוע וללמוד כיצד אתם מטיילים ושומרים על הבשר והמזון קר או קפוא ומה התובנות שלכם לחיוב או לשלילה מהאפשרויות הקיימות.
לדעתי - אם אתה נוהג לעשות הרבה טיולים של יותר משלושה ימים - אז מקרר זה הפיתרון הטוב ביותר.
לטיולים של יום יומיים - הצידנית הכי פשוטה עם כמה בבקבוקים קפואים עושה את העבודה מצוין בשבילי.
אם זה לשתייה/בשר/גבינות וכו'.
אבל לטיולים ארוכים - מקרר זה הדבר. בחוצה ישראל שעשיתי טענתי שזה השיפור הכי חשוב בכל רכב לטיול כזה
לי יש צידנית עם מנגנון קירור, במשפט אחד - לא שווה כלום!!!
חנן-ג'יפולוג
16-04-12, 19:37
לי יש צידנית עם מנגנון קירור, במשפט אחד - לא שווה כלום!!!
+1
מהר מאוד הבנתי שחבל בכלל לחבר אותה לחשמל.
אני כבר כמה שנים עם מקרר INDEL B מעולה, 26 ליטר, עם טרמוסטט שאפשר לכוון עד למינוס 16 מעלות ולשמור בפנים ארטיקים וגלידות. הבנות חולות על זה.
בטיולים של יומיים- צידנית אחת, בקבוקים קפואים, ושקית קרח אחת מפוזרת (בעיקר לשמור על הבקבוקים קרים)
בטיולים של שלושה ימים, בדרך כלל מפצל לשתי צידניות עם רכב נוסף,
צידנית אחת תשאר סגורה אטומה עד לסוף היום השני, עם קרחונים ו-2 שקיות מיסטר אייס.
צידנית אחת ליום וחצי הראשונים בתצורה הרגילה.
אם לא פותחים את הצידנית השניה, הקור נשמר מעולה, ברמה שכמעט אין מים בתחתית אחרי יום וחצי באוטו.
אם אתה מטייל יותר משלושה ימים- כנראה שמקרר זה הדבר בשבילך.
הצידניות צריכות להיות איכותיות, כן?
חנן-ג'יפולוג
16-04-12, 19:43
אגב, אתה מוזמן לבוא ולשאול ממני את הצידנית, תוצרת קולמן, כדי לראות עד כמה היא חלשה, או שתביא לי במקומה צידנית גדולה אחרת, גם ישנה, ותיקח אותה ממני לצמיתות. גם ככה היא משמשת אותי רק כצידנית רגילה לטיולים ארוכים כשבמקרר אין מספיק מקום.
סופת המדבר
16-04-12, 20:15
להפתעתי ביום אחד ''מצאתי'' במחסן המשפחתי מין ציידנית עם חוט שמתחבר למצית
בין הציידנית לחוט יש שקע עם שתי פינים בכיוון אחד זה נותן חום ואם הופכים את התקע מול השקע זה נותן קור
בכמה טיולים (של יום אחד) שלקחתי אותה איתי שמתי שתיה אבל גם שמתי בקבוק אחד או שניים עם קרח
אבל בסוף היום הכל נשאר קר מאד
לא ניסיתי בלי הקרח אז אני לא יודע אם הקור זה מהקרח או מה''מקרר''
boaz avrahami
16-04-12, 20:35
לי יש צידנית עם מנגנון קירור, במשפט אחד - לא שווה כלום!!!
+++1
״קולמן אקסטרים״, מחזיקה קרח גם 3 ימים בקלות, החברה מדברת על 4 והכי הרבה שהגענו היה 3 ימים בדרום, שחלק היה עדיין קפוא.
הטריק הכי טוב הוא כמו שנכתב, לפצל צידניות לכאלו עם אוכל קפוא להמשך הטיול, וכאלו לטווח הקצר, ולהעביר אליה מהצידנית הקרה.
אני גם שם את השתייה בצידנית נפרדת, כי היא נפתחת די הרבה.
כנ״ל לירקות, שלא מחייבים קירור רב.
עכשיו בחג, אחרי יומיים הכל היא קפוא ברמה שהיה צריך להפשיר על מכסה מנוע חם.
צידנית קירור לא שווה כלום, אין ספק שמקרר זה אחד השדרוגים הכי שווים, אפילו אם זה טיולון ליום אחד, אין כמו מקרר/מקפיא לשדרוג הגסטרונומי.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?ccoy3a
יש לי שתי צידניות של 45-50 ליטר, שתיהן של קולמן, אבל לא אקסטרים - רגילות.
את ליום וחצי הראשונים, ואחת ליום וחצי השניים. ולא יעזור בית דין, היא לא תפתח קודם לכן.
כל אחת מקבלת 4 בקבוקים של 2 ליטר קפואים ובתוכם מיץ או מים.
חזרתי בשבת מטיול של שלושה ימים, והבקבוקים של הצידנית השנייה היה עדיין חצי קפואים, עדיין עם קרח בתוכם.
הבקבוקים של הצידנית הראשונה נשתו ביום וחצי השניים.
אין טעם להשקיע בצידנית קירור אם זה לא מאילו של האלפי שקלים.
השיפור הכי טוב (לדעתי לפחות) ברכב שמטייל זה מקרר אמיתי עם מדחס
אחרי 5 ימים בפסח במדבר כל הבשר שחזר עדין היה קפוא
השיפור הכי טוב (לדעתי לפחות) ברכב שמטייל זה מקרר אמיתי עם מדחס
אחרי 5 ימים בפסח במדבר כל הבשר שחזר עדין היה קפוא
סחבת בשר למדבר כדי להחזיר אותו קפוא הביתה?..
השאלה היא לכמה אנשים והאם אתה באמת נכנס למדבר ל3-5 ימים בלי לצאת לתדלק.
ולמה השאלה. כי יש הבדל בין הספקה של 2 אנשים לבין 4. ולגבי התדלוק, יש בכל תחנה עמדה של קרח.
גם אני הייתי מטייל עם שתי צידניות כשהשניה לא נפתחת לפני זמנה. היום יש לי מקרר אמיתי (55 ליטר) והחיים הרבה יותר נוחים. הבשרים בהקפאה עמוקה והמוצרי חלב בקרור הרגיל. כאשר אני מוציא בקבוק מים, מיד נכנס אחר במקומו . כשיצאתי לטיול בפסח כיוונתי את המקפיא ל 15- מע' למחרת כבר שיניתי ל 3+ מע' ועדיין הייתי צריך להפשיר את הבשרים לערב.
בקיצור הכל שאלה של צרכים ותקציב.
boaz avrahami
16-04-12, 23:43
בתכלס, השאלה היא לא אם אתה צריך אלא אם אתה יכול להרשות לעצמך מקרר.
מקרר זה אחד הפינוקים הכי נחמדים שיש בשטח- בין אם זה טיול של כמה שעות או כמה ימים.
זה לא שאי אפשר להסתדר בלי. זה רק הרבה פחות נוח...
צידנית רגילה ואיכותית תיתן מענה אבל בלי שליטה על הקירור ובדעיכה מתמשכת.
צידנית קירור- לא ממש אפקטיבי. ממש לא חלופה למקרר כלשהו
השיפור הכי טוב (לדעתי לפחות) ברכב שמטייל זה מקרר אמיתי עם מדחס
אחרי 5 ימים בפסח במדבר כל הבשר שחזר עדין היה קפוא
+1
חברים למרות שמדובר פה בפורום טכני ולא ב"פורום פינוקי השטח" אני חייב לומר שלדעתי, מקרר ברכב, קודם לכל דבר אחר. אולי אחרי מיגונים למי שבאמת צריך.
בדיעבד, הייתי מכניס מקרר לאוטו הרבה לפני הגבהות, צמיגים, נעילות ופגושים.
אין תחליף למקרר, ואין כמוהו לשיפור באיכות החיים בטיולים, החל בכאלה שנמשכים מספר שעות וכלה במספר ימים,
פשוט הנאה צרופה.
מה אתה שובר את הראש?
רק קח בחשבון שהמקררים הגדולים (55 ליטר) תופשים ים מקום...
חוץ מזה, רק יתרונות (חובה מקרר שמתנתק כשהמצבר חלש).
+1
בדיעבד, הייתי מכניס מקרר לאוטו הרבה לפני הגבהות, צמיגים, נעילות ופגושים.
אין תחליף למקרר, ואין כמוהו לשיפור באיכות החיים בטיולים, החל בכאלה שנמשכים מספר שעות וכלה במספר ימים,
פשוט הנאה צרופה.
+1
jkghkj
מתעלק לרגע על השירשור, מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין הקולמן הרגיל לאקסטרים?
תודה
עובי הבידוד בעיקר.
בקולמן אקסטרים הבידוד עבה משמעותית, כאשר היצרן טוען שהצידנית מחזיקה קרח מוצק עד 5 ימים (שבפועל בתנאי מדבר ישראלי, מחזיק כ3 ימים, מניסיון)
יש לאיגלו גם סדרה מקבילה, טובה לא פחות שנקראת Igloo Max Cold
עידן
מצטרף לשרשור - אצלנו (עדיין) צידניות רגילות ם קרחומים איכותיים ובקבוקי מיים מינרליים קפואים.
כל המזון נשאר קר/קפוא ומוכן להמשך טיפול.
פטנט של אאמ שלי מסוכות האחרון, בכל הפסקה שלפה 2 בקבוקים (קפואים) ומעט לעט הוסיפה מעט מיץ פטל. מעולם הצאצאים לא שתה כל כך הרבה בטיול.
לחובבי כחול לבן ולא רק יבוא - באיזור תעשיה ראשון, בניין איילון שוכן יצרן מקומי של צידניות מקצועיות המשמשות בתעשיית המזון (צידנה שמו אם אינני טועה). לא פחות איכותי מהיבוא.
ולא אין לי קשר אליו. בעבר קניתי צידניות להובלת ח"ג למחלבות בטמפ' של 18- לפחות.
שאלה שקשורה לנושא ..
המקרר , מקרר בזמן שהאוטו מונע מה קורה כשהאוטו לא מונע הוא עדיין פועל ? ואם כן איך ?
אם מישהו יודע ..
אין קשר למונע או לא
מותנה רק במתח המצבר ובקאטאופ של מערכת ההגנה
היי.
יצאתי בפסח לחמישה ימים בדרום מתוכם שלושה בשטח,קניתי קרח יבש לכל צידנית ופותח כל יום צידנית של אותו יום,שם מגבת על המוצרים ואת הקרח היבש עוטף גם במגבת
חשוב מאוד שלא יהיה מגע של הקרח והמזון,בצידנית של השתייה שמתי בלוק שלם והחזיק ממוצא"ש עד יום חמישי שהיגעתי הביתה,אומנם קצת יקר 10 ש"ח לקילו.אבל שווה כל אגורה.
האמת שממה שכתבתם אין ספק שמקרר זה ה-דבר למי שיכול.
ברשותכם אמשיך ואשאל:
מה רמת האמינות של המקררים הללו?
האם יש מקררים ייעודיים לרכב שלא שווה לרכוש אותם?
ישנם מקררים בעלי שם, וישנם מקררים סיניים על סף הבלמ"ז.
בסופו של דבר מדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים.
והציפייה שהמקרר ישרת בנאמנות כמה שנים טובות - מה קונים??
אשמח לשמוע את התובנות והניסיון.
האמת שממה שכתבתם אין ספק שמקרר זה ה-דבר למי שיכול.
ברשותכם אמשיך ואשאל:
מה רמת האמינות של המקררים הללו?
האם יש מקררים ייעודיים לרכב שלא שווה לרכוש אותם?
ישנם מקררים בעלי שם, וישנם מקררים סיניים על סף הבלמ"ז.
בסופו של דבר מדובר בהוצאה של כמה אלפי שקלים.
והציפייה שהמקרר ישרת בנאמנות כמה שנים טובות - מה קונים??
אשמח לשמוע את התובנות והניסיון.
מקררים בארץ מתחלקים ל3
ENGEL
WEACO
וכל השאר
יש פה מבחן השוואתי שהיציג מישהו בין WEACO ל ENGEL , ומדבר על אמינות, שקט, צריכת חשמל וכו' אנסה לאתר אותו עבורך,
בסך הכל שניהם מספקים את הסחורה.
כאשר יש יתרונות לכל אחד ואחד מהם שאין בשני.
לדוגמא
ENGEL - מעטפת מתכת, מדחס חסכוני [2A] לעומת 10 בWEACO אם כי רועש יותר לפי המבחן ההשוואתי.
אני יכול לספר לך מנסיוני שרכשתי את ה ENGEL עוד בטרם יובא לארץ בצורה מסודרת, והגם שלא היה לו נותן שרות ואחריות מקומי [ כמו יש כיום ] , השיקולים שהנחו אותי היו -
אורך חיי המוצר בעבר [ מיוצר מעל 30 שנה , עם עדויות , גם בארץ , לשימוש של שנים רבות וללא תקלות ] , צריכת החשמל הנמוכה שלו, והיכולת להרחבה, ואפשרות ההקפאה העמוקה.
סך הכל אחרי שימוש אינטנסיבי במשך מספר שנים - מרוצה מתפקודו.
אני יכול להעיד מהכרות אישית - גם על WEACO, שאכן מספק את המתבקש, אך התקלקל אחרי 14-15 חודשי שימוש. עלות התיקון כ 1000 ש"ח. שכמובן לא כוסה באחריות .
בעבר היותר רחוק השתמשתי בצידנית של EZETIL , שלא עשתה כלום חוץ מלגמור לי את המצבר. ושיא היעילות הושג כאשר הכנסתי 2 בקבוקי מים קפואים, מה שהשאיר לי מקום ל עוד 2 ...
כמו שכתבו פה, אין ספק שיש פתרונות זולים יותר, שלא מצריכים הוצאה גדולה ומאפשרים ע"י קרח, קרח יבש, בקבוקים קפואים, או כל כישוף אחר לקבל את אותה תוצאה, ואפילו מרוויחים בחינם מים קרים שנוזלים מתוך הצידנית כשהקרח מופשר , [ למעט ביבש כמובן ]
אבל כפי שכתבתי, הפתרון המוצלח ביותר, [ למי שמוכן להשקיע ] זה מקרר .
איזה ? - תעשה סקר, תראה מה שביעות הרצון, ובסוף תחליט לפי נטיית ליבך.
בהצלחה !
boaz avrahami
18-04-12, 09:50
אני חולק על יוסי.
ההפרדה היא לפי סוגי המדחסים ולאחר מכן המעטפת.
יש את האנגל שיש להם מדחס יחודי להם.
יש את המקררים שמבוססים על מדחס דנפוס שנחשב מצויין ויד מבחר יצרנים עם מארז ופיצרים שונים.
החל מפירמות איטלקיות לא מוכרות בכ 3000 שח ועד ל ARB המפואר בכפול מחיר.
יש גם כאלו שיודעים לעבוד על 220v.
בסוף יש מקררים סיניים.
לא יודע הרבה מעבר למחירים שמתחילים בכ 2000 שח׳.
תלוי הרבה ביבואן מי היבואן ואיזו אחריות.
לעניין הדנפוס או האנגל:
לאנגל ביצועים נחותים אבל מוניטין רב שנים של אמינות שמדחסי דנפוס הגרמניים עוד לא צברו.
מצד שני, הם הכי נפוצים בעולם כך שזמינות חלפים בדנפוס תהיה עדיפה!
מנסיון של עשרות שנים בכל השיטות כולם טובות ויעשו את העבודה רק כרוך ביותר לוגיסטיקה והתעסקות
כמובן שהטוב ביותר זה מקרר היו לי מוסבים עם ממיר ,אפשרי אך יש בעית צריכה גדולה , בעית אמינות וונזקים למערכת מטילטולים ,בקיצור עובד טוב אבל
צפוי לתקלות ו....תקיעה עם מצבר גמור ליעיתים קרובות
בשנה האחרונה עם אחד סיני 60 ליטר (3500 ש'ח ) עובד מצויין למעט בעייה אלקטרונית מובנית הגנת המתח שלו כוונה ל12 וולט לכן מתנתק מיד עם כיבוי הרכב
היצרן בסין הבטיח פתרון ושלח סכמה לביצוע עצמי אבל מעדיף לחכות לשלו , בעיקרון עובד נהדר ועושה את העבודה גם בחיבור למתח ביתי 220
השני 45 ליטר איטלקי מדחס דנפוס (יקר 4500 ש'ח וצפונה ) ( שקיבלתי עבור חוב שלא הייתה דרך אחרת לקבלו ) גם מצוין וכמו הסיני מגיע ל-18 כמו שכתוב
אין ספק שמבחינת קיבול ומוחות דווקה הסיני ענק וניכנסים בו גם בקבוקים גבוהים בקלות לעומת האיטלקים שהם גבוליים
2 המקררים לא משפיעים על המצבר קשות גם שעבדו שניהם ביחד לא הייתה בעית התנעה לאחר חניית לילה ארוך בשטח עם שימוש נוסף בתאורה חיצונית כמה שעות
המקררים עם התנעה רכה ואינם צורכים גם בהתנעה יותר מ75 ווט , הצריכה היא 3-4.5 A באיטלקי ו בסיני 4-6 A
כמובן שלאחר קירור ראשוני הם עובדים מעט מאד בלילה בממוצע 10 ד' כל שעה אם לא פותחים אותם
מנסיון עם האיטלקי עבד 3 ימים רצופים ברכב ללא התנעה והרכב הניע בקלות לאחר 3 ימים !!
מוצר יקר אבל שידרוג חשוב ונוח מאין כמוהו
מנסיון של עשרות שנים בכל השיטות כולם טובות ויעשו את העבודה רק כרוך ביותר לוגיסטיקה והתעסקות
כמובן שהטוב ביותר זה מקרר היו לי מוסבים עם ממיר ,אפשרי אך יש בעית צריכה גדולה , בעית אמינות וונזקים למערכת מטילטולים ,בקיצור עובד טוב אבל
צפוי לתקלות ו....תקיעה עם מצבר גמור ליעיתים קרובות
בשנה האחרונה עם אחד סיני 60 ליטר (3500 ש'ח ) עובד מצויין למעט בעייה אלקטרונית מובנית הגנת המתח שלו כוונה ל12 וולט לכן מתנתק מיד עם כיבוי הרכב
היצרן בסין הבטיח פתרון ושלח סכמה לביצוע עצמי אבל מעדיף לחכות לשלו , בעיקרון עובד נהדר ועושה את העבודה גם בחיבור למתח ביתי 220
השני 45 ליטר איטלקי מדחס דנפוס (יקר 4500 ש'ח וצפונה ) ( שקיבלתי עבור חוב שלא הייתה דרך אחרת לקבלו ) גם מצוין וכמו הסיני מגיע ל-18 כמו שכתוב
אין ספק שמבחינת קיבול ומוחות דווקה הסיני ענק וניכנסים בו גם בקבוקים גבוהים בקלות לעומת האיטלקים שהם גבוליים
2 המקררים לא משפיעים על המצבר קשות גם שעבדו שניהם ביחד לא הייתה בעית התנעה לאחר חניית לילה ארוך בשטח עם שימוש נוסף בתאורה חיצונית כמה שעות
המקררים עם התנעה רכה ואינם צורכים גם בהתנעה יותר מ75 ווט , הצריכה היא 3-4.5 A באיטלקי ו בסיני 4-6 A
כמובן שלאחר קירור ראשוני הם עובדים מעט מאד בלילה בממוצע 10 ד' כל שעה אם לא פותחים אותם
מנסיון עם האיטלקי עבד 3 ימים רצופים ברכב ללא התנעה והרכב הניע בקלות לאחר 3 ימים !!
מוצר יקר אבל שידרוג חשוב ונוח מאין כמוהו
אפשר קצת יותר פרטים חוץ מסיני ואיטלקי, פירמה , אתר שבו אפשר לקנות אותם?
אפשר קצת יותר פרטים חוץ מסיני ואיטלקי, פירמה , אתר שבו אפשר לקנות אותם?
http://www.i-gruengrass.co.il/?categoryId=78622
http://www.e-shetach.co.il/search.asp?qsearch=%EE%F7%F8%F8&qmanufact=
http://www.kcamping.co.il/items~2~2.htm
מנסיון של עשרות שנים בכל השיטות כולם טובות ויעשו את העבודה רק כרוך ביותר לוגיסטיקה והתעסקות
כמובן שהטוב ביותר זה מקרר היו לי מוסבים עם ממיר ,אפשרי אך יש בעית צריכה גדולה , בעית אמינות וונזקים למערכת מטילטולים ,בקיצור עובד טוב אבל
צפוי לתקלות ו....תקיעה עם מצבר גמור ליעיתים קרובות
בשנה האחרונה עם אחד סיני 60 ליטר (3500 ש'ח ) עובד מצויין למעט בעייה אלקטרונית מובנית הגנת המתח שלו כוונה ל12 וולט לכן מתנתק מיד עם כיבוי הרכב
היצרן בסין הבטיח פתרון ושלח סכמה לביצוע עצמי אבל מעדיף לחכות לשלו , בעיקרון עובד נהדר ועושה את העבודה גם בחיבור למתח ביתי 220
השני 45 ליטר איטלקי מדחס דנפוס (יקר 4500 ש'ח וצפונה ) ( שקיבלתי עבור חוב שלא הייתה דרך אחרת לקבלו ) גם מצוין וכמו הסיני מגיע ל-18 כמו שכתוב
אין ספק שמבחינת קיבול ומוחות דווקה הסיני ענק וניכנסים בו גם בקבוקים גבוהים בקלות לעומת האיטלקים שהם גבוליים
2 המקררים לא משפיעים על המצבר קשות גם שעבדו שניהם ביחד לא הייתה בעית התנעה לאחר חניית לילה ארוך בשטח עם שימוש נוסף בתאורה חיצונית כמה שעות
המקררים עם התנעה רכה ואינם צורכים גם בהתנעה יותר מ75 ווט , הצריכה היא 3-4.5 A באיטלקי ו בסיני 4-6 A
כמובן שלאחר קירור ראשוני הם עובדים מעט מאד בלילה בממוצע 10 ד' כל שעה אם לא פותחים אותם
מנסיון עם האיטלקי עבד 3 ימים רצופים ברכב ללא התנעה והרכב הניע בקלות לאחר 3 ימים !!
מוצר יקר אבל שידרוג חשוב ונוח מאין כמוהו
המקרר הסיני פחות או יותר כמו של קינן גנרטורים
השני מיובא ע''י מוסך סטרט בחיפה הם מיבאים כבר הרבה שנים מקררים למשאיות וכו' קבל קישור
http://www.startrelax.com/1327309657-1327309424-1327309412-Ezetil-45-Liter/
מנסיון של 49.9 שנים, אל תיגע בצידנית קרור אפילו במוט ת''ק פרסה אורכו. אם כבר- לך על מקרר אמיתי [דחיסה]. קרחומים,בקבוקי מים קפואים,טובים ל-24-36 שעות פלוס מינוס.
הפיתרון לזמן ארוך יותר[ולתפרנים]כפי שכבר נאמר כאן-קרח יבש. יש לעטוף אותו בנייר עיתון, אסור לגעת בו [כוויית קור] ולפתוח את הצידנית מדי פעם ע"מ לשחרר את הגז הנודף ממנו ולמנוע לחץ תוך צידני. הנ"ל אינו רעיל ומקובל בצינון מזון.
הקרח היבש שמר לי קרור בצידנית רגילה כ-6 ימים ברחבי חצי האי סיני כאשר הטמפרטורה החיצונית הייתה מעל 40 מעלות.
יורם-דרומי
20-04-12, 04:57
לי יש מקרר ENGEL עושה עבודה נפלאה
מומלץ
Zviki
טכנולוגיית הצידניות השתפרה משמעותית מאז הימים שבילית בסיני עם צידניות.
צידניות איכותיות נותנות הרבה יותר מ-36 שעות.
נכון, זה לא מקרר ולא יהיה מקרר, אבל בשיקול כלכלי, לא לכולם שווה לקנות מקרר באלפי שקלים, וצידנית איכותית נותנת מענה טוב עד 4 ימים.
אני לא משתמש בקרח יבש, ועדיין אחרי 3 ימים בחוץ היו דברים קפואים בצידנית.
Zviki
טכנולוגיית הצידניות השתפרה משמעותית מאז הימים שבילית בסיני עם צידניות.
צידניות איכותיות נותנות הרבה יותר מ-36 שעות.
נכון, זה לא מקרר ולא יהיה מקרר, אבל בשיקול כלכלי, לא לכולם שווה לקנות מקרר באלפי שקלים, וצידנית איכותית נותנת מענה טוב עד 4 ימים.
אני לא משתמש בקרח יבש, ועדיין אחרי 3 ימים בחוץ היו דברים קפואים בצידנית.
היו לי צידניות קרור מכל הסוגים ואני גם רואה אותן היום אצל אחרים.כגודל הציפיות כך גם האכזבות. בתכלס- לא מקררות,מקסימום שומרות טמפרטורה.נתתי את אלו שהיו לי כמתנה.
זה אולי טוב לטיול של שני לילות, אחרי שהוצאת את המזון קפוא מהבית, ניחא. [אני מתכוון לצידניות "החשמליות" ולא לבוקסות הרגילות] רוצה בירה קפואה אחול שלוק? ואחרי שהכנסת אותה חמה בכלל? לך על הדבר האמיתי.
אין כל ספק ש"הצעצוע" יקר רצח, מחירים מקבילים למחירי מקררים ביתיים ובכל זאת-לא הייתי משקיע בצידנית קרור.
איפה בכלל קונים קרח יבש, באיזור ת"א?
חברים, תודה רבה.
מה שאני הבנתי:
ניתן לחיות עם צידנית, גם לטיול של כמה ימים.
הקפדה על צידנית סגורה עושה הבדל גדול.
וישנן צידניות שעושות את העבודה קצת יותר טוב.
קרח יבש- עושה את החיים עם צידנית טובים יותר.
צידניות חשמליות הן זבל מוחלט, על זה היה פה קונצנזוס כמעט מלא.
מקרר הוא פינוק מבורך, עושה עבודה טובה למי שיכול.
לא למדתי הרבה בנושא אמינות וכו'
אישית השתכנעתי, ורכשתי לי מקרר.
הנפח הפנימי לדעתי אינו גדול- 39 ליטר
לדעתי אפצה על זה בכך שאוכל להשאיר שתיה בחוץ ולהכניס חם כשמוציא קר.
תודה!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.